Mooi zoquote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:37 schreef LPFAN het volgende:
Wow prikken wou in 1 keer!
Dat is bij mij heel bijzonder
Als je kookt met alcohol blijft er altijd wel wat in (minimaal maar wel wat)quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:38 schreef Poes. het volgende:
@Sarabi; de Lidl heeft ook ovenbitterballen met kaas en bier. Denk je dat alle alcohol is vervlogen na het bakken? Of blijft er altijd wat in?
https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?articleId=9931
Hm dan neem ik ze maar niet, just to be sure.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je kookt met alcohol blijft er altijd wel wat in (minimaal maar wel wat)
Maar geen idee hoe en wat met deze bitterballen
Ja joh, vaker meelezenquote:
Cheesecake voor lunchquote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom klik ik vlak voor m'n lunchtijd op de Amerikaanse onzin-link.
Goed bezig!!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, zit nog op 12. Maar als m'n huidige flesjes leeg zijn ga ik naar 9/6/3/0.
Geen Lidl zodanig in de buurt dat ik er even snel voor de lunch heen kan.quote:
Nicotine an sich is niet heel schadelijk, dat voed m'n huidige verslaving.quote:
Heb jij even gelukquote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen Lidl zodanig in de buurt dat ik er even snel voor de lunch heen kan.
Ja is ook zoquote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nicotine an sich is niet heel schadelijk, dat voed m'n huidige verslaving.
De teer, koolmonoxide en die meuk, dát is slecht..
Er zit er een op fietsafstand van huis.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb jij even gelukBij een ongeluk.. Niemand zou zonder Lidl mogen zitten.
Maar je wilt er na het werk nu wel heen?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit er een op fietsafstand van huis.
Maar daar zit ik nu niet.
Bedenk me net dat ik nog een zwart doorzichtig blousje heb. Dat zou een optie zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt 1 zwart shirt??
Idd, ga maar weer shoppen want zo wordt het niks natuurlijk
Boh, wat zal dat lekker ruikenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan wel de bakker overvallen, dan kan ik zwemmen in stroopwafels.
Letterlijk, grote bakfabriek om de hoek.
Geen tijd voor.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar je wilt er na het werk nu wel heen?
vaker meelezen zegt ze, ik heb een fulltime baanquote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hm dan neem ik ze maar niet, just to be sure.
[..]
Ja joh, vaker meelezenHeb een e-sigaret gekocht, twee zelfs. Ik damp nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |