Rust, reinheid en regelmaat, basisvoorwaarden voor o.a. herstelquote:Op vrijdag 2 november 2018 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje minder. Ziektewet regelen...maar nu lekker ontspannen. Alles is goed gegaan. Dus nu is het tijd om te chillen
Klopt, Ben niet altijd even goed met de RRR, maar wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 2 november 2018 13:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Rust, reinheid en regelmaat, basisvoorwaarden voor o.a. herstel
Denk dat de overgrote meerderheid helaas niet aan de RRR toekomt. Succes iigquote:Op vrijdag 2 november 2018 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, Ben niet altijd even goed met de RRR, maar wordt aan gewerkt
komt goed, dank je welquote:Op vrijdag 2 november 2018 13:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Denk dat de overgrote meerderheid helaas niet aan de RRR toekomt. Succes iig
Beetje druk, vanavond lekker ontspannen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
!
hebben jullie een beetje een leuke dag voor de boeg?
Ontspanning is ook een goede remedie.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje minder. Ziektewet regelen...maar nu lekker ontspannen. Alles is goed gegaan. Dus nu is het tijd om te chillen
Vooral rust en regelmaat moet meer bij mij.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Denk dat de overgrote meerderheid helaas niet aan de RRR toekomt. Succes iig
Dat is fijn! Goed weekend voor de boeg?quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Beetje druk, vanavond lekker ontspannen.
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:38 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ontspanning is ook een goede remedie.
Rust en Reinheid hierquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Vooral rust en regelmaat moet meer bij mij.
Druk. Vandaag de met afdeling een etentje gehad. Morgen naar een verjaardag, wil ik proberen een beetje vroeg thuis te zijn. En nog een beetje huishouden en proberen te ontspannen. Volgend weekend doe ik ff NIKS (behalve Fok).quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is fijn! Goed weekend voor de boeg?
[..]
JaEven twee maanden pauze en dan zie ik wel weer verder
[..]
Rust en Reinheid hier
Was het gezellig, dat etentje? Klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 2 november 2018 20:46 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Druk. Vandaag de met afdeling een etentje gehad. Morgen naar een verjaardag, wil ik proberen een beetje vroeg thuis te zijn. En nog een beetje huishouden en proberen te ontspannen. Volgend weekend doe ik ff NIKS (behalve Fok).
Heb jij nog plannen?
En jep... ik heb verlof van 8:00 tot 20:00, dus zaterdag komt mijn moeder langs (samen gezellig naar de markt en de stad in) en zondag is mijn eerste dag alleen thuis (dan ook van 8:00 tot 20:00 en dan een kleine filmmarathonquote:Op vrijdag 2 november 2018 20:47 schreef SuperHartje het volgende:
Laat maar, ik zie dat je lekker gaat chillen
Jawel, was gezellig.quote:Op vrijdag 2 november 2018 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was het gezellig, dat etentje? Klinkt als een goed weekendGeniet ervan
Verjaardagen en op tijd thuis zijn. I wish you luck
Oh dat klinkt gezellig!quote:En jep... ik heb verlof van 8:00 tot 20:00, dus zaterdag komt mijn moeder langs (samen gezellig naar de markt en de stad in) en zondag is mijn eerste dag alleen thuis (dan ook van 8:00 tot 20:00 en dan een kleine filmmarathonDekentje haken, potje thee drinken..
Als je maar accepteert dat het gaat zoals het gaatquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jawel, was gezellig.
Ach, proberen kan geen kwaad
[..]
Nee, ik ben opgenomen. Dinsdag mag ik met ontslag, dus ik ga dit weekend van 8:00 tot 20:00 thuis, dan even evalueren het gaat en als het goed gaat dinsdag weer op mezelfquote:Oh dat klinkt gezellig!
Alleen thuis? Net op jezelf?
Lekker knus, dat wil ik ook op zondag.
Als we daar eenmaal zijn gaan we gewoon genieten.quote:Op vrijdag 2 november 2018 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je maar accepteert dat het gaat zoals het gaatGewoon lekker genieten
Oh zo.quote:Nee, ik ben opgenomen. Dinsdag mag ik met ontslag, dus ik ga dit weekend van 8:00 tot 20:00 thuis, dan even evalueren het gaat en als het goed gaat dinsdag weer op mezelf(en ik ben dertig, dus ik woon niet meer bij mijn moeder
)
Hoe chill is chill?quote:Op zondag 4 november 2018 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
GoedemorgenHopelijk hebben jullie net zo'n chille zondag als ik
Ik ook niet ben ik bang.quote:Op zondag 4 november 2018 10:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat niveau van chill ga ik vandaag niet halen. Enjoy.
quote:Op zondag 4 november 2018 10:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat niveau van chill ga ik vandaag niet halen. Enjoy.
* ChildoftheStars stuurt wat chillheid naar jullie toequote:Op zondag 4 november 2018 10:51 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik ook niet ben ik bang.![]()
Enjoy ChildStars
Geniet van je vrijheid Child.quote:Op zondag 4 november 2018 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Filmmarathon, ongelooflijk veel aardbeien. Kopje thee en met verlof 8:00 tot 20:00
Thanks Lavjequote:Op zondag 4 november 2018 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een Div-TT, Altijd goed.
Mijn (te late) felicitatie
Vandaar de blozende emoticonquote:Op zondag 4 november 2018 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is vroeg! Sinterklaas en Zwarte Piet moeten eerst nog langs komen.
Daar zijn we ook te oud voor he? Is een kinderfeest. Helaas begrijpen sommige oudere mensen dat niet en voeren er bijna oorlog over..quote:Op zondag 4 november 2018 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vandaar de blozende emoticonEn ik ben niet lief genoeg, geen Sinterklaas voor CotS
Hahaha, ik maakte ook maar een grapjequote:Op zondag 4 november 2018 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zijn we ook te oud voor he? Is een kinderfeest. Helaas begrijpen sommige oudere mensen dat niet en voeren er bijna oorlog over..
*SuperHartje vangt wat chillheid op*quote:Op zondag 4 november 2018 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
* ChildoftheStars stuurt wat chillheid naar jullie toe
Ik tv, wat ik normaal nooit doequote:Op zondag 4 november 2018 17:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb eigenlijk de hele dag docu's zitten te kijkenvoor de rest niks gedaan
Klinkt als een goede zondag tochquote:Op zondag 4 november 2018 17:19 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik tv, wat ik normaal nooit doeNog niet eens Netflix aangezet.
quote:Op zondag 4 november 2018 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als een goede zondag tochDaarvoor is het een rustdag
Het enige jammere is dat ik om 20:00 in de kliniek weer moet zijn. Anderzijds, dinsdag met ontslag
Kan ook nice zijn.quote:Op zondag 4 november 2018 17:19 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik tv, wat ik normaal nooit doeNog niet eens Netflix aangezet.
Knuffel en kusje op de griepprikplekquote:Op zondag 4 november 2018 17:31 schreef SuperHartje het volgende:
Volgend weekend doe ik ook rustig aan.
Ben niet echt aan ontspannen toegekomen.
Morgen griepprik halen.
Ah nice!quote:Op zondag 4 november 2018 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel en kusje op de griepprikplek
Dan geef ik je volgende week wat van mijn overmatige rust
Heb je een kind/ kinderen?quote:Op zondag 4 november 2018 17:34 schreef Tjacka het volgende:
rustig aan doen is voor losers
werk 7 dagen per week
Nog niet ssstttquote:Op zondag 4 november 2018 16:59 schreef SuperHartje het volgende:
Gelukkig is daar geen conspiracy over.
Oh, dat valt mee. Die paar dagen kom je wel doorquote:Op zondag 4 november 2018 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als een goede zondag tochDaarvoor is het een rustdag
Het enige jammere is dat ik om 20:00 in de kliniek weer moet zijn. Anderzijds, dinsdag met ontslag
Dan heb ik er weer zes weken opzitten. Heerlijk naar huisquote:Op zondag 4 november 2018 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat valt mee. Die paar dagen kom je wel door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |