Achterhoede kan niet nee om de cl te winnen.quote:
Ik mis de Clásico's met Mourinho en Guardiola.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
Hopelijk schoppen ze elkaar zondag elkaar de tering in bij de Clásico en wordt het een zuinige 1-1.
Wie gaat dan de CL winnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Achterhoede kan niet nee om de cl te winnen.
Realquote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie gaat dan de CL winnen?
Juventus is wel een goed team maar die hebben een vloek op finales.
PSG krijgt Liverpool nog thuis.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Napoli zomaar zal stunten ligt psg er eigenlijk ook zo goed als uitDromen mag.
De ploeg die de afgelopen vier jaar telkens werd tegengehouden door FC Ronaldo gaat 'm winnen als Juve 't niet redt.quote:
Zou leuk zijn als een ajax speler naar lfc zou gaan, zo dat we die daar extra kunnen volgenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel ja, met dikke cijfers.
Ziyech zou ik het wel gunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als een ajax speler naar lfc zou gaan, zo dat we die daar extra kunnen volgen
Die moet toch niet naar Liverpool johquote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech zou ik het wel gunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |