abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2018 @ 20:20:06 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182905577
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
Hier word je ook niet vrolijk van

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die Italiaanse stuff heeft wel leipe beloningen, die markt gaat dus ook kapot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 2 november 2018 @ 22:51:13 #277
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182909370
Wel lekker coins maken met serie A spelers flippen! Skriniar ziet er wel goed uit, maar speel nu met Chiellini/Benatia en denk niet dat Skriniar beter is..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182939125
Die Gotze is wel een goeie, had gelukkig heel veel UT dus kostte me 60k ofzo (uiteraard geen shit uit de packs)

Heb nu POTM Reus, Gotze en Rooie Lewa _O_

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2018 16:25:44 ]
pi_182941443
Speel nu met IF Pato en IF Talisca. Wat een goden _O_
En heb ene Teixeira van 700 coins als supersub, hoorde van veel mensen dat het een erg goede speler was en dat is idd zo. Knalt echt van alle kanten de bal binnen :D
pi_182941547
Ik heb nu twee goeie teams, een PL-team met POTM Hazard, De Bruyne, Vertonghen en Firmino (en nog wat zooi er heen uiteraard) en een La Liga team met Pique, Jordi Alba, Ben Yedder, Benzema en Kondogbia.

Ik wissel ze beiden af per twee wedstrijden zodat ik die +30 squad fitness kaarten ook niet nodig heb, die gaan de markt op voor 1100 BIN, kun je ook leuk aan verdienen.
pi_182941610
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb nu twee goeie teams, een PL-team met POTM Hazard, De Bruyne, Vertonghen en Firmino (en nog wat zooi er heen uiteraard) en een La Liga team met Pique, Jordi Alba, Ben Yedder, Benzema en Kondogbia.

Ik wissel ze beiden af per twee wedstrijden zodat ik die +30 squad fitness kaarten ook niet nodig heb, die gaan de markt op voor 1100 BIN, kun je ook leuk aan verdienen.
Tijdens black friday moet je die squad fitness gaan opkopen idd, vorig jaar pakte je ze toen voor 500 per stuk ofzo. En dan even later voor het dubbele verkopen.
  zondag 4 november 2018 @ 20:52:31 #282
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_182945154
Ik maakte afgelopen week mijn mooiste goal ooit sinds ik FIfa speel, maar kwam er toen achter dat ik de replay niet op kon slaan. Vroeger kon dat wel. Voor een volgende keer: hoe doe je dat tegenwoordig?
Life is what you make it.
pi_182946542
quote:
5s.gif Op zondag 4 november 2018 20:52 schreef Schanulleke het volgende:
Ik maakte afgelopen week mijn mooiste goal ooit sinds ik FIfa speel, maar kwam er toen achter dat ik de replay niet op kon slaan. Vroeger kon dat wel. Voor een volgende keer: hoe doe je dat tegenwoordig?
Niet. Ik neem mooie goals op via mijn telefoon :’)

Net trouwens mijn eerste Weekend League potjes gespeeld met POTM Hazard. Die vent is echt een fenomeen. Een klasse beter dan Prime Overmars. Veel meer ‘agile’, sneller en schiet alles binnen.
pi_182947278
quote:
5s.gif Op zondag 4 november 2018 20:52 schreef Schanulleke het volgende:
Share knop
  zondag 4 november 2018 @ 22:16:22 #285
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_182947406
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 22:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Share knop
Waar dan?
  zondag 4 november 2018 @ 22:16:50 #286
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_182947411
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 21:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Niet. Ik neem mooie goals op via mijn telefoon :’)

Net trouwens mijn eerste Weekend League potjes gespeeld met POTM Hazard. Die vent is echt een fenomeen. Een klasse beter dan Prime Overmars. Veel meer ‘agile’, sneller en schiet alles binnen.
Dat bedacht ik me net te laat!
pi_182947433
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2018 22:16 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Waar dan?
pi_182953458
Heb inmiddels wat door de laatste twee topics gelezen.
Ik verbaas erover dat hier zoveel leden icons hebben en CL kaartjes. Ik speel nu 2 jaar FUT en ben nog nooit in de buurt gekomen van het verkrijgen van een icon of überhaupt een 200k kaartje, ik blijf altijd druk bezig om een fatsoenlijk BPL team op de been te krijgen.

Ik geef geen geld uit aan microtransacties. Daarnaast speel ik 6 uur per week hoogstens, zijn dat simpelweg de boosdoeners?

Zou het leuk vinden om eens een icon te kunnen verkrijgen
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  Redactie Sport maandag 5 november 2018 @ 11:26:58 #289
pi_182954026
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:57 schreef maerk het volgende:
Heb inmiddels wat door de laatste twee topics gelezen.
Ik verbaas erover dat hier zoveel leden icons hebben en CL kaartjes. Ik speel nu 2 jaar FUT en ben nog nooit in de buurt gekomen van het verkrijgen van een icon of überhaupt een 200k kaartje, ik blijf altijd druk bezig om een fatsoenlijk BPL team op de been te krijgen.

Ik geef geen geld uit aan microtransacties. Daarnaast speel ik 6 uur per week hoogstens, zijn dat simpelweg de boosdoeners?

Zou het leuk vinden om eens een icon te kunnen verkrijgen
6 uur per week is een potje of 18? Dan kun je wel iets, maar een icon wordt dan wel lastig

Je moet ook een beetje mazzel hebben met je SBCs. Soms krijg je 3x niks, soms iets van 84 en heel af en toe wil er iets moois tussen zitten
pi_182954669
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
En heb ene Teixeira van 700 coins als supersub, hoorde van veel mensen dat het een erg goede speler was en dat is idd zo. Knalt echt van alle kanten de bal binnen :D
Nice!
IK heb IF hulk + SBC Oscar en had IF talisca erbij.
Talisca was oprecht de betere van de 3, Hulk voelt aan als Mini mouse en zijn schoten gaan of het stadion uit, of het is een rolletje.

SBC Oscar heb ik ook spijt van en ook de Packs waren kut.

Speel nu 4-3-3 (4)
De Gea
Mendy - Sanchez - IF alvaro (beest) SBC Juanfran
Eriksen - SBC Oscar (cam) - IF Fabian
Sane - IF Hulk - SIF Suso.

Vooral Suso maakt indruk
  maandag 5 november 2018 @ 11:58:35 #291
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_182954720
Flashback Gotze maar gedaan had toch spijt dat ik Juanfran niet gedaan heb
pi_182954910
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:55 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Nice!
IK heb IF hulk + SBC Oscar en had IF talisca erbij.
Talisca was oprecht de betere van de 3, Hulk voelt aan als Mini mouse en zijn schoten gaan of het stadion uit, of het is een rolletje.

SBC Oscar heb ik ook spijt van en ook de Packs waren kut.

Speel nu 4-3-3 (4)
De Gea
Mendy - Sanchez - IF alvaro (beest) SBC Juanfran
Eriksen - SBC Oscar (cam) - IF Fabian
Sane - IF Hulk - SIF Suso.

Vooral Suso maakt indruk
paar keer die SIF Suso tegen gehad. Wat een irritante vent is dat om tegen te hebben
pi_182955052
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2018 12:06 schreef Roypsv het volgende:

[..]

paar keer die SIF Suso tegen gehad. Wat een irritante vent is dat om tegen te hebben
Geloof het meteen
Vooral met zijn finesse trait + deadeye.

Mannetje uitspelen en in de lange hoek krullen. Enigste nadeel tot nu toe vind ik zijn lengte soms.
pi_182955498
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

6 uur per week is een potje of 18? Dan kun je wel iets, maar een icon wordt dan wel lastig

Je moet ook een beetje mazzel hebben met je SBCs. Soms krijg je 3x niks, soms iets van 84 en heel af en toe wil er iets moois tussen zitten
Oke, ja die SBC zie ik altijd als iets onmogelijks. Ik probeer puur met muntjes spelers te halen.
Ach ja, is dus mijn gebrek aan tijd en betrokkenheid in het spelletje.
Neemt niet weg dat het voor mij veruit de meest gespeelde modus is.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  Redactie Sport maandag 5 november 2018 @ 12:47:12 #295
pi_182955577
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:41 schreef maerk het volgende:

[..]

Oke, ja die SBC zie ik altijd als iets onmogelijks. Ik probeer puur met muntjes spelers te halen.
Ach ja, is dus mijn gebrek aan tijd en betrokkenheid in het spelletje.
Neemt niet weg dat het voor mij veruit de meest gespeelde modus is.
Voor Marquee Matchups heb je vaak maar 10000 muntjes nodig (of minder als je het slim doet)
pi_182955584
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:12 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Geloof het meteen
Vooral met zijn finesse trait + deadeye.

Mannetje uitspelen en in de lange hoek krullen. Enigste nadeel tot nu toe vind ik zijn lengte soms.
finesse lange hoek zit sowieso te veel in deze game imo.
pi_182955732
quote:
'ene Teixeira' :') Niet Alex Teixeira kennen.
pi_182955817
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

'ene Teixeira' :') Niet Alex Teixeira kennen.
Grappig is dat wel. Ik kan hem mij ook niet zo voor de geest halen. Vroeger kon ik ook alle teams zo'n beetje oplepelen van de PL, basisopstellingen. Tegenwoordig weet ik bij wijze van nauwelijks welke spelers er in Nederland spelen :'). Idem voor Serie A en La Liga teams.
pi_182958191
quote:
Is Pato chill? Speel al vanaf mijn eerste potje met Talisca (en daarna de IF). Echt een godenspeler.
pi_182958748
quote:
Pato klein en geen 90 pace, nee ik wacht wel op betere value for money
Ook geen 38
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')