Ja dus: Amon Amarth, Def Leppard, Disturbed, Within Temptation, Delain, Trivium, Testamentquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.graspop.be/en/search/?q=slipknot
Lol, gaan ze weer die fout maken, idem geld voor Kiss en Sabaton.
Ben de lijst aan het bijwerkenquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Whitesnake en Eluveitie, Hammefall
Tool heeft nog nooit op Graspop gestaan neem ik even aan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:26 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ben de lijst aan het bijwerken
Best een net lijstje so far. Redelijk cliché wellicht, maarja, het blijft een metalfestival. Als ze hier nog Tool naast hebben is het wel netjes.
Klopt, dus die zijn sowieso niet te vinden. Met al deze classic meuk is Bon Jovi hoop/denk ik wel uitgesloten, zeker aangezien er ook verhalen gaan over Journey (al zijn die nog wél te vinden).quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tool heeft nog nooit op Graspop gestaan neem ik even aan?
Nouja, er komen ook nog meerdere lichtingen aan. Ik kan me niet voorstellen dat Slayer er niet zou staan. Of ze moeten nu plots naar Werchter gaan...quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:29 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Klopt, dus die zijn sowieso niet te vinden. Met al deze classic meuk is Bon Jovi hoop/denk ik wel uitgesloten, zeker aangezien er ook verhalen gaan over Journey (al zijn die nog wél te vinden).
Ik wacht nog even het postertje af, vandaag of morgen eind van de dag waarschijnlijk?quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:35 schreef Cyanide- het volgende:
Oh volgens mij hebben ze de search gewoon uitgezet nu
Je vind nog wel iets door te gaan naar;
https://www.graspop.be/nl/bands/slayer/
en bv niet bij
https://www.graspop.be/nl/bands/kiss/
Denk morgen of woensdag, zeker gezien dat Resurrection morgen ook met een extra headliner komt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even het postertje af, vandaag of morgen eind van de dag waarschijnlijk?
Vast wel, maar Download kan hem ook gewoon deze week in de vond ergens dumpen ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:45 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Denk morgen of woensdag, zeker gezien dat Resurrection morgen ook met een extra headliner komt.
Vind het bijzonder dat Download UK zo stil is, die teasen meestal hun announcements 2 weken van tevoren alWellicht hebben die Rammstein en GMM niet?
Uiteraard, maar das normaliter niet echt hun 'stijl'. Die teasen je de moeder al met dat ze over 2 weken iets gaan droppen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vast wel, maar Download kan hem ook gewoon deze week in de vond ergens dumpen ofzo.
Ik gok dat Resurrection en Novarock dan zitten te wachten op dingen als Kiss of Slipknot. Maar jongens jonges toch.. Graspop...quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:48 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Uiteraard, maar das normaliter niet echt hun 'stijl'. Die teasen je de moeder al met dat ze over 2 weken iets gaan droppen.
Ja het lijkt allemaal een beetje overhaast en kneuzig. Heb het idee dat ze gewoon te horen hebben gekregen dat een Slipknot of Kiss morgen de EU tour opengooien ofzo, vandaar ook Resurrection en Nova inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik gok dat Resurrection en Novarock dan zitten te wachten op dingen als Kiss of Slipknot. Maar jongens jonges toch.. Graspop...
Nu gooien ze de zoekfunctie op de NL website er uit maar niet voor de UK searchbar. Haalt wel de verrassing er zo een beetje uit.
Mja vorig jaar, ging het ook iedere aankondiging zo... bij die eerste leak was al bekend dat Billy Talent er niet opstond kon ik me herrineren. En die zat echt pas bij de laatste lichting er bij.quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:17 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ja het lijkt allemaal een beetje overhaast en kneuzig. Heb het idee dat ze gewoon te horen hebben gekregen dat een Slipknot of Kiss morgen de EU tour opengooien ofzo, vandaar ook Resurrection en Nova inderdaad.
Nova doet het in 2 stappen trouwens, morgen om 15u een headliner, woensdag om 8u een pakketje + nog een headliner. Graspop zal wel bij een van die twee aanhaken.
Jup, en in mijn herinnering ook wel dingen die verdwenen waren en nooit zijn aangekondigd, maar vraag me niet watquote:Op maandag 22 oktober 2018 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mja vorig jaar, ging het ook iedere aankondiging zo... bij die eerste leak was al bekend dat Billy Talent er niet opstond kon ik me herrineren. En die zat echt pas bij de laatste lichting er bij.
Geen Bon Jovi hoorquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vrij voorspelbaar inderdaad. Maar zou blij zijn met Halestorm, die waren een paar jaar geleden vroeg op de middag (2 uur ofzo), maar dat was zo goed, die verwacht ik nu echt wel wat hoger op de lijst. Ze verdiende het absoluut!
Ik denk dat Amon Amarth headliner zal zijn, als je In Flames daar neerzet kunnen zij ook. Sabaton zijn het al geweest natuurlijk.
Bon Jovi, Whitesnake, Def Leppard...pfuh, zondag oude lullen bikers dag bands vind ik. Zit er niet echt op te wachten, misschien is Def Leppard nog een beetje leuk.Rotting Christ mag wel, vond ze heel goed twee jaar terug.
En heel blij dat het inderdaad weer drie dagen is. Die gekte dit jaar, ook met de rijen aan het begin, weinig zin meer in! Donderdag middag/avond aan komen, relaxed wat kleine bandjes zien, of gewoon chillen voor de tent en vrijdag echt beginnen, veel lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |