abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182679215
Het staat nog in de kinderschoenen, maar na wat her en der navraag is er best wat behoefte aan radio, waarin geluld wordt, waarin FOK! ten sprake komt, waarin de vriezer leeggemaakt kan worden, en waarin het oude frituurvet versleten kan worden.

Ik ben dus op zoek naar DJ's. Ik ben op zoek naar leuke onderwerpen, en ik ben op zoek naar enthousiaste luisteraars.

quote:
Wat is dan het idee?
Om de laatste weken van dit jaar nog leuke radio te maken hier op den FOK!'s, en dit maal dan in FEE.

quote:
Joh, Radio Bendeleider is er toch
Ja, dat was er, maar iets wat goed was, moet je niet meer aankomen. De afgelopen jaren is dat ook niet meer wat het was, dus waarom niet wat anders?

quote:
Ik heb MOGELIJK wel interesse om te draaien
Stuur even een DM naar Fokker89, of reageer in dit topic. Een geweldige radiokop hoef je niet te hebben, maar zorg wel voor een goede microfoon, dit draait namelijk vooral om iemand die leuk en goed kan praten, en NIET om de muziek.

quote:
Ja, en dan?
Dan gooien we vanaf half november een stream online, met 2-3x per week een uitzending, waar iedere FOK!ker natuurlijk klaar voor gaat zitten, leuke onderwerpen, verkiezingen, roasts, dom gelul. Je kent het wel. Jingles, bedjes en andere zooi regel ik ook allemaal.
pi_182679530
tvp
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')