Nahh... Ik zie tot nu toe nog steeds een labiel jankmuiltje..drijvend op haar lekker bekkie, ale deuren open , rode loper uit, alle kereltjes met een stijve.. tot dat uitgewerkt is ( mooie act wel trouwens)quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:04 schreef RiennevanPlus het volgende:
Lotus doet het goed ! Mooie aanwinst.
Ik ook.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:06 schreef Soury het volgende:
Ik mis wel eens dat overzicht met wie slaapt waar. Ik ben het kwijt
quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik reserveer de Witte Bergen
'Het Hok' >> Jeffry, Jessie en Merelquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:06 schreef Soury het volgende:
Ik mis wel eens dat overzicht met wie slaapt waar. Ik ben het kwijt
Dan start ik een petitie.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik plaats een oproep op Facebook!
Misschien is ze gewoon echt een aanpakster, kan best ze bestaan echt hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh... Ik zie tot nu toe nog steeds een labiel jankmuiltje..drijvend op haar lekker bekkie, ale deuren open , rode loper uit, alle kereltjes met een stijve.. tot dat uitgewerkt is ( mooie act wel trouwens)
Ah mooi ..die terror meiden zijn dus even recht gezet...misschien kan Joaquin nog even wat stink sokken langs brengen van Tim..quote:
Wat mankeerd Jeffry dan precies?quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:11 schreef Zeyina het volgende:
Jessie: Heel even eerlijk onder ons. Jullie weten dat ik het niet erg vind, maar Jeffry kan dit echt niet hebben
nee maar tim denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
heb je weer een stijfje Swansie
Tot alle mannetjes voor haar karretje gespannen staan.. dat beetje vegen is echt geen "aanpakken" en tot nu toe zie ik haar alleen maar giebelen, lol hebben en het lekkere wijffie uithangen..quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:09 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon echt een aanpakster, kan best ze bestaan echt hoor.
hersencellen tekortquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:12 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Wat mankeerd Jeffry dan precies?
Dat is een botte boer zonder humor. Die gozer lijkt nu al 60quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:12 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Heb je een uurtje?quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:12 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Niks. Gewoon stront jaloers en men doet iets wat hij niet wilt en daar kan dat pubertje niet tegenquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:12 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
quote:
Dat is toch niet verkeerd, ze moet toch ook haar plekje krijgen daar.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot alle mannetjes voor haar karretje gespannen staan.. dat beetje vegen is echt geen "aanpakken" en tot nu toe zie ik haar alleen maar giebelen, lol hebben en het lekkere wijffie uithangen..
Jahhh.....quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:15 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Dat is toch niet verkeerd, ze moet toch ook haar plekje krijgen daar.
Slechte emotie jaloezie.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niks. Gewoon stront jaloers en men doet iets wat hij niet wilt en daar kan dat pubertje niet tegen
Ik denk dat er meer aan de hand is. Die gaat het niet trekkenquote:
Tim is nu met Jeff in de caravan aan het praten.......quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:13 schreef chufi het volgende:
Zit Jeff weer te janken achter bij de febo?
Vreselijk he.quote:
hij moet met jessie stoppen, dat lijkt me t grootste probleem nuquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Jeffry: nee, ik wil het niet. De slaapmedicatie is al verhoogd vanwege anderen.
Dit is precies de kern van wat er mis is met Jeffry.
Het is net als wat Sjon met vlees heeft en als ie t niet krijgt dan gaat ie stervenquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vreselijk he.
Tim: Vind je het erg als ik op luchtbed op de grond lig bij jullie. Wordt je dan ook echt boos?
Jeffry: Ja. Dat wil ik niet. Dan slaap ik niet
Hij moet eens naar zichzelf kijken en niet alleen maar naar anderen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij moet met jessie stoppen, dat lijkt me t grootste probleem nu
Hij voelt zich door haar gesteund in zijn kut karakter.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij moet met jessie stoppen, dat lijkt me t grootste probleem nu
Vraag mij af of Merel daar binnen is. Volgens mij alleen Brendaquote:
Dat is juist het probleem.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij voelt zich door haar gesteund in zijn kut karakter.
Het zit wel degelijk in hem hoor, naar mijn idee, het is alleen dat Jessie het aanmoedigt en stimuleert en versterkt
quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij voelt zich door haar gesteund in zijn kut karakter.
Het zit wel degelijk in hem hoor, naar mijn idee, het is alleen dat Jessie het aanmoedigt en stimuleert en versterkt
en ook bij john en mikequote:Op zondag 21 oktober 2018 22:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]precies dit ja. Alles wat niet goed gaat, is de schuld van anderen. Alles wat goed gaat, is zijn verdienste. En Jessie denkt net zo.
Dat snap ik. Maar ook zonder Jessie zou dit uiteindelijk tot uiting komen. Zou alleen wat langer geduurd hebben misschienquote:
Die hebben zeker die neiging, maar kunnen soms nog wel naar zichzelf kijken en bv excuus aanbieden.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:22 schreef yvondenise het volgende:
Merel..Jess ben je serieus? hoop het niet. sl
quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:22 schreef Joke43 het volgende:
Merel: maar Jef , ben je serieus? Ik hoop t niet. SL
quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:22 schreef danaqui het volgende:
Brend tgen Jess" maar Jess ben je nu echt serieus? ik hoop het niet" en SL
quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel ; maar Jeff ben je serieus??
ik hoop het nie
streamlock
Wie is het nou?quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:22 schreef yvondenise het volgende:
Merel..Jess ben je serieus? hoop het niet. sl
Dat denk ik niet. Jessie is best een vals kreng wat staat te giechelen als het nis gaat in de groep. Zij geniet ervan Jeff word er in mee getrokkenquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ook zonder Jessie zou dit uiteindelijk tot uiting komen. Zou alleen wat langer geduurd hebben misschien
En altijd precies als het eindelijk leuk wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:22 schreef mario390 het volgende:
de streamlocks zijn te erg vor woorden zo kann je geen gesprek metkregen
Als je alleen al die praatjes hoorden met zijn vrienden onderling. Dat zei genoeg. En die hebben dit kut gedrag nog eens extra gevoed.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]precies dit ja. Alles wat niet goed gaat, is de schuld van anderen. Alles wat goed gaat, is zijn verdienste. En Jessie denkt net zo.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Als je alleen al die praatjes hoorden met zijn vrienden onderling. Dat zei genoeg. En die hebben dit kut gedrag nog eens extra gevoed.
Vanmiddag zei Jessie nog tegen Jeffry: Zie je. Je vrienden hadden wel gelijk.
Weet niet meer waar het over ging, maar het was iets heel kleins. Maar hun (J&J) achterdocht is enorm
denk dat dat ging over het afluisterapparatuurquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Als je alleen al die praatjes hoorden met zijn vrienden onderling. Dat zei genoeg. En die hebben dit kut gedrag nog eens extra gevoed.
Vanmiddag zei Jessie nog tegen Jeffry: Zie je. Je vrienden hadden wel gelijk.
Weet niet meer waar het over ging, maar het was iets heel kleins. Maar hun (J&J) achterdocht is enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |