De stewards hebben het wel over bocht 1quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:42 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat ze de verkeerde beelden lieten zien
Zonder oranje bril is het gewoon bijzonder te noemen om zo lang op die banden te rijden.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Dat zegt toch helemaal niemand?
Sneue Max fans weer.
Het is goed gedaan van Max, de factoren vielen perfect zijn kant op om P2 te halen (door de tactieken waardoor Hamilton en Bottas achter hem kwamen en de fout van Vettel en uitvallen Ricciardo). Maar alsnog is het natuurlijk goed gedaan van Max.
Maar het is geen bijzonder goede race geweest van Max.
Zet je tv uit.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Sneue Max fans weer.
Het is goed gedaan van Max, de factoren vielen perfect zijn kant op om P2 te halen (door de tactieken waardoor Hamilton en Bottas achter hem kwamen en de fout van Vettel en uitvallen Ricciardo). Maar alsnog is het natuurlijk goed gedaan van Max.
Je denkt er echt te makkelijk over met je “dan heb je P3 al te pakken”.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vettel viel weg door een fout, dat is exact wat ik zeg. Bottas is en blijft Bottas, die haalt nooit uit wat eigenlijk een betere auto moet zijn en verliest t.o.v. ook nog eens door tactiek verschil (komt er uiteindelijk achter vanwege pitstop).
Ricciardo viel weg.
Dus dan heb je al 3 achter je zitten en heb je al P3 te pakken.
Hamilton achter hem was wat meer factoren. Zoals ik al eerder zei netjes dat hij het een aantal ronden vol gehouden heeft Hamilton op +1 te houden.
Maar ja dat was ook niet te houden en dat bleek ook wel, toen de druk echt kwam maakte Max direct een fout. Gelukkig voor hem maakte Hamilton die fout ook en toen was de race klaar.
Goede race voor Max, absoluut.
Maar het zijn gewoon 2 races. De race van RBR, Ferrari en Mercedes en de race of the rest.
The rest kun je echt niet meerekenen dus dat boeit echt niet voor als je als P18 start.
34 Rondjesquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Sneue Max fans weer.
Kun jij me vertellen hoe vaak het voorkomt dat een niet favoriete auto ( Mercedes/Ferrari zijn dit seizoen de top teams met de snelste auto ) van P18 naar P2 rijdt. Naar P6 of P5 is niet zo bijzonder, immers de rest is langzamer. Maar om even Vettel, Hamilton en Bottas achter je te laten, vind ik nog al wat. In mijn ogen was dit toch wel de beste race die ik van Max en wie dan ook heb gezien en ik kijk al 30 jaar F1.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Sneue Max fans weer.
https://www.google.nl/amp(...)muntend-en-bizar.ampquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Sneue Max fans weer.
Van P5 naar P2 was al bijzonder geweest, gezien de pace van de RedBull's.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vettel viel weg door een fout, dat is exact wat ik zeg. Bottas is en blijft Bottas, die haalt nooit uit wat eigenlijk een betere auto moet zijn en verliest t.o.v. ook nog eens door tactiek verschil (komt er uiteindelijk achter vanwege pitstop).
Ricciardo viel weg.
Dus dan heb je al 3 achter je zitten en heb je al P3 te pakken.
Hamilton achter hem was wat meer factoren. Zoals ik al eerder zei netjes dat hij het een aantal ronden vol gehouden heeft Hamilton op +1 te houden.
Maar ja dat was ook niet te houden en dat bleek ook wel, toen de druk echt kwam maakte Max direct een fout. Gelukkig voor hem maakte Hamilton die fout ook en toen was de race klaar.
Goede race voor Max, absoluut.
Maar het zijn gewoon 2 races. De race van RBR, Ferrari en Mercedes en de race of the rest.
The rest kun je echt niet meerekenen dus dat boeit echt niet voor als je als P18 start.
twitter:GracenoteLive twitterde op zondag 21-10-2018 om 22:20:07Max Verstappen is the 1st driver since Juan Pablo Montoya in July 2005 (GP Germany) to claim a top-2 finish in a #F1 GP after a starting position of 18+. #USGP @Max33Verstappen reageer retweet
Hardop gelachen, bedankt.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Sneue Max fans weer.
Echt he.. ga je moeder vervelen.. of vermaken.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Sneue Max fans weer.
dat shot op beeld tijdens de race daar haalt hij niemand in hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:55 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dit was een "fout" van de FOM, niet van Mol..
Maar volgens mij was het niet eens fout, Sainz verlaat daar gewoon de baan om off-road gewoon voorbij de rest te rijden
Klopt ook wel, hij verrekte zich en kreeg ruimte om gewoon op de baan te blijven. Hij ging alleen vol gas achter Vettel aan en haalde daar de Sauber van Leclerc in en een Force India. Die hebben geklaagd gok ik en hoppa, straf.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De stewards hebben het wel over bocht 1
Miauw😸quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:23 schreef maan_man het volgende:
Mooie dingen gezien vandaag, maar die random mieuw geluiden hebben mij het meeste verbaasd.
Wacht... wat?quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:25 schreef trein2000 het volgende:
Gro op 10 peanltypunten. Kreeg er nu maar een ‘due to the cicumstances.’ Oftewel dat puntensysteem is ook een farce.
Ja, dat was bizarquote:Op zondag 21 oktober 2018 23:23 schreef maan_man het volgende:
Mooie dingen gezien vandaag, maar die random mieuw geluiden hebben mij het meeste verbaasd.
Minder ernstig dan je deed blijkenquote:The Stewards awarded just 1 penalty point in recognition of the circumstances.
Ja, stond in beeld dat de dat na de race pas zouden beoordelen toch?quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.fia.com/file/74324/download?token=MUucOtkd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |