trapte vorige week nog een rat de prisengracht inquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles. Wij hebben hier aan deze kant van de straat nog heel ouderwets bovengrondse containers. Daar hangen ook altijd mensen ondersteboven in om door het huisvuil te gaan. Ratten zie ik hier nooit in de straat.
Bij deze zit een klein rolcontainertje in, daar kun je niet in klimmen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep tot aan het midel door de vulopeningen. Kun je bij een ondergrondse beter niet doen. Daar moesten ze om de haverklap kinderen uit redden in het begin.
Wauw. Apart. Bijzonder. Mooi wel ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben vereerd.![]()
Hier een plaatje van lichtjes die door ijskristallen in de lucht gereflecteerd worden:
[ afbeelding ]
ja precies daarom miste ik jequote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben vereerd.![]()
Hier een plaatje van lichtjes die door ijskristallen in de lucht gereflecteerd worden:
[ afbeelding ]
Dames vinden het vaak wel leuk als ik een compliment maak over de parfum die ze dragen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:48 schreef sacha het volgende:
dan loop ik op straat en ruik ik al die geuren en word er naar van![]()
en al die merken die in mijn brein omhoog ploppen
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep tot aan het midel door de vulopeningen. Kun je bij een ondergrondse beter niet doen. Daar moesten ze om de haverklap kinderen uit redden in het begin.
Mjah, ze hebben wel wat lage begroeiing nodig en die is er hier eigenlijk niet in de straat. In het park aan het eind van de straat is het wel weer vergeven van de ratten.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
trapte vorige week nog een rat de prisengracht in
nice!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben vereerd.![]()
[ afbeelding ]
Lysol.quote:
Bij mij zijn die bovengrondse containers nu al een behoorlijke tijd weg. Nu hebben we ondergrondse containers waar maar een kleine vuilniszak inpast, omdat je per keer moet betalen en mensen baalden dat ze veel moesten opsparen. Heel erg onhandig als je iets groots wilt weggooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles. Wij hebben hier aan deze kant van de straat nog heel ouderwets bovengrondse containers. Daar hangen ook altijd mensen ondersteboven in om door het huisvuil te gaan. Ratten zie ik hier nooit in de straat.
Die beesten zitten altijd in de buurt van water, daarom zie ik ze hier ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
trapte vorige week nog een rat de prisengracht in
Wij krijgen binnenkort ook zoiets. Weg grijze container. Die ik nooit gebruik. Ding staat al 2 jaar leeg.quote:
stop pas in zak moet er nog bijquote:
Dan ben je ook wel een beetje simpelquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
stop pas in zak moet er nog bij
mijn neef doet aanvragen nwe passen behandelen en per dag 10 mensen die hun pas met de zak meegooien
Mij ook overkomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
stop pas in zak moet er nog bij
mijn neef doet aanvragen nwe passen behandelen en per dag 10 mensen die hun pas met de zak meegooien
Detecteert ie voordat je je pas aanbiedt ook dat ie al vol zit ? Zodat je niet extra betaalt ?quote:
Een wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Die eet ik altijd pas later bij een alcoholvrij biertje.
Goed systeem, maar kost je wel een euro per zak.quote:
Ik heb nooit vuilniszakken dus het kost mij helemaal niks.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed systeem, maar kost je wel een euro per zak.
Nope, maar er stonden al zakken naast, dus dan ga ik er vanuit dat ie vol is en loop naar de volgende.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Detecteert ie voordat je je pas aanbiedt ook dat ie al vol zit ? Zodat je niet extra betaalt ?
Mijn moeder heeft het ook gaat niet om het gewichtquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Detecteert ie voordat je je pas aanbiedt ook dat ie al vol zit ? Zodat je niet extra betaalt ?
I knowquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Die eet ik altijd pas later bij een alcoholvrij biertje.
hier betaal je niet per zak, onbeperkt stortenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar laat je het restafval dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij krijgen binnenkort ook zoiets. Weg grijze container. Die ik nooit gebruik. Ding staat al 2 jaar leeg.
Je zal toch die container moeten openen, en zodra je dat met je pasje doet wordt het bij je rekening van de gemeentelijke belastingen bijgeschreven.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nooit vuilniszakken dus het kost mij helemaal niks.
Ik kan er in donderen wat ik wil en op Dinsdag kan ik alles op de stoep gooienquote:
Ik heb nauwelijks restafval. Composthoop, GFT, Plastic, Papier en Glas is het meest. Wat overblijft is minimaal. Misschien 1 zak per jaar. Een vriendin neemt die mee naar het werk. Daar is een groot container.quote:
Wel zorgen dat je zelf weer op tijd binnen bent dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er in donderen wat ik wil en op Dinsdag kan ik alles op de stoep gooien
je leest niet goedquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zal toch die container moeten openen, en zodra je dat met je pasje doet wordt het bij je rekening van de gemeentelijke belastingen bijgeschreven.
Dat is grof vuil dag.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je zelf weer op tijd binnen bent dan.
Ik heb hier ook gratis inpandige container die 2x per week geleegd wordtquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier betaal je niet per zak, onbeperkt storten
Knap, dat je kan leven zonder afval.quote:
Ik kan mijn GFT nog niet apart inleveren, dus ik had niet door dat je dan maar zo weinig afval overhoudt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks restafval. Composthoop, GFT, Plastic, Papier en Glas is het meest. Wat overblijft is minimaal. Misschien 1 zak per jaar. Een vriendin neemt die mee naar het werk. Daar is een groot container.
Restafval alleen. De rest nemen ze zo mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Knap, dat je kan leven zonder afval.
Ik moet zeggen dat ik enorm schrok uit hoeveel plastic het afval bestaat. Ik wist het wel ergens, maar pas toen ik het ging scheiden zag ik het echt. Was wel een eye opener.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan mijn GFT nog niet apart inleveren, dus ik had niet door dat je dan maar zo weinig afval overhoudt.
Ja ik heb een plastic bak sinds een tijdje. Best veelquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik enorm schrok uit hoeveel plastic het afval bestaat. Ik wist het wel ergens, maar pas toen ik het ging scheiden zag ik het echt. Was wel een eye opener.
Papier is ook enorm veel trouwens.
hier ook ja. Ze scheuren steeds, ondingenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wij hebben plastic zakken voor plastic, die halen ze eens per twee weken 'gratis' op.
Klopt, ze zijn heel dun.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
hier ook ja. Ze scheuren steeds, ondingen
Klopt.quote:
aahwquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Ik heb je wel gemist man.
Hier ook.Een gemeente verder betalen ze 7 euro per keer dat ze hun kliko laten legen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier betaal je niet per zak, onbeperkt storten
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
aahw![]()
je bent al nr zoveel die dat zegt op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |