Je zag de redbullpet niet? Denk eerder dat redbull zijn sponsor is.quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:52 schreef wdn het volgende:
Die wist dat het voor de NL tv was![]()
Ik ben voor Max maar Seb is mijn vriend. Right. Sure.
Gridgirls staan stil met een paal in hun hand. Cheerleaders staan te schudden met hun handen en zijn serieuze atletenquote:Op zondag 21 oktober 2018 19:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Gridgirls mag niet, maar cheerleaders wel...
Echt, Amerikanen...
Liever dat ze schudden aan de paal dan.quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:54 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gridgirls staan stil met een paal in hun hand. Cheerleaders staan te schudden met hun handen en zijn serieuze atletenEn atleten mogen wel.
En patat is groente![]()
Murrica
Ham is een emotionele boy hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:56 schreef skysherrif het volgende:
Ham doet alsof ie bijna ontroerd is door dat volkslied lol
Doornbos heeft ook kippevel.quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:56 schreef skysherrif het volgende:
Ham doet alsof ie bijna ontroerd is door dat volkslied lol
quote:
Die jongen moet ook geld verdienen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:00 schreef PzKpfw het volgende:
Al die reclames met Max erinWat een cringe
Kerstmarkt bezoeken?quote:
Alaskaquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:02 schreef SiGNe het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal cargo-piloot in Alaska hier?
Ik niet.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:02 schreef SiGNe het volgende:
Eens kijken of er daarvoor een mod is van ETS.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben ufo-pilootquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:02 schreef SiGNe het volgende:
Dat je de rest gemist heb bedoel je.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:05 schreef franklop het volgende:
Heb altijd spijt als ik de laatste minuut van voorbeschouwing op Ziggy meepak
Vriendquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:05 schreef franklop het volgende:
Heb altijd spijt als ik de laatste minuut van voorbeschouwing op Ziggy meepak
Ik ook.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef Justevo het volgende:
Ik heb een ongefundeerd slecht gevoel over vandaag.
Idem, hopen dat er niks gebeurt in de eerste rondesquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef Justevo het volgende:
ik hoop hetquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Zou Kimi een bonus krijgen als hij Hammie niet in laat sturen?
Dank voor de herinnering maat. Ga gelijk aan de gangquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vriend
vergeet je de PM voor Basel niet?
Zolang Franklop het maar niet heeft.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef Justevo het volgende:
Gewoon al met vakantie gaan joh, kutspelquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vriend
vergeet je de PM voor Basel niet?
Mijn seizoen is genant.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon al met vakantie gaan joh, kutspel
Ook al..quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:08 schreef franklop het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over de race.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:08 schreef franklop het volgende:
In welk opzicht?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:08 schreef franklop het volgende:
Volgend jaar ga ik gewoon alles van wimderon kopiërenquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn seizoen is genant.
Maar het helpt niet als je voor de grap Jos B gaat picken
Mijne ook. Maar ook Ziggo aan op tabletquote:
Welk minuut zit je dan?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gewoon 1 hele minuut vertraging in de Ziggo stream
Dat doe ik bij de wielerprono alquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik gewoon alles van wimderon kopiëren
Niet!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |