Kwam Tim zélf niet binnen met yogalessen? Kun je zien dat het echt niet zo erg is als een ander je idee 'afpakt'.quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:56 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Tim artistiek bezig met een bord voor Lotus' yogaklasje
Teveel sambal gaat er snel in en ook weer uit..............quote:
Dan willen Jefke en Jeske vast de saloon runnenquote:Op maandag 22 oktober 2018 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze kunnen er straks een western film van gaan maken met al die huisjes.................
Volgens mij is het een sier bril maar hij is nu niet meer van haar hoofd af.........quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom draagt die Shelley die bril zo debiel op haar hoofd?.............Is dat het model van de bril?.......
Geen idee of deze echt op sterkte is. Vind het een heel lelijk ding maar schijnt nu helemaal 'in' te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom draagt die Shelley die bril zo debiel op haar hoofd?.............Is dat het model van de bril?.......
Ziet er toch niet uit.............quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het een sier bril maar hij is nu niet meer van haar hoofd af.........
Sjon de sherif en Maik 1 van de Daltons en Sjef de langste domste Dalton.quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:58 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Dan willen Jefke en Jeske vast de saloon runnen
Inkoppertje![]()
Zelfde als die droeftoeters die met een zonnenbril oplopen terwijl het of donker is of geen zon is...........Kijk mij cool zijn joh............quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee of deze echt op sterkte is. Vind het een heel lelijk ding maar schijnt nu helemaal 'in' te zijn.
Nee precies, je kan t concept juist nog sterker neerzettenquote:Op maandag 22 oktober 2018 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kwam Tim zélf niet binnen met yogalessen? Kun je zien dat het echt niet zo erg is als een ander je idee 'afpakt'.
Averellquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:00 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Sjon de sherif en Maik 1 van de Daltons en Sjef de langste domste Dalton.
quote:
Mensen die binnen met een zonnebril lopen verdenk ik altijd van grote wallen onder hun ogen die ze op deze manier willen verbergen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfde als die droeftoeters die met een zonnenbril oplopen terwijl het of donker is of geen zon is...........Kijk mij cool zijn joh....................Lopen dus gewoon voor lul....
ze zegt voor veraf,quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het een sier bril maar hij is nu niet meer van haar hoofd af.........
klopt zo ga ik de AH weleens in als ik niet opgemaakt benquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mensen die binnen met een zonnebril lopen verdenk ik altijd van grote wallen onder hun ogen die ze op deze manier willen verbergen.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:00 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Sjon de sherif en Maik 1 van de Daltons en Sjef de langste domste Dalton.
ff op je vraag in de vorige topic, in die bril van Sherry zitten glazen op sterkte. 't is welquote:Op maandag 22 oktober 2018 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze kunnen er straks een western film van gaan maken met al die huisjes.................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |