abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 oktober 2018 @ 11:46:36 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182732285
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Leuk, bashen op Viergever. Er zijn er een stuk of 7 die het niveau CL niet hebben en ook nooit zullen halen. Maar newsflash: die lopen ook bij Ajax. Het verschil zit hem simpelweg in het feit dat Ajax in een relatief makkelijke poule zit.
:) ik weet wel zo'n beetje wat hij kan en wat hij niet kan maar bij dat doelpunt van Kane zat hij gewoon mis en dat heeft niks met wel of geen CL niveau te maken maar zijn gewoon pupillen fouten
  donderdag 25 oktober 2018 @ 11:47:04 #227
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182732293
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Alleen die conclusie over Feyenoord is lachwekkend. Die waren in elke poule kansloos geweest. Zo'n half kreupele van Persie is in de Eredivisie nog wel leuk, maar tegen een Bayern of Tottenham springen de tranen je waarschijnlijk in de ogen.

PSV en Ajax liggen dicht bij elkaar. Net als dat de 3-0 van PSV weinig zegt over de onderlinge verhoudingen, zegt ook deze Europese campagne vrij weinig over wie er beter is.

Die beschouwingen hebben gewoon weinig zin.
Ik ben het compleet met je eens. Het ging dan ook vooral om de laatste zin. :D En die vergelijkingen zijn inderdaad ontzettend vermoeiend, je zal toch nooit weten hoe ze het in elkaars poule zouden doen (denk dat PSV ook een goede kans had gemaakt en wellicht Ajax het iets beter zou doen maar goed).
pi_182732295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Inter maakt Ajax gewoon kans hoor. PSV had ook gewoon kans.
En voor beiden geldt dat het dan mee moet zitten. En het zat simpelweg tegen.
pi_182732317
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Tegen Tottenham maakt Ajax ook kans.
Op dezelfde manier als PSV kans maakt ja.

Psv en ajax zijn redelijk aan elkaar gewaagd.
  Forum Admin donderdag 25 oktober 2018 @ 11:49:00 #230
35723 crew  GGMM
pi_182732335
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op dezelfde manier als PSV kans maakt ja.
Nee joh, PSV was gisteren tot de rode kaart volledig kansloos. PSV viel gisteren heel erg tegen.
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

Psv en ajax zijn redelijk aan elkaar gewaagd.
Dat klopt, maar Ajax lijkt internationaal iets meer ervaring te hebben.
Sowieso denk ik dat het spel van Ajax lastiger is te bestrijden. Ajax probeert echt het spel te maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 11:49:02 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182732337
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En voor beiden geldt dat het dan mee moet zitten. En het zat simpelweg tegen.
je moet gewoon een hele goeie dag hebben, dat zat er gisteren niet in en je mist toch ook Bergwijn, al met al nog een goed resultaat ook.
pi_182732441
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee joh, PSV was gisteren tot de rode kaart volledig kansloos. PSV viel gisteren heel erg tegen.

[..]

Dat klopt, maar Ajax lijkt internationaal iets meer ervaring te hebben.
Sowieso denk ik dat het spel van Ajax lastiger is te bestrijden. Ajax probeert echt het spel te maken.
Spurs waren gisteren gewoon goed op dreef. Vochten voor hun laatste kans op overwintering. Dat scheelt al meteen een slok op een borrel. En zelfs dan speel je gelijk. Ok, met kunst- en vliegwerk, maar toch.

Het idee dat ajax dat beter zou doen is lachwekkend.

En het spel van psv is juist lastiger te bestrijden. Als ajax uit de wedstrijd gespeeld wordt is de kans dat ze nog uit het niets wat creëren heel klein. Bij PSV ligt dat toch anders.
pi_182732477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

je moet gewoon een hele goeie dag hebben, dat zat er gisteren niet in en je mist toch ook Bergwijn, al met al nog een goed resultaat ook.
Het gemis van Bergwijn merk je inderdaad. Maar sowieso gaf de tegenstander gas omdat ze moesten winnen om kans te blijven maken op de tweede ronde.

Gewoon erg lastig.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:00:31 #234
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182732550
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik ben het compleet met je eens. Het ging dan ook vooral om de laatste zin. :D En die vergelijkingen zijn inderdaad ontzettend vermoeiend, je zal toch nooit weten hoe ze het in elkaars poule zouden doen (denk dat PSV ook een goede kans had gemaakt en wellicht Ajax het iets beter zou doen maar goed).
Zoals gezegd, Ajax heeft wat meer internationale ervaring in de selectie. En dat helpt in dit soort wedstrijden gewoon enorm.

Daarom vond ik de oorwassing tegen PSV zo bizar, maar zo'n dagen zitten er nu eenmaal tussen.
  Forum Admin donderdag 25 oktober 2018 @ 12:01:35 #235
35723 crew  GGMM
pi_182732573
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zoals gezegd, Ajax heeft wat meer internationale ervaring in de selectie. En dat helpt in dit soort wedstrijden gewoon enorm.

Daarom vond ik de oorwassing tegen PSV zo bizar, maar zo'n dagen zitten er nu eenmaal tussen.
Dat, dus.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182732663
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voorlopig doet psv het niet beter dan Feyenoord vorig seizoen...

ik kan jou commentaren nog wel herinneren

Feyenoord voetbalde tenminste nog redelijk mee
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin donderdag 25 oktober 2018 @ 12:09:23 #237
35723 crew  GGMM
pi_182732674
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

:D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182732678
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

:D
Hij is grappig he
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:13:09 #239
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182732722
quote:

[..]

Hardop gelachen, waarvoor dank.
pi_182732747
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hardop gelachen, waarvoor dank.
Feyenoord had 3 punten

nog minimaal 3 punten halen omdat te verbeteren
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  Moderator donderdag 25 oktober 2018 @ 12:15:01 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182732750
quote:

[..]

jouw*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182732772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

jouw*
ik wist dat je zou komen goser
  Moderator donderdag 25 oktober 2018 @ 12:16:37 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182732775
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik wist dat je zou komen goser
gozer*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182732778
Het is jammer dat er een aantal users in dit topic de prestaties van Ajax tekort doen, maar het is ook zeker jammer dat een aantal users uit het Ajax topic hier nu komen pissen over PSV. Ik vraag me dan oprecht af wat je verwachtingen van deze CL campagne wat betreft PSV waren.
  Forum Admin donderdag 25 oktober 2018 @ 12:27:22 #245
35723 crew  GGMM
pi_182732909
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:17 schreef nickhguitar het volgende:
Het is jammer dat er een aantal users in dit topic de prestaties van Ajax tekort doen, maar het is ook zeker jammer dat een aantal users uit het Ajax topic hier nu komen pissen over PSV. Ik vraag me dan oprecht af wat je verwachtingen van deze CL campagne wat betreft PSV waren.
Vechten om de 3e plaats

[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 25-10-2018 13:54:12 ]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182732982
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:17 schreef nickhguitar het volgende:
Dat PSV wel meer resultaat zou hebben gehaald in de thuiswedstrijden tegen Inter en Tottenham. Natuurlijk zijn het goede ploegen, maar die hebben ook hun vormdipjes gehad en zijn ook echt geen ploegen die zomaar de CL even gaan winnen dit seizoen.

En dan zie je ook vooral dat het qua spel wel tegenvalt, dat PSV niet echt boven zichzelf kan uitstijgen in deze wedstrijden.
Oh.
pi_182733842
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat PSV wel meer resultaat zou hebben gehaald in de thuiswedstrijden tegen Inter en Tottenham. Natuurlijk zijn het goede ploegen, maar die hebben ook hun vormdipjes gehad en zijn ook echt geen ploegen die zomaar de CL even gaan winnen dit seizoen.

En dan zie je ook vooral dat het qua spel wel tegenvalt, dat PSV niet echt boven zichzelf kan uitstijgen in deze wedstrijden.
Tussen 'ploegen die even de CL winnen' en de top van NL zit ook nog een heel segment aan andere ploegen natuurlijk. Wat had je verwacht van Inter en Tottenham thuis dan, 6 punten? Ik vind 1 punt gewoon naar verwachting eigenlijk. Ik heb het al eerder gezegd: in principe ben je elke van de 6 ontmoetingen in deze poule de underdog.

Flauw vergelijking: maar ik denk dat PSV in de poule van Ajax ook meer punten had kunnen halen. AEK kunnen ze prima tegen spelen, Benfica is ook aardig 50/50 en Bayern (wat wel een topploeg is natuurlijk) tref je wel op het gunstigste moment; dit zijn het echt helemaal kwijt op dit punt.
pi_182733941
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tussen 'ploegen die even de CL winnen' en de top van NL zit ook nog een heel segment aan andere ploegen natuurlijk. Wat had je verwacht van Inter en Tottenham thuis dan, 6 punten? Ik vind 1 punt gewoon naar verwachting eigenlijk. Ik heb het al eerder gezegd: in principe ben je elke van de 6 ontmoetingen in deze poule de underdog.

Flauw vergelijking: maar ik denk dat PSV in de poule van Ajax ook meer punten had kunnen halen. AEK kunnen ze prima tegen spelen, Benfica is ook aardig 50/50 en Bayern (wat wel een topploeg is natuurlijk) tref je wel op het gunstigste moment; dit zijn het echt helemaal kwijt op dit punt.
Ik had wel gedacht dat PSV 4 punten zou kunnen halen in de thuiswedstrijden tegen Inter en Tottenham, daar hadden ze ook best naar moeten streven. Maar Van Bommel wil zich ook niet echt tactisch aanpassen om de echte zwakheden van de tegenstander uit te buiten in de CL lijkt het wel.

Uiteraard had PSV wel meer kans gehad in de Ajaxpoule (wat nog steeds gewoon een normale CL-poule is), al is het sowieso lastig vergelijken omdat PSV een heel ander type voetbal speelt en denk ik veel minder makkelijk door een defensieve muur heen kan voetballen.
Oh.
pi_182733980
PSV heeft gewoon teveel middelmaat. Met dat centrum en De Jong en Hendrix heb je 4 bijzonder zwakke spelers. Tel Zoet daar bij op tegen Inter en je zit op bijna de helft van een elftal. Dat kan niet tegen de subtop van Europa. Bij Ajax ligt die ondergrens wat lager met Schone en Blind als enige die eigenlijk niet kunnen qua tempo.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_182733998
Vooraf gezien was zo'n 2e helft wel te verwachten, sterker nog : dit werd eigenlijk wel verwacht van alle wedstrijden van PSV in de CL. Toch ben ik een beetje teleurgesteld. Tegen Inter en zelfs Barca was het niet (zo) slecht. Ik snap het wisselen - of het ontbreken ervan - van Bommelgod ook echt niet. Verder hoop ik dat Bergwijn er weer snel bij is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')