20quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is deze jongen? (*schakelt net in*).
Denk rond de 20quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is deze jongen? (*schakelt net in*).
Dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:36 schreef marcodej het volgende:
Ze oogt juist allesbehalve intelligent.
Idd, Erasmus voor hbo aanzienquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:36 schreef marcodej het volgende:
Ze oogt juist allesbehalve intelligent.
"oooooh wooooow, dus je bent echt heel slim".quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:37 schreef marcodej het volgende:
Universiteit zit dus gewoon niet in haar belevingswereld.
Universiteit staat helaas niet garant voor slim zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"oooooh wooooow, dus je bent echt heel slim".
Ik ben daar juist ongelofelijk veel domme mensen tegen gekomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"oooooh wooooow, dus je bent echt heel slim".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop