Het filmpje waar hij 40 euro jat is idd het meest bekeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:38 schreef Yurtovic het volgende:
Mike denkt dat er filmpjes viral gaan
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het filmpje waar hij 40 euro jat is idd het meest bekeken.
Bij de marktquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
Het zal wel onbegrip mijnerzijds zijn, maar wat een domme aanstellerige kut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:45 schreef Zeyina het volgende:
Jessie gaat niet naar het Halloween feest. Ze gaat in het huisje met de deur op slot
+1quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal wel onbegrip mijnerzijds zijn, maar wat een domme aanstellerige kut.
En Merel ook!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt een angstig meisje-meisje.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Die kop ik niet inquote:
Yep, meer dan 3K views ....quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Heb je het stukje nog gezien dat Tim aanschuift bij His en Chris voor de marktcommissie van vanmorgen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt een angstig meisje-meisje.....![]()
Goede smoes om vrijdag niets te hoeven doen.
Daar gaat het dus om.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:48 schreef Annelies1980 het volgende:
Och och, het Halloween feestje is niet door jessie en jeffry georganiseerd... dus dan gaat ze er sowieso al niet naar toe.
Klein kut kind... samen met die 4 die bij dr zitten.
Die lach begin ik wel aan te wennen. Verder vind ik dat alle ukeleles ritueel verbrand moeten wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Steeds leuker zelfs, maar nog steeds zonder lach en banjo.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yep, meer dan 3K views ....![]()
[ afbeelding ]
Mike jat 40 Euro van de BV - 28 juli 2018.
x6qloja
[..]
[ afbeelding ]
x6qloja
[..]
[ afbeelding ]
x6qloja
Leuk Halloweenvuurtjequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Die lach begin ik wel aan te wennen. Verder vind ik dat alle ukeleles ritueel verbrand moeten worden
Nee! Ik zag het pas toen het al even bezig was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heb je het stukje nog gezien dat Tim aanschuift bij His en Chris voor de marktcommissie van vanmorgen?
En hoe Hiske weer 'zo leuk' doet voordat Tim er bij komt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Die lach begin ik wel aan te wennen. Verder vind ik dat alle ukeleles ritueel verbrand moeten worden
Maar deze mensen vertrouwt hij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:49 schreef zodeju het volgende:
Wat wordt er door hun vrienden gedacht aan Jeff he.........die de grootste mond hebben over de andere iets met empathie
Ik had hem daarstraks 'gevraagd' aan Hidiquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee! Ik zag het pas toen het al even bezig was.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik had hem daarstraks 'gevraagd' aan Hidi
Timothy boos na gesprek met Christel en Hiske - 23 oktober 2018 x6vzsdw
Let op Hiske die Chris zowat bedreigt omdat ze zich ook met de boodschappen bestellen bezighield.
Ik denk vaak in liedjes, Burn baby, burn, maar dat mag hier nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks Broeder DGK.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
x6qloja
Tim laten schrikkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:53 schreef Annelies1980 het volgende:
wat gaan de yurt heren nu weer uitspoken? of iets met timothy of iets met hiske?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk vaak in liedjes, Burn baby, burn, maar dat mag hier niet![]()
Ik heb het over ukelelles hè
ow das leuk, als het werkt. al gaat hij net naar de wc en vertrouwde het al niet, stak nog even zijn lelijke hoofdje om de hoek om te kijken of er iemand stond hahaquote:
quote:
Tim schrikt wel hoor. Daarstraks toen die vrouw achter hem aanliep en ineens gilde schrok hij zich kapotquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:55 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
ow das leuk, als het werkt. al gaat hij net naar de wc en vertrouwde het al niet, stak nog even zijn lelijke hoofdje om de hoek om te kijken of er iemand stond haha
dat zijn en idiotenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
De Taliban is in de Yurt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:56 schreef Annelies1980 het volgende:
haha perfect moment uitgekozen om te gaan poepen Tim! Joa stikt haast.
en waarom moet je daarom lachen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:01 schreef mario390 het volgende:
merel: ik moet plassen maar dat timothy zit op![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:00 schreef Zeyina het volgende:
Ohhh wat zijn ze toch moe. En maar schreeuwen in die caravan terwijl Shelley en Adriaan al slapen![]()
[ afbeelding ]
Ik kan niet tegen zoveel mensen........quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:00 schreef Zeyina het volgende:
Ohhh wat zijn ze toch moe. En maar schreeuwen in die caravan terwijl Shelley en Adriaan al slapen![]()
[ afbeelding ]
De tweede ben ik aan het bekijken......kreeg er iets van mee tijdens het koken, maar heerlijk om even rustig terug te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Schamele hoogtepunten van vandaag ....![]()
[ afbeelding ]
Een vlag voor Mike - 23 oktober 2018,
x6vzcrw
[ afbeelding ]
Gerrit roept de groep bij elkaar - 23 oktober 2018.
x6vzya0
walgelijke mensen hequote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:00 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
En het heel gek vinden dat Shelly daar niet lekker ligt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:00 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie en Jeff zijn de enige die belangrijk zijn de rest is opvulling.....quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
De man met slaapproblemen en zijn vriendinnetje staan keihard te schreeuwen in de caravan, sssst zegt Lotus, waarom zegt Jessie, echt wat een stelletje vreselijke egoïstische mensen
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze doen het er gewoon om denk ik om bij die caravan nog even veel lawaai te maken
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:08 schreef Annelies1980 het volgende:
huppa lotus!!! hahaha geweldig... goed bezig hoor. ff tegen jeff en jess tekeer!
Eindelijk een leuke inwonerquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:08 schreef Annelies1980 het volgende:
huppa lotus!!! hahaha geweldig... goed bezig hoor. ff tegen jeff en jess tekeer!
Echt hoor!!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze zeggen welterusten tegen Lotus die boos de caravan in stapt en niks terug zegt.
Oh? Zegt Merel
Ja dat krijg je he als je diep in de reet van anderen zit zegt Brenda
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt hoor!!
Ow Lotus spreekt Jeffry nu aan. Lotus: je weet dat ze daar niet lekker slaapt. Ik vind het echt niet tof. Jeffry: ehhh brr grlhf ehhh
Lotus: nee ik vind het echt niet tof. Hij loopt nog te bonken. Het gaat er de hele dag om, waarom dan.
Jessie: we kunnen het er toch over hebben?
Lotus: het is toch al gezegd? Ik vind het echt niet tof.
Jeffry: moet je ook tegen die anderen zeggen.
Lotus: o, wil je dat, is echt asociaal kutgedrag.
Lotus:![]()
![]()
als jeff de duivel is nietquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lotus is voor de duvel niet bang
kleuter Jeff, ga je dit alleen tegen ons zeggen er stonden toch ook anderen bij....quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt hoor!!
Ow Lotus spreekt Jeffry nu aan. Lotus: je weet dat ze daar niet lekker slaapt. Ik vind het echt niet tof. Jeffry: ehhh brr grlhf ehhh
Lotus: nee ik vind het echt niet tof. Hij loopt nog te bonken. Het gaat er de hele dag om, waarom dan.
Jessie: we kunnen het er toch over hebben?
Lotus: het is toch al gezegd? Ik vind het echt tof.
Jeffry: moet je ook tegen die anderen zeggen.
Lotus: o, wil je dat, is echt asociaal kutgedrag.
Lotus:![]()
![]()
Nou wat een stel darmen..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:10 schreef Annelies1980 het volgende:
HUPPAAAA en nu nog een keer dubbel en dwars over jeffrey heen walsen. ge wel dig!!!! Jeffrey lult altijd door iedereen heen als hij het ergens niet mee eens is, en nu fikst zij dat ffies.
En maar mee loeren en maar mee luistervinken...quote:
Staat gewoon te lachen dat kutttttwijfquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:13 schreef zodeju het volgende:
Kijk Jess houdt van sensatie , en nu wil ze wel eigenlijk nog even naar de andere hut.......
En hij gaat er veel te snel in... Geen gevoel voor timing lol.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:14 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps, Joa was net onderweg om weer schrik aan te jagen en hoort nu het gesprek tussen Lotus, Brandon, Merel en Brenda
das puur toeval, hij wou merel laten schrikken, dus hij kwam gewoon op een goed moment.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:14 schreef snetje het volgende:
[..]
En maar mee loeren en maar mee luistervinken...
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:12 schreef Zeyina het volgende:
Merel nu tegen Lotus. Je komt hier bonkend op de deur binnen terwijl ik al zo bang ben
Dat bedoel ik: ga lekker kapot met die kutvries van je.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Staat gewoon te lachen dat kutttttwijf
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lotus is voor de duvel niet bang
Daar is ze gewoon op uit en die debiel maar heen en weer ijsberen. Wat is er Jeff? Jeffry: ehhh ahhhh brr dat weejewel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iedereenis tegen ons zegt Jess tegen Jeff mooi is dat toch
Goeie voetballer, niks mis mee..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:17 schreef mario390 het volgende:
lotus vind het kakadat heeft nog niemand in utopia gezegd
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Lotus spreekt Merel, Brenda en Brandon aan.En lekker allemaal ontkennen en smoezen.
Lotus: ik moet iedereen hetzelfde behandelen van hen en dat doe ik ook.
Intussen is Shelly wakker geworden en de caravan uitgegaan.
Brenda: ik heb daar ook gelegen.
Lotus: dan is het toch niet tof. Ik vind het gewoon kaka.
Brenda vindt het chill dat je het zegt.
Merel: brr hhmmm ehh
Lotus: nee, ik moet van hen iedereen aanspreken, dus bij deze.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:19 schreef Charmian het volgende:
is lotus nu op dr makkie aan het roken
die bedoelte zij maar nietquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:18 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Goeie voetballer, niks mis mee..
en shelly ligt gewoon ziekjes te wezen en probeert te slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:18 schreef Annelies1980 het volgende:
Merel over lotus "hou je even rustig, je bent hier net 1 dag, doe ff chill, als je hier een week bent mag je los gaan, eerder niet"
Merel, je zit hier net 1 maand, wanneer ga jij eens los en eens wat doen?
En nu heeft shelley alles weer gedaan volgens die gluiperds.
Gaat die Friese junk weer stoer doen? Vanmiddag nog janken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iedereenis tegen ons zegt Jess tegen Jeff mooi is dat toch
Dat moet een verplichte exit worden danquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:20 schreef tonja het volgende:
Brenda klaagt dat ze vanmiddag om 5 uur uit d'r nest is gehaald
5 fucking uur 's middags
Die Merel moet haar bakkus eens gaan houden en eens met haar veel te dikke reet van die stoel afkomen en eens wat gaan doen................Zum kotzen dat wijf............quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:18 schreef Annelies1980 het volgende:
Merel over lotus "hou je even rustig, je bent hier net 1 dag, doe ff chill, als je hier een week bent mag je los gaan, eerder niet"
Merel, je zit hier net 1 maand, wanneer ga jij eens los en eens wat doen?
En nu heeft shelley alles weer gedaan volgens die gluiperds.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb het wel, ga het zo monteren ....
Kan ik uit je fonetische weergave van Jef opmaken dat hij nog beroerder uit zijn woorden komt daabebebe twin Demi?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar is ze gewoon op uit en die debiel maar heen en weer ijberen. Wat is er Jeff? Jeffry: ehhh ahhhh brr dat weejewel.
Ik ben ineens mandoline fanquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Joekelil er maar op los wijffie
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het was de moeite waard.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
het is een masterstukje, vanaf dat Jessie en Jeff de caravan binnen komen schreeuwen wat een walgelijke personen zijn dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ebebebebeb is nog duidelijker dan een opgefokte Jeffry.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan ik uit je fonetische weergave van Jef opmaken dat hij nog beroerder uit zijn woorden komt daabebebe twin Demi?
inderdaad, en als het niet lukt met die mensen daar, trekken de schuimpjes haar er wel doorheen lijkt me... laat de vliegtuigen maar over vliegen!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Lotus gaat het wel redden.............
quote:
WOW!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:24 schreef Zeyina het volgende:
Wauw. Heerlijk Lotus. Jessie komt er niet mee weg.
Jessie: Ik zeg het nu toch eerlijk. Ik kom toch naar je toe.
Lotus: Eerlijk? Je bent niet eerlijk
Wat een topper,zet Jessie even in de hoek nu.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:23 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie heeft geen respect, in je smoel kutwijf ....![]()
![]()
En ze is ook nog eens het maatje van Adriaan...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:23 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:25 schreef snetje het volgende:
[..]
En ze is ook nog eens het maatje van Adriaan...
Game, set and match Lotus Metaal.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Game, set and match Lotus Metaal.
Ook mooi om te zien hoe Jessie rekening houdt met het slaapprobleem van Jeffry en ervoor zorgt dat ze op tijd in bed liggen en rust hebben hèquote:
Natuurlijk!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:25 schreef Annelies1980 het volgende:
Iedereen heeft nu letterljk begrepen dat jessie deze discussie absoluut niet heeft gewonnen, in geen enkel opzicht, wedden dat het zo anders verteld wordt door jessie aan haar vriendinnetjes.
Toppertje is het met een heleboel respectquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook mooi om te zien hoe Jessie rekening houdt met het slaapprobleem van Jeffry en ervoor zorgt dat ze op tijd in bed liggen en rust hebben hè
Misschien dat Maria Helena als ze naar de markt gaat aan Junk Jef kan vragen welke pillen hij slikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jeffry gaat voorlopig nog niet slapen denk ik.
Ik hoop dat hij helemaal niet meer kan pitten, die ego Fries...........quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jeffry gaat voorlopig nog niet slapen denk ik.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Game, set and match Lotus Metaal.
Nog nooit iemand gezien die zo empathisch isquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Toppertje is het met een heleboel respect
Lekker hehquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Nog nooit iemand gezien die zo empathisch is![]()
Wat een volk
Ja en mooi hoe de ander de ware nare aard toont bij dit soort aanvaringen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik word er gewoon blij van. Eindelijk iemand die de dingen gewoon zegt en zelf (tot nu toe in ieder geval) reëel is en goede bedoelingen heeft
Ineens.......Shel vraagt het al weken......nu is het ineens......quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: mensen zijn hier loco. Shelly is schijnheilig. Mensen hebben hier ineens slaapproblemen.
Ik ga morgen niet naar de vergadering. Jij mag wel. Ik ga niet.
Jeff, doe het raam dicht. Ze gaan weer van alles doen.
Ja, die hoeven wij dan niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien dat Maria Helena als ze naar de markt gaat aan Junk Jef kan vragen welke pillen hij slikt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:27 schreef zodeju het volgende:
Geen respect voor A3 ben gvd een hele week veganist geweest........![]()
![]()
![]()
hele week elke keer morgen.......
ROT MAAR LEKKER OP NAAR 't WESTLAND!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie staat helemaal te koken wat een kutplek is het het hier zegt ze elke dag ruzie alleen maar ruZie
Nee joh, tanden uit iemand zijn mond trappen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie zal nu wel weer iemand lek gaan steken..........
Ondertussen zijn die slaappillen alweer uitgewerkt. Maar boeien, mevrouw is boosquote:
Nou het fijne vind ik dat ze (Jessie) er altijd mee wegkomt met ik mag mijn gevoel toch zeggen en ik kom toch eerlijk naar je toe. Daar komt ze bij iedereen mee weg en overruled ze anderen mee. Dat lukt dus niet bij Lotus.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en mooi hoe de ander de ware nare aard toont bij dit soort aanvaringen.
Zo raar dat ze steeds ruzie heeft, ligt natuurlijk never nooit aan haar.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie staat helemaal te koken wat een kutplek is het het hier zegt ze elke dag ruzie alleen maar ruZie
Hoorde haar ook weer roepen steek de hele boel in de brand........quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee joh, tanden uit iemand zijn mond trappen.
Daar had ze het vanochtend over.
Ging ze maar eens koken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie gaat morgen werken werken werken en met niemand praten....
Ze kookt nog steeds
Worden dat soort uitspraken nu ook uitgezonden?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoorde haar ook weer roepen steek de hele boel in de brand........
heeft ze heeeel toevallig vanavond gedaan. hahaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ging ze maar eens koken.
Voor de groep.
Ohh das een makkie voor dr...tyfusmokkel is het, moet is flink op dr bek getimmerd worden (serieus ben niet voor geweld,maar voor deze ene keer wel)…quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is een kutplek omdat Jessie elke dag ruzie heeft,ik denk dat haar dat in Akkrum ook wel lukt.
Nippel? De grootte en hoogte van een pannenkoek hebben die schijven op haar tieten.quote:
net een boosaardige elfquote:
Die is ook wakker gemaakt.quote:
Gooddeal zou zeggen 'Trap in d'r kut'.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:32 schreef smurfinnebitch het volgende:
[..]
Ohh das een makkie voor dr...tyfusmokkel is het, moet is flink op dr bek getimmerd worden (serieus ben niet voor geweld,maar voor deze ene keer wel)… [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nippel? De grootte en hoogte van een pannenkoek hebben die schijven op haar tieten.
en net zegt ze dat het niet erg is dat iedereen tegen hun is...gekke meidquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ja. Mooi he. Je hebt totaal geen respect. Dat heb ik wel zegt Jessie ook nog. Nou zegt Lotus, dan hebben jij een heel ander idee over respectquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die is ook wakker gemaakt.![]()
Lotus: is toch niet normaal? Doe je dit ook bij je moeder thuis, na een avondje astappen? Stelletje egoïsten.
Over wie heeft ze het?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Lotus: Zou ze gewoon achterlijk zijn of zoiets?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gooddeal zou zeggen 'Trap in d'r kut'.
https://www.utopiatv.nl/v(...)ch/Dit%20is%20Jessiequote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Worden dat soort uitspraken nu ook uitgezonden?
Jessiequote:
merel zei wat van nippel, in moment heb ik 50 gb ongefähr van utopia 2015 gevondenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nippel? De grootte en hoogte van een pannenkoek hebben die schijven op haar tieten.
Yep en met stalen neuzen, goed hard enne na 1 keer mag je losquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gooddeal zou zeggen 'Trap in d'r kut'.
Ja dat was heerlijk en Jessie ligt zich er nog steeds over op te vreten.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Mooi he. Je hebt totaal geen respect. Dat heb ik wel zegt Jessie ook nog. Nou zegt Lotus, dan hebben jij een heel ander idee over respect
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja dat was heerlijk en Jessie ligt zich er nog steeds over op te vreten.![]()
en dan komt de fam.; je doet het zooooooooooo goed, zooooooooooootrotst op jequote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.utopiatv.nl/v(...)ch/Dit%20is%20Jessie
Check deze dan.
Die zullen het wel gehoord hebben, zou het niet?quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:39 schreef Annelies1980 het volgende:
Nou ik ga slapen, voor het eerst kan ik niet wachten om mijn favoriete utopiaan van de week door te geven. ze doen er niets mee, maar ik heb er nu eindelijk 1 en dat wil ik doorgeven ook.
Slaap lekker und bis morgen leute!
oh ja dat kan, zo zonde van die soundlock die is zo onnodigquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die zullen het wel gehoord hebben, zou het niet?
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:39 schreef Annelies1980 het volgende:
Nou ik ga slapen, voor het eerst kan ik niet wachten om mijn favoriete utopiaan van de week door te geven. ze doen er niets mee, maar ik heb er nu eindelijk 1 en dat wil ik doorgeven ook.
Slaap lekker und bis morgen leute!
Als je over 10 minuten gaat, is het ook nog precies op tijdquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:39 schreef Charmian het volgende:
pffff zeg ik vanmiddag nog tegen de huisarts dat op tijd naar bed gaan me goed doet...gebeurt er weer dit in dat stomme utopia
A3aan heeft vast last van een doorgeslikte grasspriet, die denkt eehh wweee bebeebe this is Utopia...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:37 schreef Stray_cat het volgende:
Adriaan snapt het wel van Jessie of maakt het minder wat Lotus zegt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Wordt het computerscherm tegenwoordig 'geblurd' op de streams?
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd hoe ze dit voor elkaar krijgen, want alles er omheen kun je wel zien.quote:
Kloptquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:39 schreef Charmian het volgende:
pffff zeg ik vanmiddag nog tegen de huisarts dat op tijd naar bed gaan me goed doet...gebeurt er weer dit in dat stomme utopia
Misschien automatisch vanwege nightvision?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreemd hoe ze dit voor elkaar krijgen, want alles er omheen kun je wel zien.
Heeft ie ook wel een beetje gelijk in, Adriaan heeft meer door dan wij denken. Ik denk zelfs dat hij poepjes heeft aan de regie en daarom zo vaak buiten beeld is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:41 schreef smurfinnebitch het volgende:
[..]
A3aan heeft vast last van een doorgeslikte grasspriet, die denkt eehh wweee bebeebe this is Utopia...
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je over 10 minuten gaat, is het ook nog precies op tijd
Wat een kutwijf. Maar goed Jeffry is ook een Hans Worst.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Jessie ligt nog volop te kletsen tegen insomnia Jeff
Fixedquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat een kutwijf. Maar goed Jeffry is ook een Hans WorstJE
Ze verdienen elkaar.
in 1 leek dat ook altijd, alleen als ze inzoomen kun je gewoon beeld zienquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Misschien automatisch vanwege nightvision?
Jeff moet gewoon lekker naar huis en Jessie moet een trap in haar kut.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat een kutwijf. Maar goed Jeffry is ook een Hans Worst.
Ze verdienen elkaar.
Ja zou kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
de drijvende kracht achter kneusje sjefkequote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Jessie ligt nog volop te kletsen tegen insomnia Jeff
Ik had gisteren een paar duidelijke caps.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Is overdag ook geblurred.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Is er nog een vervolg op het 2e filmpje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Schamele hoogtepunten van vandaag ....![]()
[ afbeelding ]
Een vlag voor Mike - 23 oktober 2018,
x6vzcrw
[ afbeelding ]
Gerrit roept de groep bij elkaar - 23 oktober 2018.
x6vzya0
Via het raam zie je het wel goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een paar duidelijke caps.
quote:
wil ik weten waar dat een cap van is?quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
wil ik weten waar dat een cap van is?
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Via het raam zie je het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |