Die Italiaanse stuff heeft wel leipe beloningen, die markt gaat dus ook kapot.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
Hier word je ook niet vrolijk van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdens black friday moet je die squad fitness gaan opkopen idd, vorig jaar pakte je ze toen voor 500 per stuk ofzo. En dan even later voor het dubbele verkopen.quote:Op zondag 4 november 2018 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb nu twee goeie teams, een PL-team met POTM Hazard, De Bruyne, Vertonghen en Firmino (en nog wat zooi er heen uiteraard) en een La Liga team met Pique, Jordi Alba, Ben Yedder, Benzema en Kondogbia.
Ik wissel ze beiden af per twee wedstrijden zodat ik die +30 squad fitness kaarten ook niet nodig heb, die gaan de markt op voor 1100 BIN, kun je ook leuk aan verdienen.
Niet. Ik neem mooie goals op via mijn telefoon :’)quote:Op zondag 4 november 2018 20:52 schreef Schanulleke het volgende:
Ik maakte afgelopen week mijn mooiste goal ooit sinds ik FIfa speel, maar kwam er toen achter dat ik de replay niet op kon slaan. Vroeger kon dat wel. Voor een volgende keer: hoe doe je dat tegenwoordig?
Share knopquote:Op zondag 4 november 2018 20:52 schreef Schanulleke het volgende:
Ik maakte afgelopen week mijn mooiste goal ooit sinds ik FIfa speel, maar kwam er toen achter dat ik de replay niet op kon slaan. Vroeger kon dat wel. Voor een volgende keer: hoe doe je dat tegenwoordig?
Dat bedacht ik me net te laat!quote:Op zondag 4 november 2018 21:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet. Ik neem mooie goals op via mijn telefoon :’)
Net trouwens mijn eerste Weekend League potjes gespeeld met POTM Hazard. Die vent is echt een fenomeen. Een klasse beter dan Prime Overmars. Veel meer ‘agile’, sneller en schiet alles binnen.
6 uur per week is een potje of 18? Dan kun je wel iets, maar een icon wordt dan wel lastigquote:Op maandag 5 november 2018 10:57 schreef maerk het volgende:
Heb inmiddels wat door de laatste twee topics gelezen.
Ik verbaas erover dat hier zoveel leden icons hebben en CL kaartjes. Ik speel nu 2 jaar FUT en ben nog nooit in de buurt gekomen van het verkrijgen van een icon of überhaupt een 200k kaartje, ik blijf altijd druk bezig om een fatsoenlijk BPL team op de been te krijgen.
Ik geef geen geld uit aan microtransacties. Daarnaast speel ik 6 uur per week hoogstens, zijn dat simpelweg de boosdoeners?
Zou het leuk vinden om eens een icon te kunnen verkrijgen
Nice!quote:Op zondag 4 november 2018 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Speel nu met IF Pato en IF Talisca. Wat een goden![]()
En heb ene Teixeira van 700 coins als supersub, hoorde van veel mensen dat het een erg goede speler was en dat is idd zo. Knalt echt van alle kanten de bal binnen
paar keer die SIF Suso tegen gehad. Wat een irritante vent is dat om tegen te hebbenquote:Op maandag 5 november 2018 11:55 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Nice!
IK heb IF hulk + SBC Oscar en had IF talisca erbij.
Talisca was oprecht de betere van de 3, Hulk voelt aan als Mini mouse en zijn schoten gaan of het stadion uit, of het is een rolletje.
SBC Oscar heb ik ook spijt van en ook de Packs waren kut.
Speel nu 4-3-3 (4)
De Gea
Mendy - Sanchez - IF alvaro (beest) SBC Juanfran
Eriksen - SBC Oscar (cam) - IF Fabian
Sane - IF Hulk - SIF Suso.
Vooral Suso maakt indruk
Geloof het meteenquote:Op maandag 5 november 2018 12:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
paar keer die SIF Suso tegen gehad. Wat een irritante vent is dat om tegen te hebben
Oke, ja die SBC zie ik altijd als iets onmogelijks. Ik probeer puur met muntjes spelers te halen.quote:Op maandag 5 november 2018 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6 uur per week is een potje of 18? Dan kun je wel iets, maar een icon wordt dan wel lastig
Je moet ook een beetje mazzel hebben met je SBCs. Soms krijg je 3x niks, soms iets van 84 en heel af en toe wil er iets moois tussen zitten
Voor Marquee Matchups heb je vaak maar 10000 muntjes nodig (of minder als je het slim doet)quote:Op maandag 5 november 2018 12:41 schreef maerk het volgende:
[..]
Oke, ja die SBC zie ik altijd als iets onmogelijks. Ik probeer puur met muntjes spelers te halen.
Ach ja, is dus mijn gebrek aan tijd en betrokkenheid in het spelletje.
Neemt niet weg dat het voor mij veruit de meest gespeelde modus is.
finesse lange hoek zit sowieso te veel in deze game imo.quote:Op maandag 5 november 2018 12:12 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Geloof het meteen
Vooral met zijn finesse trait + deadeye.
Mannetje uitspelen en in de lange hoek krullen. Enigste nadeel tot nu toe vind ik zijn lengte soms.
'ene Teixeira'quote:Op zondag 4 november 2018 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
En heb ene Teixeira van 700 coins als supersub, hoorde van veel mensen dat het een erg goede speler was en dat is idd zo. Knalt echt van alle kanten de bal binnen
Grappig is dat wel. Ik kan hem mij ook niet zo voor de geest halen. Vroeger kon ik ook alle teams zo'n beetje oplepelen van de PL, basisopstellingen. Tegenwoordig weet ik bij wijze van nauwelijks welke spelers er in Nederland spelenquote:Op maandag 5 november 2018 12:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
'ene Teixeira'Niet Alex Teixeira kennen.
Is Pato chill? Speel al vanaf mijn eerste potje met Talisca (en daarna de IF). Echt een godenspeler.quote:Op zondag 4 november 2018 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Pato klein en geen 90 pace, nee ik wacht wel op betere value for moneyquote:Op zondag 4 november 2018 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |