Nee, zij moet ook haar bh's verkopen en wil niet dat deze dan naar frituur gaan stinken. Dat is wat ze als eerste vertelde n.l.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:57 schreef The Unforgiven het volgende:
Wil Shelley nu de twisters (haar idee) niet doen omdat het geld naar de bv gaat?
Waarom niet? Omdat het over Jessie gaat? Geen idee nog wat er gebeurd is, maar het gaat om het principe. Het moet niet gekker worden. Jessie doet niet anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan hoeft ze het niet tegen iedereen te herhalen van wat er gister is geweest en alleen de naam Jessie te noemen. Dat meisje is gewoon aan het stoken.
Heeft ze groot gelijk in. En haar bh gaan ook de bv in.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, zij moet ook haar bh's verkopen en wil niet dat deze dan naar frituur gaan stinken. Dat is wat ze als eerste vertelde n.l.
Ik heb jessie nog helemaal niets over Lotus horen zeggen alleen dat ze het een aardig meisje vond.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het over Jessie gaat? Geen idee nog wat er gebeurd is, maar het gaat om het principe. Het moet niet gekker worden. Jessie doet niet anders.
Dus lekker naar huis en hopenlijk heeft ze iets geleerd in Utopia.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel, maar zie ook dat er toch een campagne bezig is tegen haar door bv Lotus. Maar ze heeft een grote bek overschreeuwt zich en dramt dat klopt maar dan nog is ze pas 21 jaar en ontbreekt het haar aan heel veel levenservaring die bv een Christel of John wel al hebben.
Net zoals bij Sanne is er iets niet helemaal goed gegaan thuis heb ik het idee. En in het begin is ze behoorlijk gemanipuleerd door John en Mike en opeens lieten die haar vallen. Denk dat ze vanaf die tijd het moeilijker heeft gekregen en zich als een idioot is gaan gedragen.
Hahahaha nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien alleen lukt het J & J niet.
Ik heb het over het algemeen. Jessie heeft altijd het grootste woord over anderen en stookt als de beste, dat weet je ook wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb jessie nog helemaal niets over Lotus horen zeggen alleen dat ze het een aardig meisje vond.
Dat kan zo wezen hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:00 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Dus lekker naar huis en hopenlijk heeft ze iets geleerd in Utopia.
Alleen vrees ik dat zij never nooit niet van dit kutgedrag afkomt.
Lotus heeft de streams gevolgd en weet welke klerestreken Jes heeft uitgehaald. Ze zet Jes effe goed op haar plaats.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan hoeft ze het niet tegen iedereen te herhalen van wat er gister is geweest en alleen de naam Jessie te noemen. Dat meisje is gewoon aan het stoken.
Triestquote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey mag niet binnen bij Jessie. Ze wil alleen blijven de hele dag. Hij mag niet binnen van Jessie. Ze kan nooit een keer alleen zijn.
Hahahaha kleuters.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Jeff mag niet binnenkomen van Jess
[ afbeelding ]
Jesus, wat een gezeik met die 2 zeg!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey mag niet binnen bij Jessie. Ze wil alleen blijven de hele dag. Hij mag niet binnen van Jessie. Ze kan nooit een keer alleen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |