Bubblegum pop!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:08 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vond het iets heppiedepeppie. Maar dat is gewoon mijn smaak niet.
Zonnebrillen, rokjes, blote bast, bontjes, gouden tanden. Allemaal naakt op het podium!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ik kan slecht tegen zulke domme rokjes.
Haha, nee maar ik vind spijkerrokken altijd iets voor korte, pittige kapsels-dames en dat rare, wijde model doet niks voor niemand.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:09 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zonnebrillen, rokjes, blote bast, bontjes, gouden tanden. Allemaal naakt op het podium!
Goed idee wel voor een volgend seizoenquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:09 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zonnebrillen, rokjes, blote bast, bontjes, gouden tanden. Allemaal naakt op het podium!
Echt he. Valt me nog mee dat ze er geen driekwart witte legging onder had gedaanquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nee maar ik vind spijkerrokken altijd iets voor korte, pittige kapsels-dames en dat rare, wijde model doet niks voor niemand.
Oh inderdaad!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he. Valt me nog mee dat ze er geen driekwart witte legging onder had gedaan
Mensen kijken blijft leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:11 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ga volgende aflevering eens tellen hoe vaak het over uiterlijkheden gaat ipv over de zang
Dit is het soort stem wat we heel vaak horen in deze show.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:13 schreef vencodark het volgende:
Zang is goed. Waarom drukt er dan maar 1? Valt er te weinig aan te sleutelen? Te saai?
Vermoedde zoiets.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit is het soort stem wat we heel vaak horen in deze show.
omdat dit toch nooit gaat winnenquote:
Mja, vergeetbaar. Niet leuk om mee te kneden/werken/vormen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:14 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vond hem ook, als je het vergelijkt met dit "soort" stemmen zeker niet de beste die ik ooit hoorde. Vergeetbare stem. Met dit nummer iig.
ohw, dat is gewoon omdat Anouk een vreselijk mens isquote:
Hahaha ja. Zie het al voor me met mijn familie.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:17 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik wou dat ik een muzikale familie had gehad, lijkt me zo gezellig
quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, dat is gewoon omdat Anouk een vreselijk mens is
Ik heb 1 oom die gaat achter de piano zitten en speelt alles na. Maar alleen op piano.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha ja. Zie het al voor me met mijn familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |