abonnement Unibet Coolblue
pi_182666849


Het is bijna september dus een nieuwe FIFA staat weer voor de deur: FIFA 18 19. De meest populaire en eigenlijk het enige wat boeit op FIFA (lees: wat het meest aan cash oplevert voor EA) is natuurlijk FIFA Ultimate Team, beter bekend als FUT. Dat staat dan ook centraal in deze reeks.

Nieuw dit jaar zijn de tenues van clubs, wat logo updates en nieuwe player faces. Ook is de La Liga een officiële sponsor dus alle stadions en meer faces. Voor de rest hebben ze China toegevoegd dus verwacht veel cheese met spelers als Hulk of Carrasco. Voor de rest kleine updates, fysiek is de shit, pace is shit. Bijna vergeten, de CL en EL is ook aanwezig!



* FUT 19: https://www.easports.com/(...)8/fut-19-icons-other
* Prices: https://www.futbin.com
* Squadbuilding: https://www.futhead.com
* Webapp: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app

Bespreek in dit topic hoeveel geld jij dit jaar gaat verknallen aan FIFA points om uiteindelijk packs te openen om achteraf spijt te krijgen. Brand los.
blablablabla
pi_182667060
Volgensmij na elke volle maan of maand switchen 2 ratings van de spelers geloof ik
pi_182667111
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/ultimate-scream

blijkbaar valt het dus niet te voorspellen
blablablabla
pi_182667347
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:42 schreef Elan het volgende:
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/ultimate-scream

blijkbaar valt het dus niet te voorspellen
Dost PAC 90 :') En Masche ook

Wat hebben ze gezopen daar
pi_182667727
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dost PAC 90 :') En Masche ook

Wat hebben ze gezopen daar
Dat is de grap toch juist :D .



Deze stats ook, iconwaardig _O_ Al heb ik er persoonlijk geen 200k voor over want volgende week zijn die stats waarschijnlijk weer gewoon compleet cholera en kosten ze tevens geen drol meer.
blablablabla
pi_182667780
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is de grap toch juist :D .

[ afbeelding ]

Deze stats ook, iconwaardig _O_ Al heb ik er persoonlijk geen 200k voor over want volgende week zijn die stats waarschijnlijk weer gewoon compleet cholera en kosten ze tevens geen drol meer.
Ja Mandzu is lekker. Snap wel dat je soms rare kaarten bij hebt maar vind beetje realisme niet verkeerd. Moet je op gaan letten welke stats welke kaart hebben.
pi_182667943
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Had ik laatst ook zo´n valse beschuldiging aan mijn broek :') Volgende dag trouwens wel excuses.
Wat had je precies ´gedaan´ volgens hun?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Compleet van de pot gerukt dat kutbedrijf. En dan moet ik gvd weer tijd en moeite gaan steken om mijn gelijk te halen en die klootzakken van EA duidelijk maken dat ik dat NOOIT gedaan heb. Zij beschuldigen je van iets, totaal ongefundeerd, zonder bewijs (is er natuurlijk niet, want ik heb niks gedaan) en ik moet maar hopen en afwachten of ze mijn account wel of niet gaan locken en ondertussen mails terugsturen om vervolgens weer die kut geautomatiseerde mails terug te krijgen dat ze het zogenaamd onderzocht hadden en zij in hun gelijk staan.

EA, zum kotzen :r
pi_182668045
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Compleet van de pot gerukt dat kutbedrijf. En dan moet ik gvd weer tijd en moeite gaan steken om mijn gelijk te halen en die klootzakken van EA duidelijk maken dat ik dat NOOIT gedaan heb. Zij beschuldigen je van iets, totaal ongefundeerd, zonder bewijs (is er natuurlijk niet, want ik heb niks gedaan) en ik moet maar hopen en afwachten of ze mijn account wel of niet gaan locken en ondertussen mails terugsturen om vervolgens weer die kut geautomatiseerde mails terug te krijgen dat ze het zogenaamd onderzocht hadden en zij in hun gelijk staan.

EA, zum kotzen :r
Gewoon bellen man, fuck mails
pi_182668062
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/1060947

Tips/tricks/adviezen? I know; misschien een beetje een standaard team, maar ik was mijn bundesliga team een beetje zat. Deze kost zo'n 70k, ik heb in totaal zo'n 125k te besteden.
pi_182668089
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gewoon bellen man, fuck mails
Doen ze niet meer aan. Je kunt natuurlijk wel bellen maar ze corresponderen toch alleen over bewijzen voor cases maar via de mail.
blablablabla
  maandag 22 oktober 2018 @ 12:22:06 #11
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182668106
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:19 schreef nickhguitar het volgende:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/1060947

Tips/tricks/adviezen? I know; misschien een beetje een standaard team, maar ik was mijn bundesliga team een beetje zat. Deze kost zo'n 70k, ik heb in totaal zo'n 125k te besteden.
Site geeft een 404.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182668129
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Site geeft een 404.
Echt? Oh. Nou het is in ieder geval de 41212 (2) opstelling met:
Perin,
Vrsjalko, Miranda, de Vrij, Kolarov
'n Zonzi
Allan, Pjanic,
M-Savic
Gomez, Mandzukic

Edit: Ik zou bijv. Dzeko kunnen halen voor Mandzukic en Skriniar voor de Vrij, maar vraag me af in hoeverre dat een echte upgrade is voor de prijs.
  maandag 22 oktober 2018 @ 12:29:25 #13
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182668229
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Echt? Oh. Nou het is in ieder geval de 41212 (2) opstelling met:
Perin,
Vrsjalko, Miranda, de Vrij, Kolarov
'n Zonzi
Allan, Pjanic,
M-Savic
Gomez, Mandzukich

Edit: Ik zou bijv. Dzeko kunnen halen voor Mandzukich en Skriniar voor de Vrij, maar vraag me af in hoeverre dat een echte upgrade is voor de prijs.
Ik speel ook met een serie A/brazilie team:

Perisic - IF Mandzukic - Cuadrado
IF Leiva - IF Talisca - Savic
Telles - Benatia - Manolas - OTW Vrsaljko
Szcezny

IF Mandzukic is een beest, wel 55k ofzo. Zou sowieso Savic als CM spelen en niet als CAM, kun je beter Gomez als CAM gebruiken. Zou sowieso de Vrij upgraden naar Manolas/Skriniar/Benatia, die zijn echt veel beter. Vind persoonlijk Szezcny beter dan Perin.

Je kan ook naar Mertens kijken, zelf niet geprobeerd, maar schijnt fantastisch te zijn zowel in de spits als op CAM.

Hopelijk heb je er wat aan! :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182668242
blablablabla
pi_182668349
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik speel ook met een serie A/brazilie team:

Perisic - IF Mandzukic - Cuadrado
IF Leiva - IF Talisca - Savic
Telles - Benatia - Manolas - OTW Vrsaljko
Szcezny

IF Mandzukic is een beest, wel 55k ofzo. Zou sowieso Savic als CM spelen en niet als CAM, kun je beter Gomez als CAM gebruiken. Zou sowieso de Vrij upgraden naar Manolas/Skriniar/Benatia, die zijn echt veel beter. Vind persoonlijk Szezcny beter dan Perin.

Je kan ook naar Mertens kijken, zelf niet geprobeerd, maar schijnt fantastisch te zijn zowel in de spits als op CAM.

Hopelijk heb je er wat aan! :)
Thx, kan er zeker wat mee! Mertens is mijn #1 upgrade in dit team, omdat ik de rest van de spitsen vrij statisch vind. Helaas is hij op de switch niet te betalen.

Ik had aanvankelijk Savic op CM, Gomez op 10 en dan voorin Dzeko/mandzukic. Het probleem is dat ik mijn voorhoede dan vrij statisch vind, dit heb ik dus op gelost door Gomez door te schuiven, en Savic ook.

Een andere 10 zou ook kunnen (en dan alsnog Gomez in de spits), maar zou niet weten wie. Dan kom je binnen een normaal budget al snel bij iemand als Pastore uit.
pi_182668486
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik speel ook met een serie A/brazilie team:

Perisic - IF Mandzukic - Cuadrado
IF Leiva - IF Talisca - Savic
Telles - Benatia - Manolas - OTW Vrsaljko
Szcezny

IF Mandzukic is een beest, wel 55k ofzo. Zou sowieso Savic als CM spelen en niet als CAM, kun je beter Gomez als CAM gebruiken. Zou sowieso de Vrij upgraden naar Manolas/Skriniar/Benatia, die zijn echt veel beter. Vind persoonlijk Szezcny beter dan Perin.

Je kan ook naar Mertens kijken, zelf niet geprobeerd, maar schijnt fantastisch te zijn zowel in de spits als op CAM.

Hopelijk heb je er wat aan! :)
Talisca IF is echt een god hé. Ik hang hem aan Fred en Paulinho.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 12:47:21 ]
pi_182668683
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Talisca IF is echt een god hé. Ik hang hem aan Fred en Paulinho.
Sabitzer IF.
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:02:22 #18
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182668708
quote:
Jouw linked werkte wel, die van nickhguitar niet :)
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Talisca IF is echt een god hé. Ik hang hem aan Fred en Paulinho.
Talisca is fantastisch inderdaad. Jammer dat die niet net ietsjes sneller is qua acceleratie, maar je kan niet alles hebben :)
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:38 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Thx, kan er zeker wat mee! Mertens is mijn #1 upgrade in dit team, omdat ik de rest van de spitsen vrij statisch vind. Helaas is hij op de switch niet te betalen.

Ik had aanvankelijk Savic op CM, Gomez op 10 en dan voorin Dzeko/mandzukic. Het probleem is dat ik mijn voorhoede dan vrij statisch vind, dit heb ik dus op gelost door Gomez door te schuiven, en Savic ook.

Een andere 10 zou ook kunnen (en dan alsnog Gomez in de spits), maar zou niet weten wie. Dan kom je binnen een normaal budget al snel bij iemand als Pastore uit.
Ja, kan me voorstellen dat Dzeko/Mandzukic te statisch is. Wat je ook kan doen, is Gomez op CAM en Perisic op 7 chem in de spits? Perisic is echt een beest ook. Het verschil tussen 7 of 10 chem is toch te verwaarlozen als je 100 team chem hebt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182668726
Mijn team is niet heel veel veranderd sinds de laatste keer;

Scezny;
Walker, de Vrij, Albiol, LB Napoli (naam kwijt);
Silva, Matuidi, Hamsik;
Mahrez, Astronautovic, Felipe Anderson IF;

Vind het middenveld wel heerlijk eigenlijk, waarbij Matuidi wat terug getrokken speelt (maar wel als CM). Lees altijd veel negativiteit op Silva (die van City, 89 rating) maar ik vind hem echt heerlijk, vooral voor die prijs.

Maar goed, vraag; Ik heb nu bijna 2000/2000 punten voor de WL, maar die ga ik dit weekend niet spelen. Als ik door ga met rivals, en ik kwalificeer mij voor de WL, kan ik gewoon die een week later spelen of begint mijn score van 2000 weer opnieuw?
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:06:43 #20
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182668764
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mijn team is niet heel veel veranderd sinds de laatste keer;

Scezny;
Walker, de Vrij, Albiol, LB Napoli (naam kwijt);
Silva, Matuidi, Hamsik;
Mahrez, Astronautovic, Felipe Anderson IF;

Vind het middenveld wel heerlijk eigenlijk, waarbij Matuidi wat terug getrokken speelt (maar wel als CM). Lees altijd veel negativiteit op Silva (die van City, 89 rating) maar ik vind hem echt heerlijk, vooral voor die prijs.

Maar goed, vraag; Ik heb nu bijna 2000/2000 punten voor de WL, maar die ga ik dit weekend niet spelen. Als ik door ga met rivals, en ik kwalificeer mij voor de WL, kan ik gewoon die een week later spelen of begint mijn score van 2000 weer opnieuw?
Volgens mij kun je hem op 2000/2000 laten staan en redeemen wanneer je WL zou willen spelen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182668766
Goud 2 gehaald in de WL, benieuwd naar mn rewards
pi_182668768
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Volgens mij kun je hem op 2000/2000 laten staan en redeemen wanneer je WL zou willen spelen.
ja dit kan
pi_182668776
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Volgens mij kun je hem op 2000/2000 laten staan en redeemen wanneer je WL zou willen spelen.
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:06 schreef Roypsv het volgende:

[..]

ja dit kan
Thnx :).
pi_182668825
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:06 schreef Roypsv het volgende:
Goud 2 gehaald in de WL, benieuwd naar mn rewards
Ik had 2 weken geleden ook goud 2 en kreeg pogba :)
Rossoneri siamo noi.
pi_182668910
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:10 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik had 2 weken geleden ook goud 2 en kreeg pogba :)
dan word ik echt niet goed :P

Ik heb nu

Martial - King IF - Lucas sbc
Fred - Eriksen - Fernandinho
Mendy - Vertonghen - Van Dijk - Valencia
Ederson

Niet verhandelbaar: King IF, Martial, Lucas, Eriksen, fernandinho.

Iemand nog ideen voor upgrades?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')