daar zou ik het geduld écht niet voor hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik wacht tegenwoordig meestal sowieso tot een serie af is. Vroegtijdig gecanceld etc. kan ik dan filteren. Heb nog steeds een trauma van deadwood en firefly. Ging alleen niet op bij GoT. Seizoen 4 ben ik de boeken gaan lezen, ook gebinged natuurlijk, en vanaf seizoen 5 gekeken.
Nu het bij GoT zo tergend lang duurt heb ik alweer spijt dat ik er al aan begonnen ben dus blijf het vanaf nu weer doen. En ja dat kan jeuken en je moet oppassen met spoilers etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:55 schreef jogy het volgende:
[..]
daar zou ik het geduld écht niet voor hebben. Respect voor de mensen die het zo kunnen opsparen.
Ik doe dat (nog) lang niet altijd, maar probeer dat wel steeds méér te doen, want tijd verspillen aan een gecancelde serie vind ik in de meeste vallen gewoon best wel kut.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik wacht tegenwoordig meestal sowieso tot een serie af is. Vroegtijdig gecanceld etc. kan ik dan filteren. Heb nog steeds een trauma van deadwood en firefly. Ging alleen niet op bij GoT. Seizoen 4 ben ik de boeken gaan lezen, ook gebinged natuurlijk, en vanaf seizoen 5 gekeken.
Ohja misfits moet ik ook nog eens kijken inderdaad.quote:Op maandag 3 december 2018 16:43 schreef Danny het volgende:
Misfits
Luther ook pas laat ingekomen toen seizoen 4 al uit was.
The fall pas vorige week ofzo gekeken (prima serie
Misfits vond ik echt geweldig. Daar ben ik geloof ik in drie dagen doorheen gegaanquote:Op maandag 3 december 2018 16:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ohja misfits moet ik ook nog eens kijken inderdaad.
Ben nu door ST:Enterprise aan het worstelen. Man man wat slecht.
ik vond seizoen 5 van 2017 weer heerlijk ouderwets.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:29 schreef Gowzah het volgende:
Onlangs voor het eerst Prison Break gekeken. Goed begin, maar het laatste seizoen was zwaar bagger.
Dan vind je Utopiaquote:Op maandag 3 december 2018 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Misfits vond ik echt geweldig. Daar ben ik geloof ik in drie dagen doorheen gegaan
quote:Op maandag 31 december 2018 16:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan vind je Utopia
Utopia (TV Series 2013–2014) - IMDb ook wel tof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |