abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182666549


Line-Up:
- Agnostic Front
- Amon Amarth
- Bleed From Within
- Borknagar
- Candlemass
- Carcass
- Children Of Bodom
- Combichrist
- Crisix
- Crowbar
- Cult Of Luna
- Deathstars
- Def Leppard
- Delain
- Demons & Wizards
- Disturbed
- Eluveitie
- Equilibrium
- Fleshgod Apocalypse
- FM
- Gloryhammer
- Godsmack
- Halestorm
- Hammerfall
- Hatebreed
- Hawkind
- Immolation
- In Flames
- King Diamond
- Kiss
- Krokus
- Legion Of the Damned
- Lynyrd skynyrd
- Municipal Waste
- No Fun At All
- Orange Goblin
- Phil campbell & The Bastard Sons
- Philip H. Anselmo And The Illegals
- Power Trip
- Sabaton
- Sick Of It All
- slipknot
- Sonata Arctica
- State Champs
- Testament
- To The Rats And Wolves
- Trivium
- Whitechapel
- Whitesnake
- Within Temptation

[ Bericht 40% gewijzigd door indiaantje89 op 30-10-2018 16:22:35 ]
pi_182666597
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.graspop.be/en/search/?q=slipknot

Lol, gaan ze weer die fout maken :D, idem geld voor Kiss en Sabaton.
Ja dus: Amon Amarth, Def Leppard, Disturbed, Within Temptation, Delain, Trivium, Testament
pi_182666603
Zo te zien weer hetzelfde trucje mogelijk als vorig jaar, als je op een bandnaam zoekt (en die heeft al eerder op GMM gestaan) vind je nu niks voor de bands die op GMM19 staan.

Waaronder:

Kiss
Slipknot
Sabaton
Disturbed
Within Temptation
Def Leppard
Amon Amarth
Whitesnake
Hammerfall
Sonata Arctica
Trivium
Halestorm
Testament
Eluveitie
Delain
Cult of Luna
Hatebreed
Godsmack
Equilibrium
Children Of Bodom
Carcass
King Diamond
Agnostic Front
Gloryhammer
Sick Of It All

Let op: een band moet dus wel eerder op GMM hebben gestaan, anders is er sowieso geen bio-pagina.

Nog wel vindbaar momenteel:

Rammstein
Slayer
Manowar
Scorpions
Dee Snider
Opeth
Cradle of Filth

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 14:29:00 ]
pi_182666712
Lekker onprofessioneel hoor, 2 jaar achter elkaar dezelfde bug in je website laten zitten.
pi_182666732
Whitesnake en Eluveitie, Hammefall
pi_182666762
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Whitesnake en Eluveitie, Hammefall
Ben de lijst aan het bijwerken :P

Best een net lijstje so far. Redelijk cliché wellicht, maarja, het blijft een metalfestival. Als ze hier nog Tool naast hebben is het wel netjes.
pi_182666770
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:26 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ben de lijst aan het bijwerken :P

Best een net lijstje so far. Redelijk cliché wellicht, maarja, het blijft een metalfestival. Als ze hier nog Tool naast hebben is het wel netjes.
Tool heeft nog nooit op Graspop gestaan neem ik even aan?
pi_182666804
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Tool heeft nog nooit op Graspop gestaan neem ik even aan?
Klopt, dus die zijn sowieso niet te vinden. Met al deze classic meuk is Bon Jovi hoop/denk ik wel uitgesloten, zeker aangezien er ook verhalen gaan over Journey (al zijn die nog wél te vinden).
pi_182666901
Oh, shit verdwijnt as we speak. Slayer nu ook 'weg'
pi_182666903
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:29 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Klopt, dus die zijn sowieso niet te vinden. Met al deze classic meuk is Bon Jovi hoop/denk ik wel uitgesloten, zeker aangezien er ook verhalen gaan over Journey (al zijn die nog wél te vinden).
Nouja, er komen ook nog meerdere lichtingen aan. Ik kan me niet voorstellen dat Slayer er niet zou staan. Of ze moeten nu plots naar Werchter gaan...
pi_182666933
Oh volgens mij hebben ze de search gewoon uitgezet nu _O-

Je vind nog wel iets door te gaan naar;

https://www.graspop.be/nl/bands/slayer/

en bv niet bij

https://www.graspop.be/nl/bands/kiss/
pi_182667150
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:35 schreef Cyanide- het volgende:
Oh volgens mij hebben ze de search gewoon uitgezet nu _O-

Je vind nog wel iets door te gaan naar;

https://www.graspop.be/nl/bands/slayer/

en bv niet bij

https://www.graspop.be/nl/bands/kiss/
Ik wacht nog even het postertje af, vandaag of morgen eind van de dag waarschijnlijk?
pi_182667201
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik wacht nog even het postertje af, vandaag of morgen eind van de dag waarschijnlijk?
Denk morgen of woensdag, zeker gezien dat Resurrection morgen ook met een extra headliner komt.

Vind het bijzonder dat Download UK zo stil is, die teasen meestal hun announcements 2 weken van tevoren al :') Wellicht hebben die Rammstein en GMM niet?
pi_182667278
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:45 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Denk morgen of woensdag, zeker gezien dat Resurrection morgen ook met een extra headliner komt.

Vind het bijzonder dat Download UK zo stil is, die teasen meestal hun announcements 2 weken van tevoren al :') Wellicht hebben die Rammstein en GMM niet?
Vast wel, maar Download kan hem ook gewoon deze week in de vond ergens dumpen ofzo.
pi_182667307
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Vast wel, maar Download kan hem ook gewoon deze week in de vond ergens dumpen ofzo.
Uiteraard, maar das normaliter niet echt hun 'stijl'. Die teasen je de moeder al met dat ze over 2 weken iets gaan droppen.
pi_182667437
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:48 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Uiteraard, maar das normaliter niet echt hun 'stijl'. Die teasen je de moeder al met dat ze over 2 weken iets gaan droppen.
Ik gok dat Resurrection en Novarock dan zitten te wachten op dingen als Kiss of Slipknot. Maar jongens jonges toch.. Graspop...

Nu gooien ze de zoekfunctie op de NL website er uit maar niet voor de UK searchbar :N. Haalt wel de verrassing er zo een beetje uit.
pi_182667638
+ Sonata Arctica

Die zijn ook tof :)
pi_182667824
Site nu ook aangepast aan de nieuwe vormgeving.

Nieuwe prijzen al?

Festivalticket Combi 21-23 juni: ¤ 210
Festivalticket Vrijdag 21 juni: ¤ 99
Festivalticket Zaterdag 22 juni: ¤ 99
Festivalticket Zondag 23 juni: ¤ 99

20 GMM-munten: ¤ 53
40 GMM-munten (+ GMM 2019 drinkbeker): ¤ 106

Combi 5 euro duurder dan de (3 dagen) combi van vorig jaar
20 munten 3 euro duurder.
Dagtickets vorig jaar ook al 99, behalve voor de 'extra dag'
pi_182668034
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:53 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik gok dat Resurrection en Novarock dan zitten te wachten op dingen als Kiss of Slipknot. Maar jongens jonges toch.. Graspop...

Nu gooien ze de zoekfunctie op de NL website er uit maar niet voor de UK searchbar :N. Haalt wel de verrassing er zo een beetje uit.
Ja het lijkt allemaal een beetje overhaast en kneuzig. Heb het idee dat ze gewoon te horen hebben gekregen dat een Slipknot of Kiss morgen de EU tour opengooien ofzo, vandaar ook Resurrection en Nova inderdaad.

Nova doet het in 2 stappen trouwens, morgen om 15u een headliner, woensdag om 8u een pakketje + nog een headliner. Graspop zal wel bij een van die twee aanhaken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 12:19:09 ]
pi_182668074
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:17 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja het lijkt allemaal een beetje overhaast en kneuzig. Heb het idee dat ze gewoon te horen hebben gekregen dat een Slipknot of Kiss morgen de EU tour opengooien ofzo, vandaar ook Resurrection en Nova inderdaad.

Nova doet het in 2 stappen trouwens, morgen om 15u een headliner, woensdag om 8u een pakketje + nog een headliner. Graspop zal wel bij een van die twee aanhaken.
Mja vorig jaar, ging het ook iedere aankondiging zo... bij die eerste leak was al bekend dat Billy Talent er niet opstond kon ik me herrineren. En die zat echt pas bij de laatste lichting er bij.
pi_182668104
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mja vorig jaar, ging het ook iedere aankondiging zo... bij die eerste leak was al bekend dat Billy Talent er niet opstond kon ik me herrineren. En die zat echt pas bij de laatste lichting er bij.
Jup, en in mijn herinnering ook wel dingen die verdwenen waren en nooit zijn aangekondigd, maar vraag me niet wat :P
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:19:35 #22
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_182669003
Vrij voorspelbaar inderdaad. Maar zou blij zijn met Halestorm, die waren een paar jaar geleden vroeg op de middag (2 uur ofzo), maar dat was zo goed, die verwacht ik nu echt wel wat hoger op de lijst. Ze verdiende het absoluut!
Ik denk dat Amon Amarth headliner zal zijn, als je In Flames daar neerzet kunnen zij ook. Sabaton zijn het al geweest natuurlijk.
Bon Jovi, Whitesnake, Def Leppard...pfuh, zondag oude lullen bikers dag bands vind ik. Zit er niet echt op te wachten, misschien is Def Leppard nog een beetje leuk.Rotting Christ mag wel, vond ze heel goed twee jaar terug.

En heel blij dat het inderdaad weer drie dagen is. Die gekte dit jaar, ook met de rijen aan het begin, weinig zin meer in! Donderdag middag/avond aan komen, relaxed wat kleine bandjes zien, of gewoon chillen voor de tent en vrijdag echt beginnen, veel lekkerder.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_182669026
Dus:
Kiss
Slipknot
Sabaton
Disturbed
Within Temptation
Def Leppard
Amon Amarth
Whitesnake
Hammerfall
Sonata Arctica
Trivium
Halestorm
Testament
Eluveitie
Delain
Cult of Luna
Dimmu Borgir
Hatebreed
Godsmack
Equilibrium
Children Of Bodom
Carcass
pi_182669049
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vrij voorspelbaar inderdaad. Maar zou blij zijn met Halestorm, die waren een paar jaar geleden vroeg op de middag (2 uur ofzo), maar dat was zo goed, die verwacht ik nu echt wel wat hoger op de lijst. Ze verdiende het absoluut!
Ik denk dat Amon Amarth headliner zal zijn, als je In Flames daar neerzet kunnen zij ook. Sabaton zijn het al geweest natuurlijk.
Bon Jovi, Whitesnake, Def Leppard...pfuh, zondag oude lullen bikers dag bands vind ik. Zit er niet echt op te wachten, misschien is Def Leppard nog een beetje leuk.Rotting Christ mag wel, vond ze heel goed twee jaar terug.

En heel blij dat het inderdaad weer drie dagen is. Die gekte dit jaar, ook met de rijen aan het begin, weinig zin meer in! Donderdag middag/avond aan komen, relaxed wat kleine bandjes zien, of gewoon chillen voor de tent en vrijdag echt beginnen, veel lekkerder.
Geen Bon Jovi hoor ;)
pi_182669080
Geen Dimmu Borgir; https://www.graspop.be/nl/bands/dimmu-borgir/

Hatebreed en Godsmack zijn ook gewoon degelijke namen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 13:27:05 ]
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:29:19 #26
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_182669209
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Geen Bon Jovi hoor ;)
Goddank, uh , loof Satan bedoel ik natuurlijk , dat was dan een nachtmerrie van me...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_182669223
King Diamond ook.
pi_182670324
Agnostic Front
Gloryhammer
Sick Of It All
pi_182670405
Nu beginnen het er wel een beetje veel te worden :P.
pi_182670613
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu beginnen het er wel een beetje veel te worden :P.
Haha ja, en dan deze week met 2 headliners + 3 andere bands komen, en dan zitten we met deze lijst... 'ehhh, en nu?' _O-
pi_182670627
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Haha ja, en dan deze week met 2 headliners + 3 andere bands komen, en dan zitten we met deze lijst... 'ehhh, en nu?' _O-
Waarschijnlijk, ik ben nog niet van mijn stoel geblazen vooralsnog. Maar het is vrij degelijk, zou me er prima vermaken wss.
pi_182670679
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, ik ben nog niet van mijn stoel geblazen vooralsnog. Maar het is vrij degelijk, zou me er prima vermaken wss.
Ach, zet er een Tool bij en het is toch best netjes. Tuurlijk, Kiss en Slipknot zijn wel een beetje regulars, net als een hoop van dat andere so far. Maar dat is ook het mooie, écht nieuwe bands vind je niet op deze manier, dus nog genoeg ruimte om ons te verrassen :)
pi_182670741
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:51 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ach, zet er een Tool bij en het is toch best netjes. Tuurlijk, Kiss en Slipknot zijn wel een beetje regulars, net als een hoop van dat andere so far. Maar dat is ook het mooie, écht nieuwe bands vind je niet op deze manier, dus nog genoeg ruimte om ons te verrassen :)
Als Tool komt dan ga ik sowieso voor een dagkaart. Kiss is ook nog wel een klein bucketlist dingetje. En is Def Leppard geen headliner?

Edit: en voor Tool hoop ik niet dat ik een beetje een A Perfect Circle gevoel krijg. Dat ze met nieuw werk komen en daardoor bijna al hun hits thuis laten liggen :X. Vond dat wel tegenvallertje vorig jaar. Was nog steeds goed enzulks, maar had toch liever andere setlist gehad.
pi_182671191
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Als Tool komt dan ga ik sowieso voor een dagkaart. Kiss is ook nog wel een klein bucketlist dingetje. En is Def Leppard geen headliner?

Edit: en voor Tool hoop ik niet dat ik een beetje een A Perfect Circle gevoel krijg. Dat ze met nieuw werk komen en daardoor bijna al hun hits thuis laten liggen :X. Vond dat wel tegenvallertje vorig jaar. Was nog steeds goed enzulks, maar had toch liever andere setlist gehad.
Ja, APC was goed maar kon mijn aandacht ook niet echt geheel vasthouden. En bij Tool weet je het nooit natuurlijk :P

Def Leppard zie ik anno 2018 niet echt headlinen, wellicht MS2 afsluiten, maar ik denk dat je al een eindje onderweg kan zijn met dit lijst. Kiss en Slipknot sowieso MS1 afsluiters, en dan best eea wat in aanmerking kan komen om MS2 af te sluiten, zoals Sabaton, Def Leppard, Within Temptation, Amon Amarth, Disturbed. Maar goed, zie A7X dit jaar, het kan ook zomaar om 18u staan :P
pi_182671472
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:23 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, APC was goed maar kon mijn aandacht ook niet echt geheel vasthouden. En bij Tool weet je het nooit natuurlijk :P

Def Leppard zie ik anno 2018 niet echt headlinen, wellicht MS2 afsluiten, maar ik denk dat je al een eindje onderweg kan zijn met dit lijst. Kiss en Slipknot sowieso MS1 afsluiters, en dan best eea wat in aanmerking kan komen om MS2 af te sluiten, zoals Sabaton, Def Leppard, Within Temptation, Amon Amarth, Disturbed. Maar goed, zie A7X dit jaar, het kan ook zomaar om 18u staan :P
Amon Amarth was vorige keer een na laatste MS2 act, an Disturbed een na laatste MS1 act (en gruwelijk saai bovendien, heb echt niks met Disturbed). Toen was King Diamond de MS2 afsluiter na Black Sabbath.

Maar goed, het wil nog wel eens verschuiven op Graspop. Wel benieuwd wat Forta hier tegenover gaat zetten.
pi_182671755
GraspopMetal twitterde op maandag 22-10-2018 om 16:00:21 The wait is over, @WTofficial is the first headliner for #GMM19! On Friday 21 June the Dutch metal band will present their new record 'Resist' and other hits to the GMM crowd!Tickets for #GMM19 go on sale on Saturday 27 October at 10 AM! More names coming soon. Stay tuned! https://t.co/6V7zjp0chs reageer retweet
MS2 mag ik hopen _O-
pi_182671822
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:01 schreef Cyanide- het volgende:
GraspopMetal twitterde op maandag 22-10-2018 om 16:00:21 The wait is over, @WTofficial is the first headliner for #GMM19! On Friday 21 June the Dutch metal band will present their new record 'Resist' and other hits to the GMM crowd!Tickets for #GMM19 go on sale on Saturday 27 October at 10 AM! More names coming soon. Stay tuned! https://t.co/6V7zjp0chs reageer retweet
MS2 mag ik hopen _O-
Jezus man, serieus nu met alleen dit komen. wtf :D.

En dit gaat toch nooit de MS1 headliner worden? Kan ik bijna niet geloven.
pi_182671840
Nee, dat lijkt me echt heel sterk met alle andere namen die nog 'open' liggen (geen zaal/arena show en vooralsnog niet Werchter). Kan dit nog begrijpen als MS2 headliner hoor, wij doen er altijd een beetje zuur over, maar gewoon prima liveshow en hebben de hits wel. Hebben ook gewoon staan subben op bv. een Download ofzo.
pi_182671918
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:06 schreef Cyanide- het volgende:
Nee, dat lijkt me echt heel sterk met alle andere namen die nog 'open' liggen (geen zaal/arena show en vooralsnog niet Werchter). Kan dit nog begrijpen als MS2 headliner hoor, wij doen er altijd een beetje zuur over, maar gewoon prima liveshow en hebben de hits wel. Hebben ook gewoon staan subben op bv. een Download ofzo.
O niks mis met Within Temptation hoor, ben zeker fan. Maar zie er nog niet echt "de Graspop headliner" in. Zeker als je vergelijkt met de namen van vorig jaar niet.
pi_182671950
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

O niks mis met Within Temptation hoor, ben zeker fan. Maar zie er nog niet echt "de Graspop headliner" in. Zeker als je vergelijkt met de namen van vorig jaar niet.
Mjah das ook een beetje de vloek; na vorig jaar valt het sowieso tegen. Dit na een Kiss ofzo is an sich een prima setje, zeker als er nog wat leuks voor staat.
pi_182671971
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:12 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Mjah das ook een beetje de vloek; na vorig jaar valt het sowieso tegen. Dit na een Kiss ofzo is an sich een prima setje, zeker als er nog wat leuks voor staat.
O dat wel, ligt er ook aan hoe je het pakketje headliner verkoopt. Morgen verwacht ik gewoon Slipknot samen met Novarock en wss RAR.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:21:51 #42
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182672109
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

O niks mis met Within Temptation hoor, ben zeker fan. Maar zie er nog niet echt "de Graspop headliner" in. Zeker als je vergelijkt met de namen van vorig jaar niet.
Parkway Drive, Manson of A Perfect Circle zijn niet groter. En vorige jaren In Flames, Sabaton, Nightwish, Twisted Sister, King Diamond... past er perfect tussen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_182672116
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Parkway Drive, Manson of A Perfect Circle zijn niet groter. En vorige jaren In Flames, Sabaton, Nightwish, Twisted Sister, King Diamond... past er perfect tussen.
Snap ik, maar dat noem ik geen headliner.. (bovenaan het postertje).
pi_182672176
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Snap ik, maar dat noem ik geen headliner.. (bovenaan het postertje).
Ik snap je hoor, vorig jaar volgens mij ook zo'n discussie. Maar GMM beredeneert (en terecht denk ik); Main stage afsluiten (welke dan ook) = headliner.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:28:53 #45
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182672216
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:25 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik snap je hoor, vorig jaar volgens mij ook zo'n discussie. Maar GMM beredeneert (en terecht denk ik); Main stage afsluiten (welke dan ook) = headliner.
Je speelt uiteindelijk voor dezelfde 50.000 - 60.000 mensen, op een even groot podium, soms voor en soms na de "echtere" headliner. Er is nauwelijks verschil.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_182672243
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Je speelt uiteindelijk voor dezelfde 50.000 - 60.000 mensen, op een even groot podium, soms voor en soms na de "echtere" headliner. Er is nauwelijks verschil.
Mwah mwah, ik zou niet zomaar durven zeggen dat er evenveel publiek staat, maar verder ben ik het met je (en GMM) eens dat een main stage afsluiten headlinen is.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:37:49 #47
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182672383
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:30 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Mwah mwah, ik zou niet zomaar durven zeggen dat er evenveel publiek staat, maar verder ben ik het met je (en GMM) eens dat een main stage afsluiten headlinen is.
Tja, niemand kan een wei laten leeglopen zoals Marilyn Manson dat kan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_182672406
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tja, niemand kan een wei laten leeglopen zoals Marilyn Manson dat kan.
Wij hebben nog een tijd staan kijken, maar het was dan ook vrij kut en ongeïnspireerd, en dat 'einde' sloeg helemaal nergens op.
pi_182672667
Gvd die site, zo lek als wat _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 22 oktober 2018 @ 16:55:48 #50
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_182672734
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:26 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ben de lijst aan het bijwerken :P

Best een net lijstje so far. Redelijk cliché wellicht, maarja, het blijft een metalfestival. Als ze hier nog Tool naast hebben is het wel netjes.
Oh hier waren we :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')