gejat concept dus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:01 schreef RobjeGeus het volgende:
Ja zeker gekeken. Leuk programma, lijkt wel wat op buch in de bajes.
Nouja dit keer was het in een vrouwengevangenis.. maar voor de rest heb ik geen nieuwe wending gezien.quote:
buch is in seizoen 2 ook in een vrouwengevangenis geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:03 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nouja dit keer was het in een vrouwengevangenis.. maar voor de rest heb ik geen nieuwe wending gezien.
Ja, ik heb gekeken!quote:
10 jaar krijg je echt niet zomaar, zulke mensen zijn goed in manipuleren en zichzelf in de slachtofferrol praten.. wat denk jij?quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja, ik heb gekeken!
Wat denk jij van die vrouw die haar schoonmoeder vermoord zou hebben?
Dat denk ik ook! Ik vind het wel erg voor de kinderen...quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:56 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
10 jaar krijg je echt niet zomaar, zulke mensen zijn goed in manipuleren en zichzelf in de slachtofferrol praten.. wat denk jij?
Susanne H.?quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja, ik heb gekeken!
Wat denk jij van die vrouw die haar schoonmoeder vermoord zou hebben?
Ja dat is inderdaad deze zaak !quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Susanne H.?
https://www.parool.nl/ams(...)s-uit-oost~a4580902/
Moet zelf nog gaan kijken.
Genoeg bewijs lijkt me.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:22 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad deze zaak !
Heftig hoorquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Susanne H.?
https://www.parool.nl/ams(...)s-uit-oost~a4580902/
Moet zelf nog gaan kijken.
Ja triest voor de kinderen die worden er de dupe van...en deze zijn beide ouders in 1 keer "kwijt"quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Ik vind het wel erg voor de kinderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |