Dat zal ik niet ontkennen nee.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:06 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Tja dat kan je ook zeggen over Madonna en veul meer zangers en zangeressen .
Bubblegum pop!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:08 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vond het iets heppiedepeppie. Maar dat is gewoon mijn smaak niet.
Zonnebrillen, rokjes, blote bast, bontjes, gouden tanden. Allemaal naakt op het podium!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ik kan slecht tegen zulke domme rokjes.
Haha, nee maar ik vind spijkerrokken altijd iets voor korte, pittige kapsels-dames en dat rare, wijde model doet niks voor niemand.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:09 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zonnebrillen, rokjes, blote bast, bontjes, gouden tanden. Allemaal naakt op het podium!
Goed idee wel voor een volgend seizoenquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:09 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zonnebrillen, rokjes, blote bast, bontjes, gouden tanden. Allemaal naakt op het podium!
Echt he. Valt me nog mee dat ze er geen driekwart witte legging onder had gedaanquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nee maar ik vind spijkerrokken altijd iets voor korte, pittige kapsels-dames en dat rare, wijde model doet niks voor niemand.
Oh inderdaad!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he. Valt me nog mee dat ze er geen driekwart witte legging onder had gedaan
Mensen kijken blijft leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:11 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ga volgende aflevering eens tellen hoe vaak het over uiterlijkheden gaat ipv over de zang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |