Ik ook.quote:
Ik ga zo maar richting bedquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik lig samen met de mannen op de bank. Net nog een cadeautje ingepakt, maar ben nog niet helemaal tevreden. Morgen even kijken in t daglicht.
Oh das irritant ja :p duurt helaas nog even.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ga zo maar richting bed![]()
Heb steeds het gevoel dat het vrijdag is, heel irritant.
In mijn hoofd is t ook een dag later dan t daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ga zo maar richting bed![]()
Heb steeds het gevoel dat het vrijdag is, heel irritant.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:08 schreef Poes. het volgende:
Komt door de vakantie, m'n ritme en routines zijn weg![]()
Maar even kijken wat ik deze week allemaal (niet) ga doen.
Weltrusten voor straks
Truste!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:08 schreef Poes. het volgende:
Komt door de vakantie, m'n ritme en routines zijn weg![]()
Maar even kijken wat ik deze week allemaal (niet) ga doen.
Weltrusten voor straks
Waarom is het voor jou vakantie trouwens?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook geen idee van de dagen deze week
Omdat mijn man vakantie heeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom is het voor jou vakantie trouwens?
Nog geen specifieke plannen. We kijken per dag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohh dat is leukGaan jullie nog wat leuks doen samen?
Dat is mooi, soms is gewoon samen zijn al genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog geen specifieke plannen. We kijken per dag.
Maar vermaken ons normaal goed thuis.
Ehh klinkt niet heel erg lekker.. al getest?:@quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:19 schreef Samzz het volgende:
Omg omg omg, Calvé heeft mueslireepachtige dingen met pindakaas en cholade en pindakaas en karamel/zeezout en omg.
Preciesquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is mooi, soms is gewoon samen zijn al genoeg
Die zijn lekker! Kitkat heeft ook een karamel zeezout variant zag ik net op tvquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:19 schreef Samzz het volgende:
Omg omg omg, Calvé heeft mueslireepachtige dingen met pindakaas en cholade en pindakaas en karamel/zeezout en omg.
Is dat lekker ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Die zijn lekker! Kitkat heeft ook een karamel zeezout variant zag ik net op tvVolgens mij heeft Calve ook een pindakaas met karamel zeezout smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |