quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Leuk, bashen op Viergever. Er zijn er een stuk of 7 die het niveau CL niet hebben en ook nooit zullen halen. Maar newsflash: die lopen ook bij Ajax. Het verschil zit hem simpelweg in het feit dat Ajax in een relatief makkelijke poule zit.
Ik ben het compleet met je eens. Het ging dan ook vooral om de laatste zin.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Alleen die conclusie over Feyenoord is lachwekkend. Die waren in elke poule kansloos geweest. Zo'n half kreupele van Persie is in de Eredivisie nog wel leuk, maar tegen een Bayern of Tottenham springen de tranen je waarschijnlijk in de ogen.
PSV en Ajax liggen dicht bij elkaar. Net als dat de 3-0 van PSV weinig zegt over de onderlinge verhoudingen, zegt ook deze Europese campagne vrij weinig over wie er beter is.
Die beschouwingen hebben gewoon weinig zin.
En voor beiden geldt dat het dan mee moet zitten. En het zat simpelweg tegen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Inter maakt Ajax gewoon kans hoor. PSV had ook gewoon kans.
Op dezelfde manier als PSV kans maakt ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen Tottenham maakt Ajax ook kans.
Nee joh, PSV was gisteren tot de rode kaart volledig kansloos. PSV viel gisteren heel erg tegen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als PSV kans maakt ja.
Dat klopt, maar Ajax lijkt internationaal iets meer ervaring te hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:48 schreef VEM2012 het volgende:
Psv en ajax zijn redelijk aan elkaar gewaagd.
je moet gewoon een hele goeie dag hebben, dat zat er gisteren niet in en je mist toch ook Bergwijn, al met al nog een goed resultaat ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En voor beiden geldt dat het dan mee moet zitten. En het zat simpelweg tegen.
Spurs waren gisteren gewoon goed op dreef. Vochten voor hun laatste kans op overwintering. Dat scheelt al meteen een slok op een borrel. En zelfs dan speel je gelijk. Ok, met kunst- en vliegwerk, maar toch.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, PSV was gisteren tot de rode kaart volledig kansloos. PSV viel gisteren heel erg tegen.
[..]
Dat klopt, maar Ajax lijkt internationaal iets meer ervaring te hebben.
Sowieso denk ik dat het spel van Ajax lastiger is te bestrijden. Ajax probeert echt het spel te maken.
Het gemis van Bergwijn merk je inderdaad. Maar sowieso gaf de tegenstander gas omdat ze moesten winnen om kans te blijven maken op de tweede ronde.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet gewoon een hele goeie dag hebben, dat zat er gisteren niet in en je mist toch ook Bergwijn, al met al nog een goed resultaat ook.
Zoals gezegd, Ajax heeft wat meer internationale ervaring in de selectie. En dat helpt in dit soort wedstrijden gewoon enorm.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben het compleet met je eens. Het ging dan ook vooral om de laatste zin.En die vergelijkingen zijn inderdaad ontzettend vermoeiend, je zal toch nooit weten hoe ze het in elkaars poule zouden doen (denk dat PSV ook een goede kans had gemaakt en wellicht Ajax het iets beter zou doen maar goed).
Dat, dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals gezegd, Ajax heeft wat meer internationale ervaring in de selectie. En dat helpt in dit soort wedstrijden gewoon enorm.
Daarom vond ik de oorwassing tegen PSV zo bizar, maar zo'n dagen zitten er nu eenmaal tussen.
Voorlopig doet psv het niet beter dan Feyenoord vorig seizoen...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals gezegd, Ajax heeft wat meer internationale ervaring in de selectie. En dat helpt in dit soort wedstrijden gewoon enorm.
Daarom vond ik de oorwassing tegen PSV zo bizar, maar zo'n dagen zitten er nu eenmaal tussen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Voorlopig doet psv het niet beter dan Feyenoord vorig seizoen...
ik kan jou commentaren nog wel herinneren
Feyenoord voetbalde tenminste nog redelijk mee
Hardop gelachen, waarvoor dank.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord had 3 puntenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hardop gelachen, waarvoor dank.
jouw*quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik wist dat je zou komen goserquote:
gozer*quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik wist dat je zou komen goser
Vechten om de 3e plaatsquote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:17 schreef nickhguitar het volgende:
Het is jammer dat er een aantal users in dit topic de prestaties van Ajax tekort doen, maar het is ook zeker jammer dat een aantal users uit het Ajax topic hier nu komen pissen over PSV. Ik vraag me dan oprecht af wat je verwachtingen van deze CL campagne wat betreft PSV waren.
Dat PSV wel meer resultaat zou hebben gehaald in de thuiswedstrijden tegen Inter en Tottenham. Natuurlijk zijn het goede ploegen, maar die hebben ook hun vormdipjes gehad en zijn ook echt geen ploegen die zomaar de CL even gaan winnen dit seizoen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:17 schreef nickhguitar het volgende:
Het is jammer dat er een aantal users in dit topic de prestaties van Ajax tekort doen, maar het is ook zeker jammer dat een aantal users uit het Ajax topic hier nu komen pissen over PSV. Ik vraag me dan oprecht af wat je verwachtingen van deze CL campagne wat betreft PSV waren.
Tussen 'ploegen die even de CL winnen' en de top van NL zit ook nog een heel segment aan andere ploegen natuurlijk. Wat had je verwacht van Inter en Tottenham thuis dan, 6 punten? Ik vind 1 punt gewoon naar verwachting eigenlijk. Ik heb het al eerder gezegd: in principe ben je elke van de 6 ontmoetingen in deze poule de underdog.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat PSV wel meer resultaat zou hebben gehaald in de thuiswedstrijden tegen Inter en Tottenham. Natuurlijk zijn het goede ploegen, maar die hebben ook hun vormdipjes gehad en zijn ook echt geen ploegen die zomaar de CL even gaan winnen dit seizoen.
En dan zie je ook vooral dat het qua spel wel tegenvalt, dat PSV niet echt boven zichzelf kan uitstijgen in deze wedstrijden.
Ik had wel gedacht dat PSV 4 punten zou kunnen halen in de thuiswedstrijden tegen Inter en Tottenham, daar hadden ze ook best naar moeten streven. Maar Van Bommel wil zich ook niet echt tactisch aanpassen om de echte zwakheden van de tegenstander uit te buiten in de CL lijkt het wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tussen 'ploegen die even de CL winnen' en de top van NL zit ook nog een heel segment aan andere ploegen natuurlijk. Wat had je verwacht van Inter en Tottenham thuis dan, 6 punten? Ik vind 1 punt gewoon naar verwachting eigenlijk. Ik heb het al eerder gezegd: in principe ben je elke van de 6 ontmoetingen in deze poule de underdog.
Flauw vergelijking: maar ik denk dat PSV in de poule van Ajax ook meer punten had kunnen halen. AEK kunnen ze prima tegen spelen, Benfica is ook aardig 50/50 en Bayern (wat wel een topploeg is natuurlijk) tref je wel op het gunstigste moment; dit zijn het echt helemaal kwijt op dit punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |