Hij is ook vnl. slapend buiten beeld geblevenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik wil Brandon helemaal niet zien
Net zoiets als dat vrouwen snel hun make-up bijwerken, als er een leuke vent binnen komtquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tim plots aan de aftershave....en Joa laat snel zijn haar doen....
Valt verder helemaal niet op
Ze willen privacyquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:51 schreef Sambalbaai het volgende:
TT![]()
![]()
Jessie schijnt ergens te staan janken en zeuren, hoor ik van Gerrit.
Echt hoor, laat die 2 opzouten.Lekker thuis de bitch en de patiënt spelen.
Of ze laten de 3000 watt elektrische kachel de hele dag aan... kost geen drolquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Behangen in die hut, eind november kunnen ze weer behangen. Flikkerd het van de muur door
de vochtigheid![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja echt, ben ze best wel een beetje beuquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:51 schreef Sambalbaai het volgende:
TT![]()
![]()
Jessie schijnt ergens te staan janken en zeuren, hoor ik van Gerrit.
Echt hoor, laat die 2 opzouten.Lekker thuis de bitch en de patiënt spelen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Net zoiets als dat vrouwen snel hun make-up bijwerken, als er een leuke vent binnen komt
Lekker poepen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:54 schreef mario390 het volgende:
ja meid op deze schijthuis will je niet vrijwillig,daar moet je door
Een soort van onoprecht gehinnik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Missschien dat FF het herkent? Die komt van de manege
Ik denk dat dat nog wel meevalt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Behangen in die hut, eind november kunnen ze weer behangen. Flikkerd het van de muur door
de vochtigheid![]()
![]()
[ afbeelding ]
Snap er niks meer van...Ze komt met een voile emmer water naar buiten en zei tegen Mike: "het viel mee, je kunt gewoon doortrekken"quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:53 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Wat gaat ze nu pakken, gras of zo?
Ze heeft nog een ex, maar heeft wel afspraken met hem gemaakt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lotus mag nog niet alles verklappen wat de Febo haar ingefluisterd heeft. SL
Nou, dit zooitje kan zelf niks verzinnen. Wat dat betreft liep dat beter in Uto 1quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:57 schreef RiennevanPlus het volgende:
Jammer dat ze een soort van verhaallijn hebben.
Afspraken maken met een ex....quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft nog een ex, maar heeft wel afspraken met hem gemaakt...
Je hebt ook bakstenen met behangprintquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:58 schreef Stray_cat het volgende:
Behang met bakstenen in Brenda's hok
Dat was toch een ander slag mensen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou, dit zooitje kan zelf niks verzinnen. Wat dat betreft liep dat beter in Uto 1
Lampjes in de bomen, houtvuurtje met heksenketel erboven pruttelen. Banken met dikke dekens wie doet je wat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Lotus wil:
Terrein mooi maken met tierelantijntjes
Entertainment voor de inwoners
Er was zeker nog wat over van de Secret Box van Beau in Uto 1.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:58 schreef Stray_cat het volgende:
Behang met bakstenen in Brenda's hok
Het is lastig toe te geven.... ik dacht toen dat ze niet lager konden zinken af en toe maar dit gepeupel is echt waardeloosquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was toch een ander slag mensen.
Lotus heeft My Little Pony ingesliktquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er moet een addertje onder het gras zitten...
Ik vind die lach Primaquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lotus heeft My Little Pony ingeslikt
? Dat is wel een hele grote sprong terug.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Opleiding Lotus: gymnasium eerste klas gedaan, daarna vmbo afgemaakt.
Al dagen. Maar heb er geen medelijden mee. Die man is deze week bij mij door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:59 schreef pollewop77 het volgende:
Staat Adriaan daar nou alleen Jef zijn werk af te maken?
Geen idee wie dat is of wat ook. Gestopt met kijken op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:00 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er was zeker nog wat over van de Secret Box van Beau in Uto 1.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:01 schreef pollewop77 het volgende:
Nou het is vier uur, tijd voor het spel van Merel en Brandon
Iedereen moest mee doen
Ook Sjon?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:01 schreef pollewop77 het volgende:
Iedereen moest mee doen
Dat hoeft toch niet iets verzinnen, als het goed is gaat er vanzelf een verhaallijn lopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou, dit zooitje kan zelf niks verzinnen. Wat dat betreft liep dat beter in Uto 1
dus zo proberen ze gewoon hun zin door te drijven... lekker zielig doenquote:
Lekker naar huis toe gaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dus zo proberen ze gewoon hun zin door te drijven... lekker zielig doen
En die zou pas morgen komen? Er was een foutje gemaakt volgens Hiske. Ze hebben Richard al gebeldquote:
Ook beits hoor ik, is dit een vriend van Richard?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En die zou pas morgen komen? Er was een foutje gemaakt volgens Hiske. Ze hebben Richard al gebeld
Shelly kan het ook wel vergeten denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel beter uit dan onze vlinderquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:05 schreef Stray_cat het volgende:
Het is wel echt een vlindertje, die Lotus.
Ze moet alleen niet lachen, je zou toch afknappen op haar als man zijnde zodra ze begint te lachenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:05 schreef Stray_cat het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind die lach Prima
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel beter uit dan onze vlinder
Moet de rol van Hiske over nemen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:05 schreef Stray_cat het volgende:
Jij knort in je lach, hoorde ik laatstquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet lachen, je zou toch afknappen op haar als man zijnde zodra ze begint te lachen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet lachen, je zou toch afknappen op haar als man zijnde zodra ze begint te lachen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
je gelooft het niet he maar het is weer verplaatst naar 20.30 of 21.00quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:01 schreef pollewop77 het volgende:
Iedereen moest mee doen
GOA niet hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil zonne warmte panelen maken van lege blikjes...quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Heb je het zo te pakken?
![]()
Ik hoop dat de volgende nieuwe een logopedist is die Lotus een nieuwe lach kan aanleren, kan hij/ zij Jessie meteen meenemen, als die er dan nog is.
Of andere geluidjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil.......quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze wil zonne warmte panelen maken van lege blikjes...
Dat is het meest Utopiaanse wat ik ooit gehoord heb !!![]()
Jaja, snapte ik al hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze mag de hele nacht hier komen lachen
Vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Maar effe, dit is toch ook weer een kaartenbak-meiske. Die is echt te knap voor Utopia. Durf zelfs te stellen dat dit het mooiste meisje is die er ooit in Utopia gezeten heeft 1 en 2...
Valt wel mee toch, gewoon een 6jequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Maar effe, dit is toch ook weer een kaartenbak-meiske. Die is echt te knap voor Utopia. Durf zelfs te stellen dat dit het mooiste meisje is die er ooit in Utopia gezeten heeft 1 en 2...
Wat voor omvormer gaat ze daarvoor gebruiken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze wil zonne warmte panelen maken van lege blikjes...
Dat is het meest Utopiaanse wat ik ooit gehoord heb !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |