Doe ik over het algemeen ook, maar soms kom je er haast niet onderuit. Als je onderweg bent en iedereen wil Mc..quote:
ja ook. Zelfde probleemquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef Remzz het volgende:
Als je thuis frituurt dan? Of als je langs een ´normale´ snackbar gaat?
heb het gek genoeg pas sinds een jaar of 2. daarvoor nooit last gehadquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan lijkt het me gewoon overgevoeligheid voor vet eten.
Valt na een tijd mee na het zeulen van een dikke pens inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:37 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
1.75 lang en weeg 63 kilo. Valt mee.
PDSquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:43 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
heb het gek genoeg pas sinds een jaar of 2. daarvoor nooit last gehad
100%quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:06 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
dank je, zal er eens over lezen
In twee jaar kan veel veranderen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:43 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
heb het gek genoeg pas sinds een jaar of 2. daarvoor nooit last gehad
Onderweg aan de schijt raken of geen Mac eten. Lastige keuze hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:34 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
Doe ik over het algemeen ook, maar soms kom je er haast niet onderuit. Als je onderweg bent en iedereen wil Mc..
Indien je een vrouw bent: pics?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:47 schreef rozenblaadjes het volgende:
[..]
1.75 en 63 kilo dus volgens FOK! begrippen vast wel
Was fatoe, G. Ik heb al gecorrigeerd. M’n ‘t’ zit naast de ‘r’ en als ik snel tik, dan wil ik nog wel eens een uitglijder maken.quote:
Ik heb dat ook gehad en soms heb ik er nog steeds last vast. Het gaat bij mij goed wanneer ik binnen die uren weinig beweeg en veel water drink. Vaak wordt het erger als je er van te horen vanuit gaat dat je zo'n schijtaanval gaat krijgen na het eten.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:32 schreef rozenblaadjes het volgende:
'T is echt niet normaal.
9 van de 10 keer als ik langsga bij een bekende fastfoodketen krijg ik binnen een uur diarree.
Locatie maakt niet uit, krijg het in elke vestiging. Ik was van te voren mijn handen grondig en eet maar een kleine portie. (Bijv; 6 kipnuggets en kleine friet). Maar das al te veel.
Ik ga soms met een hele groep, en dan ben ik altijd de enige die binnen een uur met spijt op het toilet zit.
Hebben meer mensen hier last van? Of zou ik een of ander enge darmaandoening hebben? Het is overigens geen aanhoudende diarree, 1 toiletbezoek en dan is het klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |