Opeens enkele tegenstanders van Lotus? Begrijp het niet helemaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
net zo'n misselijk kind als de rest - die moet nog landen en in vakantiemodus geraken
Wit voetje scoren bij Jesquote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Brandon doet even verslag bij de chipsvretende Jes![]()
[ afbeelding ]
Die had aan mij een héle kwaaie hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zij is ook het stralende middelpunt en rolmodel van heel het Westland.
Dat weet ik niet maar wél goed want ik zou er ook kromme tenen van krijgen daar.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:11 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Ze verbetert iedereen want ze is zelf zo perfect
niet opeens - ze mag zich eerst nog bewijzen - niet de 1ste die met veel bombarie binnenkomt om vervolgens te landen en niets meer doetquote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Opeens enkele tegenstanders van Lotus? Begrijp het niet helemaal.
Te laat!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
Niet doen Brandon dat doorlullen van het gesprek met Shelley
Dat zullen we af moeten wachten.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
niet opeens - ze mag zich eerst nog bewijzen - niet de 1ste die met veel bombarie binnenkomt om vervolgens te landen en niets meer doet
Promotie Halloween rave?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:17 schreef Jemoederniet het volgende:
His erg hoog in d'r emotie
[ afbeelding ]
En nu jankenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:17 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Als mensen er niet mee om kunnen gaan als ik zeg waar ik mee zit, dan gaat MIJN deur dicht
Onvoorstelbaar. Een beetje dreigen omdat men niet reageert zoals Hiske wenst
[ afbeelding ]
Weet je wel hoe eenzaam dat is. Je kwetsbaar opstellen en dat mensen er niks mee doen en kunnen.
Weet je wel hoe kwetsbaar ik me heb opgesteld de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |