abonnement Unibet Coolblue
pi_182694623
Zat net deze te kijken..

En ik blijf erbij, bij 90% van die filmpjes wil ik 'm het advies geven om z'n haren eens te gaan wassen..
pi_182696538
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
Zat net deze te kijken..

En ik blijf erbij, bij 90% van die filmpjes wil ik 'm het advies geven om z'n haren eens te gaan wassen..
Dat landgoed dat hij net verkocht heeft... fantastisch (alleen wel in de middle of nowhere).

Nog een van mijn favorieten, al moet ik er wel voor in de mood zijn: http://www.simonegiertz.com

Maker van shitty robots. Ook actief op Kickstarter en check haar grote litteken vanwege Brian the Brain Tumor.
pi_182708514
AvE is soms ook wel interessant. Heeft een aantal verschillende series, in BOLTR haalt hij apparaten uit elkaar om te zien / uit te leggen hoe het werkt. Verder wat algemene tips & tricks. Naja kijk maar:


MasterMilo was al eens genoemd denk ik? Toch ff mijn favoriete filmpje waarin hij voor een leek toch heel begrijpelijk uitlegt hoe een motor werkt.


Steve Ramsey - Woodworking for Mere Mortals heeft soms ook wel interessante video's


Een beetje anders, maar niet minder een maker, is Alex French Guy Cooking

pi_182716419
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 07:44 schreef Atmoz het volgende:
Die Rus (Miroc?) kan d'r ook wat van :)

Mirock's Woodshop



Dacht dat Mirock in Oekraine woont ;)
pi_182716729
Andrew Klein

Handige jongen, heeft zelf ook een zaagblad ontwikkeld om snel laden te maken.
pi_185407294


Ze gaan een Johnny 5 (Wall-E achtig) robot bouwen met low end CNC machines tot ultra high end CNC machines. En alles wat er allemaal bij komt kijken. Deadline is 31/12/2019.
pi_186274331

Paul Sellers, handtoolgod, heeft een huis gekocht en gaat deze voorzien van oa handgemaakte meubels.

Ben benieuwd :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')