abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7665388
quote:
* een computervirus dat het beeldscherm aantast
crisis, wat moet dit nou weer voorstellen, lol!!!
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:30:13 #27
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7666595
ja, dat is toch wel het meest alarmerende nieuws van deze voorspeller: het beeldscherm kan worden aangetast...brrrr.

kep net een mooie nieuwe sony trinitron gekocht...

pi_7667062
voorspellingen voor het jaar 2002

door jan c. van der heide.

http://www.uitgeverijcitadel.com/voorspellingen/wat_brengt_2002.html

allemaal barweinig van terecht gekomen, mijn inziens heeft die man gewoon een grote duim

donderdag 2 januari 2003 @ 17:03:23 #29
37960 juffie
flieft op pepe
pi_7668716
nah, vanzelfsprekende voorspellingen, erg standaard. maar ook wel deprimerend hoor. kom aan, positive thinking please, als je zo gaat beginnen , nou, pak je schep en graaf je grafje maar. nee, ik denk dat 2003 een topjaar gaat worden, iig op persoonlijk niveau. maatschappelijk gezien zullen we wel zien wat de uitslag van de verkiezingen wordt, en dan praten we verder. kijk, je kan gaan lopen miepen, maar begin bij jezelf en maak er wat leuks van!
en die oorlogsdreiging? komaan zeg, die ligt er al jaren!
juf is always right ;)
pi_7669167
dat ziet er niet allemaal te best uit.
en we krijgen ook nog eens een flinke inflatie, vaste lasten etc gaan omhoog. dit wordt een klote jaar !!!
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:15:36 #31
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_7673129
kom op mensen, als je je zorgen gaat maken over dingen die "zogenaamde" helderzienden voorspellen dan is elk jaar wel een rotjaar. elk jaar gaan er mensen dood, elk jaar zijn er terroristische aanslagen (in welke vorm dan ook) en elk jaar is er ongein op de wereld.

nu het lapje tekst van de topicstarter.
ik lees gewoon een hoop schattingen/gissingen hoe het nu gaat lopen in de wereld/nl. je hoeft geen helderziende te zijn om te voorspellen dat er een oorlog komt tussen irak en bush en zijn kornuiten... noch de kans dat bernhard en/of juliana het leven laten door gezondheids problemen of ouderdom...

het zal allemaal wel meevallen er komen elk jaar tenslotte ook voorspellingen dat de wereld vergaat...
nou we zitten nu nog steeds te fok!en dit zegt wel wat over de status van de wereld (hij is er nog )...

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_7695281
vertel mij wat mn vriendin heeft t vandaag uitgemaakt
MeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt
pi_7695559
2003 word zeker een slecht jaar..., ik hoop nog ergens dat als de oorlog begint deze "vredig" verloopt. als er een land gaat gooien, bijvoorbeeld irak met biologische wapens op israel.., dan breekt echt de hel los. binnen enkele dagen zullen er zo veel doden vallen dat zich nooit meer heeft voorgdaan tijdens pest. en ik ben geen voorspeller, maar dit zie je wel aankomen....

stel dat irak gaat gooien, gooien ze ook alles wat ze hebben, dat is het probleem. ze weten dat hun land compleet platgegooid word als ze iets doen met chemische wapens.... dus hopen dat saddam niet krankzinnig word en hun arsenaal aan biologische wapens (of ze deze nu hebben of niet), lekker bij zich houden...

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 01:48:38 #34
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_7698694
quote:
op donderdag 2 januari 2003 14:07 schreef disher het volgende:
jan c van der heide (die al heel vaak gelijk heeft gehad, bijvoorbeeld met de bijlmerramp, en de strijd tussen het christendom en de islam) die voorspelt:

* terroristische aanslagen op: bush en poetin
ik denk in juli
* berichten overde dood van bin laden worden feitelijk bewezen
denk dat er ook over een een paar (6 ofzo) maanden duidelijkheid komt
* politieke aardverschuiving in engeland
is al aan de gang, maar het is meer op koningshuis gericht
* een gevaarlijke confrontatie tussen irak en iran
irak gaat iran als vijand zien aan de zijde van de vs
* een gasaanval in new york
bush laat een scheet als hij op bezoek is
* een spectaculaire bevrijdingsactie van milosevic
en wie wil hem bevrijden?
* een computervirus dat het beeldscherm aantast
ik ben al bezig met het maken
* langdurige stroomstoring
is de laatste tijd al veel gebeurd, dus het is te verwachten dat het nog wel een keer gebeurd
* als de dijken niet verhoogt worden, wachten er zware tijden
dat zou binnenkort weleens kunnen gebeuren, met die regen
* gezinsuitbreiding voor wimlex en maxima
dat kan iedereen wel voorspellen!

zaterdag 4 januari 2003 @ 01:52:33 #35
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7698759
quote:
op donderdag 2 januari 2003 17:03 schreef juffie het volgende:
nah, vanzelfsprekende voorspellingen, erg standaard. maar ook wel deprimerend hoor. kom aan, positive thinking please, als je zo gaat beginnen , nou, pak je schep en graaf je grafje maar. nee, ik denk dat 2003 een topjaar gaat worden, iig op persoonlijk niveau. maatschappelijk gezien zullen we wel zien wat de uitslag van de verkiezingen wordt, en dan praten we verder. kijk, je kan gaan lopen miepen, maar begin bij jezelf en maak er wat leuks van!
en die oorlogsdreiging? komaan zeg, die ligt er al jaren!
ik sluit mij voor nu bij juffie aan.
  woensdag 8 januari 2003 @ 23:10:54 #36
17061 mvt
blame Canada
pi_7788840
quote:
op woensdag 8 januari 2003 22:17 schreef m.alta het volgende:

[..]

ik weet het niet. ik geloof idd niet alles.

het is in ieder geval materiaal om je hersens te oefenen.
die reptiel-afbeelding was wel lachen.

w.b.t. die extra planeet niburu in 2003, zou ik niet e.a. direct willen ontkennen.

waarom lezen we niet in de krant:

niburu bestaat niet c.q. komt niet ?

iig is als het goed is al jaren geleden vastgesteld dat er idd een 10e planeet is in ons zonnestelsel, volgens mij is zelfs de baan van de planeet in ons zonnestelsel al bekend dit is ook door de wetenschap erkend. (ooit van mijn natuurkunde docent gehoord).

even met google gezocht :
pluto was voorspeld wegens de afwijkingen in de banen van neptunes en bijvoorbeeld haley's komeet. echter, pluto is maar een klein rotplaneetje waardoor is voorspeld dat er een grotere planeet is voorbij pluto, maar ook daar wordt weer aan getwijvel.
vrij naar : http://anw.hml.nl/werkstukken/dirk_versluis/tiende_planeet/

We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 6 maart 2003 @ 00:37:32 #37
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_8901153
voorspelling : twee droevige gebeurtenis van koninklijke huis lijkt wel uit :
affaire ! (dus eerste gebeurtenis.. .en tweede gebeurtenis is vrijwel zeker overlijden van juliana )
  zondag 9 maart 2003 @ 23:13:24 #38
39524 Spellbinder
Achtbaanfanaat
pi_8994050
een computervirus dat het beeldscherm aantast
----------------

ja.....maaar natuurlijk...!

My girlfriend told me she needed more room, so I kicked her out of my house...
pi_9073258
quote:
op zondag 9 maart 2003 23:13 schreef spellbinder het volgende:
een computervirus dat het beeldscherm aantast
windows?
pi_9093420
1337+666=2003
Senatus Populus Que Romanus
pi_9254992
"van oorlog tot epidemieën"

gaat best wel op voor deze tijd.. oorlog die nu net begonnen is en die epidemieën zijn gelijk aan sars en de vogelpest

pi_9283535
voetbal gaat iig tot nu toe redelijk goed (voor ajax dan ) en voor het nl's elftal zie ik ook een zeer goede toekomst in, zeker als ze volgende week van tsjechie winnen . die oorlog kan iedereen voorspellen, dat stond al bijna vast.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:28:32 #43
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9286663
quote:
op donderdag 13 maart 2003 16:06 schreef nynex het volgende:
1337+666=2003

tweakers are evil!!!1

maar ff serieus, ik denk wel dat dit een behoorlijk slecht jaar gaat worden. zeker dankzij noord-korea.

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9302870
tssss wrom is zijn die voorspellingen altijd zo door en door negatief!? er gebeurt nooit eens wat gezelligs of leuks.

volgens mij wordt ut echt niet zo'n kut jaar. economisch gezien kan ut niet veel slechter gaan. mensen vergeten altijd dat de economie een "sinusgolf" is met ups en downs. t ging tijden goed, nah op een gegeven moment moet het gewoon slechter gaan. nu dus, maar we komen er zeker weer boven op.

en trouwens, de toekomst is wat jij er van maakt. ergens tussen wat teksten van nostradamus (ja die mafkees weer jah ) stond dat als men de toekomst weet is die te veranderen. de toekomst heeft een bepaalde tendens om 1 kant op te stromen, maar als je de toekomst weet kan je het proberen te veranderen.

dus niet janken dat het een slecht jaar wordt, je bent er zelf bij en je moet zelf aan je toekomst werken!

That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_9407671
er staan ook voorspellingen dat de oorlog in irak 3 jaar en 7 maanden gaat duren terwjl dat iemansd anders 3 maanden voorspelt.......

o en wat te denken van onze grote vriend nostradamus???

met mijn gedachten ergens anders,ben ik altijd overal
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:49:39 #46
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_9408500
neliz315:
niet de persoonlijke toekomst, die is wel te beinvloeden, maar de toekomst van de wereld en mensen gaat het hier denk ik over

boeit me niet of die goed of slecht wordt eerlijk gezegd.. als het weer maar goed blijft en het supermarktbier niet duurder wordt :s

donderdag 27 maart 2003 @ 13:04:50 #47
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_9408812
quote:
op donderdag 27 maart 2003 12:03 schreef lief_hemeltje het volgende: en wat te denken van onze grote vriend nostradamus???

volgens nossie gaat mabus ( sudam ) snel dood . gek genoeg gaat men er vanuit dat mabus de antichrist is , maar er staat nergens in zijn tekst dat het zo is..
en het kan ook niet want na de dood van mabus gaat de antichrist nog 27 jaar door met oorlogvoeren..
die oorlog van 27 jaar is imo de "war on terror" die gebruikt zal worden om de strijd voort te zetten tegen andere islamitische landen in het middenoosten.
de standvastige islam is een doorn in het oog van elk mogelijke antichrist en het laatste bastion van verzet tegen zijn hegemonie..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 27 maart 2003 @ 13:09:10 #48
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9408910
quote:
op donderdag 27 maart 2003 13:04 schreef fonkmeistah het volgende:

[..]

volgens nossie gaat mabus ( sudam ) snel dood . gek genoeg gaat men er vanuit dat mabus de antichrist is , maar er staat nergens in zijn tekst dat het zo is..
en het kan ook niet want na de dood van mabus gaat de antichrist nog 27 jaar door met oorlogvoeren..
die oorlog van 27 jaar is imo de "war on terror" die gebruikt zal worden om de strijd voort te zetten tegen andere islamitische landen in het middenoosten.
de standvastige islam is een doorn in het oog van elk mogelijke antichrist en het laatste bastion van verzet tegen zijn hegemonie..

ik had ergens gelezen dat prince william kandidaat anti-christ was.

nog meer kandidaten: bush sr., hillary clinton en queen elisabeth

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:05:14 #49
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_9412418
quote:
op donderdag 27 maart 2003 13:09 schreef m.alta het volgende:ik had ergens gelezen dat prince william kandidaat anti-christ was.

nog meer kandidaten: bush sr., hillary clinton en queen elisabeth

neh.. de werkelijke antichrist werkt achter de schermen..
en bovenstaande figuren zouden toch wel een belediging zijn voor zoiets krachtigs als de antichrist
ze kunnen daarentegen allen wel "in de geest van de antichrist" zijn, z'n minions dus..
ik heb katholieke bisschoppen ( oid ) wel eens horen zeggen dat het vaticaan weet wie het is, de werkelijke 3e antichrist is dus al "alive and kicking" maar ze willen de naam niet prijsgeven.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:21:31 #50
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9412885
quote:
op donderdag 27 maart 2003 16:05 schreef fonkmeistah het volgende:

[..]

neh.. de werkelijke antichrist werkt achter de schermen..
en bovenstaande figuren zouden toch wel een belediging zijn voor zoiets krachtigs als de antichrist
ze kunnen daarentegen allen wel "in de geest van de antichrist" zijn, z'n minions dus..
ik heb katholieke bisschoppen ( oid ) wel eens horen zeggen dat het vaticaan weet wie het is, de werkelijke 3e antichrist is dus al "alive and kicking" maar ze willen de naam niet prijsgeven.

allerlaatste nieuws:
het zou een fake genetisch gemanipuleerde jezus zijn.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')