Dat had ik wel door, ik over John, maar het was wel grappig hoe eens we het warenquote:
Damn.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik lees het al, Gizmo gebruikt kreng voor een man.
Ja ik moest even teruglezen, ziet er wel komisch uit idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ik wel door, ik over John, maar het was wel grappig hoe eens we het waren
Zie je wel!!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zie je wel!!![]()
![]()
![]()
FF: je bent een kreng.
Jessie: ik wil wel douchen, maar we gaan zo een spel doen.
Jeffry: ik heb geen zin in een spel, niet met deze groep.
Jessie: we kunnen toch weer een groep worden? (en dan helpen ze ons misschien wel)
Ik mag toch hopen dat de anderen niet zwak gaan worden en die 2 alsnog mee gaan helpen....mooi alleen opknappen nu ...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:49 schreef lonneberga het volgende:
John heeft groot gelijk,ik zou ook geen poot meer uitsteken,de tyfus voor ze.
Is dat gravertje al opgehaald of hebben ze dat vandaag nog?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:50 schreef Yurtovic het volgende:
pffff wordt nog veel werk voor Sjefke
Sorry Sambal.Kon het het niet laten.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zie je wel!!![]()
![]()
![]()
Jessie: we kunnen toch weer een groep worden? (en dan helpen ze ons misschien wel)
Is al opgehaald.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat gravertje al opgehaald of hebben ze dat vandaag nog?
En nou blijft Jeff weer knorrig, lol.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zie je wel!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de anderen niet zwak gaan worden en die 2 alsnog mee gaan helpen....mooi alleen opknappen nu ...
Ik neem wraak, he, dat weet je?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry Sambal.Kon het het niet laten.
Anderen zullen toch wel helpen? Hebben ze gisteren toch ook gedaan? En anders helpt Jessie wel, die weet precies hoe het moet.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de anderen niet zwak gaan worden en die 2 alsnog mee gaan helpen....mooi alleen opknappen nu ...
de paniek op die gezichtenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik neem wraak, he, dat weet je?![]()
Jessie: we kunnen dan niet stickeren, he.
Jeffry: dat gaat voor.
Jessie: ik ga douchen
Jeffr: Jessie, jesiie, Jessie, wat ga je nu doen.
Jesus, hij heeft er dus nu gewoon een grove te diepe kuil van gemaakt? Zag er netjes uit toen ze met de hand aan het scheppen waren.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Is al opgehaald.
Nu alles met de hand, errug he.
dat douchen vind ik eigenlijk wel een strak plan,ik kan haar bijna hier ruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik keek gelijk achter me.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar ze zijn bij voorbaat hufters en krengen en een kutgroep.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jefke heeft met een kraantje gespeeld,en nu moet de rest de troep opruimen?
Dat hij gekrenkt is snap ik wel, hij kon opeens geen leiding meer geven. Hij maakt alleen zijn wijze leeftijd niet waar.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Het enige wat John in zijn leven ooit heeft bereikt waar hij trots op kan zijn is zijn leeftijd van 57.
Daarom reageert hij als door een wesp gestoken als jonkies als Sanne en Jeff onvoldoende respect tonen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
de paniek op die gezichten
Je lijkt nu op John en Jeff.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze zei het omdat zijn antwoord haar niet beviel.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat douchen vind ik eigenlijk wel een strak plan,ik kan haar bijna hier ruiken.
Daar lijkt het wél op, speelkwartiertje is voorbij.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jefke heeft met een kraantje gespeeld,en nu moet de rest de troep opruimen?
Ze heeft haar hoogtepunt al gehad, het uitpluizen van de mensen om haar heen, gedaan door iemand anders maar dat boeit.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ja, het leven van een Febo hulpje gaat niet over rozen....
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Jij moet heel goed opletten, pisvlek.
Dat komp omdat ie niet kaut.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het gaat bij John het verkeerde keelgat in.
Je hebt er toch maar 1?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het gaat bij John het verkeerde keelgat in.
De ironie.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar ze zijn bij voorbaat hufters en krengen en een kutgroep.![]()
Jeffry: we moeten als groep overleggen.
Neuh, helemaal zen onze Sjonquote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Doet ie toch?
Het boeit hem immers niks.
Die begreep ik ook nooit.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is wel een spreekwoord, Dat schiet me in het verkeerde keelgat.
Volgens mij is het Alberto Stegemanquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:01 schreef Bramenstruik het volgende:
De fotografe lijkt net de waarzegster van net, ff weg en achter de coulissen een beetje ander typetje maken
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:01 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Volgens mij is het Alberto Stegeman
Van alle markten thuis.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:01 schreef Bramenstruik het volgende:
De fotografe lijkt net de waarzegster van net, ff weg en achter de coulissen een beetje ander typetje maken
Nou je het zegt.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:01 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Volgens mij is het Alberto Stegeman
Ja, als kind bijna gestikt. Begrijp ik nu beter, thanks.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:03 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wel eens eten in je luchtpijp (verkeerde keelgat) gehad?
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, Shell, een slokdarm en een luchtpijp.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:58 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Eigenwijze bende zonder zelfinzicht..
![]()
![]()
![]()
Ze gaan failliet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een klassieker van Sodeknetters.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een klassieker van Sodeknetters.
Marjolein.quote:
ze is zooo onzeker, maar om dit nu te ambieren, om haar juist zekerder te maken? Dat lijkt mij dus juist niet, allemaal heel relatief, daar geen concurrentie, tot nu toe, en wordt al bozig als ze in eerste instantie voor Jessie komen, want dan is haar dingquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:03 schreef Stray_cat het volgende:
Heel mooi, ja gaaf hoor, mooi, supertof.
Knullen zijn dus plomp?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:06 schreef Chea49 het volgende:
Ik vind Shelley steeds plomper worden. Net een knul.
Geen idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waarom is die nodig, Gerrit is toch ook fotograaf?
Is een verhaallijntje.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gohquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik begrijp ook ff niet hoe dit zo gekomen is. Foto-aanbieding voor Jessie in lingerie. Jeff vind dat niet oké en opeens mag Shelley het? Zit het zó? Of komt dat door haar eigen 'lingerieknutselwerk'?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is zooo onzeker, maar om dit nu te ambieren, om haar juist zekerder te maken? Dat lijkt mij dus juist niet, allemaal heel relatief, daar geen concurrentie, tot nu toe, en wordt al bozig als ze in eerste instantie voor Jessie komen, want dan is haar ding
Ik vind haar zo nep overkomen, altijd dat sarcastische lachje, bij elk gesprek, elke emotie. En dan die vlakke stem erbij, lijkt mij een hoop shit onder te zitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is zooo onzeker, maar om dit nu te ambieren, om haar juist zekerder te maken? Dat lijkt mij dus juist niet, allemaal heel relatief, daar geen concurrentie, tot nu toe, en wordt al bozig als ze in eerste instantie voor Jessie komen, want dan is haar ding
Nee was verhaallijn van de Feboquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begrijp ook ff niet hoe dit zo gekomen is. Foto-aanbieding voor Jessie in lingerie. Jeff vind dat niet oké en opeens mag Shelley het? Zit het zó? Of komt dat door haar eigen 'lingerieknutselwerk'?
Heeft John besloten.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:09 schreef pollewop77 het volgende:
Heb ik ff gemist, Shelley naar het huisje van Jessie en Jeffry?
Als ze geruild heeft met Jessie dan vangt ze hier straks 2500 euro mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Goh![]()
![]()
dat was het eerste wat ik dacht, Sjellie die denkt dat ze hem dan niet meer nodig heeft
waarom, gaat ze ze verhandelen op het darkweb??quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze geruild heeft met Jessie dan vangt ze hier straks 2500 euro mee.
Soul noemt jongens ook altijd knulletjes.quote:
en jou ook af en toe denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul noemt jongens ook altijd knulletjes.
Brenda in het huisje van Brandon, dat huisje is net klaar. John was/is boos op Jeff en Jess en wilde ze uit ZIJN huisje en dan kon Shelley erin. Of Jeff en Jess in het huisje blijven is de vraag.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:09 schreef pollewop77 het volgende:
Heb ik ff gemist, Shelley naar het huisje van Jessie en Jeffry?
Er zijn veel Marjoleins die fotograaf zijn.Kan haar niet vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Marjolein is 25 jaar fotograaf al,
Dat laatste vermoed ik ook. Ze komt erg onzeker over maar is ook erg strijdbaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik vind haar zo nep overkomen, altijd dat sarcastische lachje, bij elk gesprek, elke emotie. En dan die vlakke stem erbij, lijkt mij een hoop shit onder te zitten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nee was verhaallijn van de Febo
Komt vast een filmpje over.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:10 schreef Dotteke het volgende:
Jammer Wim geweest en gemist gggrrr
Hiske weer bezig met het proberen goed te maken tussen die twee ongeleide projectielen en John
Wat een slap verhaal van die griet. Hiske noemde dat de groep John de leiding heeft gegeven en zij haalt er andere dingen bij.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:12 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie heeft Sjon niet nodig... die troel denkt echt dat ze heel wat is
Geen idee maar was toch eerst het aanbod voor Jessie? Dan geldt dat óók voor Shelley en ik begreep dat Shelley en Gerrie het geld al aan het uitgeven waren met plannen eigen onderkomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom, gaat ze ze verhandelen op het darkweb??
Voor pretparken enzo...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik vind haar niet onzeker overkomen, eerder bitchy, maar kan een pose zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste vermoed ik ook. Ze komt erg onzeker over maar is ook erg strijdbaar.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul noemt jongens ook altijd knulletjes.
Klopt. Jeff en Jessie kunnen maar niet inzien dat ze wat fout hebben gedaan. John hoeft heus niet alles te bepalen maar in dit project had hij de leiding en het vertrouwen gekregen van de groep.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat een slap verhaal van die griet. Hiske noemde dat de groep John de leiding heeft gegeven en zij haalt er andere dingen bij.
Maar goed, ze kunnen het zel, dus laat maar zien.
Neurieën en mompelen: ja dahag, ik ben er klaar mee.
John zakt steeds verder in zijn kindertijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:11 schreef Yaksa het volgende:
Beetje zielig van John dat hij de waterpas en meetlint niet af wil geven.
Die moeder leeft denk ik niet meer, heeft een hartaanval gehad bij het nieuws dat Gerrit het weer met Shelley heeft denk ik...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:14 schreef Bramenstruik het volgende:
maar goed, laat Sjellie het nu maar doen, nu kan het nog enigszins, over 2 jaar is het precies haar moeder, nou dat wil je helemaal niet, heeft Gerrit straks tenminste nog de foto's
Wat een peuter gedrag.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh de vertwijfeling.
Nu wil Jeff geen spel spelen, als de groep zo tegen hem doet, doei, dan vreet ie zich meer op en doet ie schijnheilig
Weet je ook waar ze vandaan komt, kan ik het mijn broer vragen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn veel Marjoleins die fotograaf zijn.Kan haar niet vinden.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt. Jeff en Jessie kunnen maar niet inzien dat ze wat fout hebben gedaan. John hoeft heus niet alles te bepalen maar in dit project had hij de leiding en het vertrouwen gekregen van de groep.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die moeder leeft denk ik niet meer, heeft een hartaanval gehad bij het nieuws dat Gerrit het weer met Shelley heeft denk ik...
Benieuwd of ze na het douchen wéér die trui van Shelley aan doet,.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:12 schreef Stray_cat het volgende:
Jessie ga douchen, we ruiken je door het scherm. Kssst
Geef hem groot gelijk, had Jef maar niet zo stront eigenwijs moeten zijn en stiekem toch dat ding bestellenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:11 schreef Yaksa het volgende:
Beetje zielig van John dat hij de waterpas en meetlint niet af wil geven.
Dan lag je tuin nu vol!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:14 schreef pollewop77 het volgende:
Als ik voor elke keer dat er "ik ben er echt klaar mee" gezegd word een euro krijg...
aan wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh jeee Jessie dreigt weer dat ze nachten door gaat werken
Inclusief jurkjequote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze na het douchen wéér die trui van Shelley aan doet,.
Vast wel maar die mis ik dan weer omdat die ergens in een topic komt te staan. Jammer dat er geen aparte topic voor isquote:
Wil hij niet zien.......toegeven dat hij het nooit had moeten doen.......quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als iemand zich z tegen mij gedraagt kan ie door de stront zakken, is er een mogelijkheid dat het weer goed komt zegt Hiske, Jeff gaat niet naar hem toe. Brenda zegt hij ziet het echt als een project dat van hem afgepakt is. Nog steeds ziet Jeff niet dat hij fout is...
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn veel Marjoleins die fotograaf zijn.Kan haar niet vinden.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeff kan de waterpas en alle andere materialen ook gewoon huren.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk, had Jef maar niet zo stront eigenwijs moeten zijn en stiekem toch dat ding bestellen
Ik ben de uitzondering op de regel.quote:
...of kopen, hij heeft toch geld zat.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jeff kan de waterpas en alle andere materialen ook gewoon huren.
Moet ze zich niks aantrekken van Jeff dan had ze nu een mooie sessie kunnen hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Het bijt Jessie om ook een foto te maken, want ze wil altijd overal bij zijn of er een hand in hebben.
Ze weet dat Jeff flipt en heeft het daar dan moeilijk mee.
Lieg nietquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering op de regel.
Vertrouwen van Wim volgens mij. De groep had er niets over te zeggen maar vond het wel best.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt. Jeff en Jessie kunnen maar niet inzien dat ze wat fout hebben gedaan. John hoeft heus niet alles te bepalen maar in dit project had hij de leiding en het vertrouwen gekregen van de groep.
Ja toch dom, jes wil het spelletje spelen om de groep weer samen te krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh de vertwijfeling.
Nu wil Jeff geen spel spelen, als de groep zo tegen hem doet, doei, dan vreet ie zich meer op en doet ie schijnheilig
Welnee joh, ze hebben alleen maar seks.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die moeder leeft denk ik niet meer, heeft een hartaanval gehad bij het nieuws dat Gerrit het weer met Shelley heeft denk ik...
Volgens Hiske heeft de groep ermee ingestemd.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vertrouwen van Wim volgens mij. De groep had er niets over te zeggen maar vond het wel best.
Was 230 euro zoiets toch? En dan nog bezorgkosten.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Jammer dat we nu niet weten hoeveel het kraantje gekost heeft.
Gister riep ze al dat ze gingen douchen met zijn Tweeën....is dus nog niet gebeurt.....heb er dus weinig vertrouwen in.......quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
en een eigen huisje bouwen en haar bezoek regelen? Of komt dat nog?
En bedankt.quote:
Eerst was het 130 euro......dus niet geheel duidelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Was 230 euro zoiets toch? En dan nog bezorgkosten.
maar als Jeff het dan weer doet, gaat zij hem ook weer opjutten, raar wijf dat ze er rondlooptquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch dom, jes wil het spelletje spelen om de groep weer samen te krijgen.
De groep was bijna samen gaan hun die gekke aktie doen.
Ow, douchen hoort nu ook in dat rijtje.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gister riep ze al dat ze gingen douchen met zijn Tweeën....is dus nog niet gebeurt.....heb er dus weinig vertrouwen in.......
Niet bang zijn, doet ze niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vergeet de rol van steukert Merel niet, maar die is stilletjes naar t volgende verhaallijntje gefladderdquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie hou nou je snavel over dat niemand helpt. Het is je eigen keuze, dan moet je op de blaren zitten. Ook blijft ze koppig dus, wat wil je!
Jessy misbruikt Jeff, want zij kan het niet en heeft Jeffry in ieder geval nodig. Het feit dat ze niet probeert Jeff zover te krijgen, zegt genoeg. Ze houdt het in stand.
Ook laat ze hem opdraaien voor het feit dat zij eigenlijk gebeld heeft om die graafmachine te laten komen. Ze zei met een pissig hoofd, ik ga gewoon die graafmachine bestellen!!!!
Vraag je of hij de link ff in een dm zet voor jou. Doet hij bij mij ook altijd. Filmpjes staan nu in mijn favorieten en hij zet er steeds de nieuwste bij.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel maar die mis ik dan weer omdat die ergens in een topic komt te staan. Jammer dat er geen aparte topic voor is
Chris probeert het gedrag van Jef weer goed te praten, wat een muts zeg
John en Jeff verdienen elkaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wil hij niet zien.......toegeven dat hij het nooit had moeten doen.......
Die twee daar zijn de beste......daarom willen ze ook altijd heibel in de groep en het niet fijn vinden dat het botert tussen de rest......
Ja, heeft zeker niet eens vertelt dat ze het zelf zou doen als hun het niet deden!! Weet niet van welk geld maar ze zei het......quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:24 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Vergeet de rol van steukert Merel niet, maar die is stilletjes naar t volgende verhaallijntje gefladderd
Snap dat al helemaal niet dat zij een fotoshoot zou krijgen, terwijl Shelley daar zit en er al mee bezig is.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moet ze zich niks aantrekken van Jeff dan had ze nu een mooie sessie kunnen hebben.
Totaal geen trots, ik zou koste wat kost doorgaan en bewijzen dat ik het ook echt alleen kan.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het had al klaar geweest nu moet ie puin ruimen, en ze weten niet waar ze moeten beginnen. En dan verwachten ze dat ze hulp krijgen, snap niet dat ze dat denken lijkt mij dat je hulp gaat vragen als je eigenwijs je zin wil door drijven zal jij door het stof moeten gaan en niet de rest de schuld geven dat het nog vee werk is
Zij naait hem op foute beslissingen te nemen en als het dan uit de hand gaat lopen dan wil ze Jeff weer overhalen om het goed te maken. Die geniet van ellende.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie hou nou je snavel over dat niemand helpt. Het is je eigen keuze, dan moet je op de blaren zitten. Ook blijft ze koppig dus, wat wil je!
Jessy misbruikt Jeff, want zij kan het niet en heeft Jeffry in ieder geval nodig. Het feit dat ze niet probeert Jeff zover te krijgen, zegt genoeg. Ze houdt het in stand.
Ook laat ze hem opdraaien voor het feit dat zij eigenlijk gebeld heeft om die graafmachine te laten komen. Ze zei met een pissig hoofd, ik ga gewoon die graafmachine bestellen!!!!
Helemaal mee eens. Ze zouden zich moeten schamen om uberhaupt iemand te vragen om te helpen. Ze hebben het doorgezet ondanks dat men het er niet mee eens was. Ook een grote mond en iedereen negeren. Doe het dan zelf. Zal uiteindelijk wel lukken, maar doe het zelf dan; het is toch zo snel?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het had al klaar geweest nu moet ie puin ruimen, en ze weten niet waar ze moeten beginnen. En dan verwachten ze dat ze hulp krijgen, snap niet dat ze dat denken lijkt mij dat je hulp gaat vragen als je eigenwijs je zin wil door drijven zal jij door het stof moeten gaan en niet de rest de schuld geven dat het nog vee werk is
Die mooie witte met oranje of paars.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou, sexy hoor.... Niet eens haar eigen bh's ook
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die mooie witte met oranje of paars.
Ik zie de broeders er nog wel voor aan om te gaan helpen, maar ja, dan moeten ze het wel gaan vragen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jij bent een heerlijke Fries.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering op de regel.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]die met de gehaakte onderzetters
Klopt. Een vreselijk kind is het. Stort die jongen zo in ellende met haar gedrag en bespelen van die onzekere knul die zo graag een meisje wil.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij naait hem op foute beslissingen te nemen en als het dan uit de hand gaat lopen dan wil ze Jeff weer overhalen om het goed te maken. Die geniet van ellende.
Een keer in de was en je kan het weggooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Iets van 200 euro toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Jammer dat we nu niet weten hoeveel het kraantje gekost heeft.
Die Tim liep eerder ook al van we dit en we dat. Ik dacht .. gast.... laat je nakijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie de broeders er nog wel voor aan om te gaan helpen, maar ja, dan moeten ze het wel gaan vragen.
Hiske lult wel vaker uit haar nek. Wim nam John nog apart om te zeggen dat hij de leiding moet nemen en er de zweep over moet laten gaan, zoiets.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens Hiske heeft de groep ermee ingestemd.En Jessie ontkende dat niet.
![]()
Ach Jeffie is alweer moe.
De broeders spelen liever met hun metaaldetectorquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie de broeders er nog wel voor aan om te gaan helpen, maar ja, dan moeten ze het wel gaan vragen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Tim liep eerder ook al van we dit en we dat. Ik dacht .. gast.... laat je nakijken.
Getverderrie en wél seks hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gister riep ze al dat ze gingen douchen met zijn Tweeën....is dus nog niet gebeurt.....heb er dus weinig vertrouwen in.......
Mooie foto gemaakt.quote:
die geforceerde hand op dr borst... pak dan voor de spanning dat bandje vast en doe diequote:
Die zonnebloem pakt de shine.quote:
vooral die dikke hangende onderlipquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar mooier zonder make up.....het maakt haar gezicht zo grof.......
Durft hij ook niet goed. Zij helpt hem absoluut niet. Alleen als zij het wil dan loopt ze aan zijn kop te zeuren. Zij wil dit zonder John, maar dan moeten anderen het meeste werk doen Jeff en liefst nog anderen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar Jeffry is te trots om het te vragen. Hij had het al over om iedereen bij elkaar te roepen.
Voorlopig zie ik hem alleen koffie drinken, hangen en mauwen.
Rode lippenstift kan bijna niemand hebben, Shell zou beter neutrale tinten kunnen nemen, dit staat hoerig.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Portfolio voor Shelley? En waarschijnlijk voor een of ander blad, vandaar dat ze er voor betaald krijgt. Reclame voor Utopia.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:24 schreef Yurtovic het volgende:
Wat gaat mevrouw met die foto's doen dan
Die is lekker buiten schot gebleven.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:24 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Vergeet de rol van steukert Merel niet, maar die is stilletjes naar t volgende verhaallijntje gefladderd
Ze liep vanaf zaterdag in dezelfde kleding, heb nog geen streams aan maar als ze nog steeds dat gele ding aan heeft is het al zes dagen......en of ze sex hebben gehad dat weet ik niet.....quote:
En zó is dat. Ze waren goed bezig met scheppen en hij heeft de hele boel verpest en ook nog eens té diep uitgegraven dus zélf die ellende maar weer rechtbreien dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Aha, met een lange IJ dus en uit Loosdrecht.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Flashbox.
Of gewoon zeggen, jongens ik zat zo fout maar dacht echt dat ik er goed aan deed.....Klaar......quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En zó is dat. Ze waren goed bezig met scheppen en hij heeft de hele boel verpest en ook nog eens té diep uitgegraven dus zélf die ellende maar weer rechtbreien dan.
Klopt.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, heeft zeker niet eens vertelt dat ze het zelf zou doen als hun het niet deden!! Weet niet van welk geld maar ze zei het......
Zo stoer is hij niet meer. Ik doe het wel!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:39 schreef Stray_cat het volgende:
Strak trekken, randen schuin, maandag klaar. x 1000
Beetje hakkelen, vaag en zielig doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen, jongens ik zat zo fout maar dacht echt dat ik er goed aan deed.....Klaar......
Was gewoon om de boel op te fokken neem ik aan. Gelukkig liep Jessie er ook mee naar Shelley maar toen wist zij geloof ik al dat ze zelf niet mocht van Jeff.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap dat al helemaal niet dat zij een fotoshoot zou krijgen, terwijl Shelley daar zit en er al mee bezig is.
Als het zo weinig is, kan hij het toch alleen met Jessie en de hypocrieten die mee willen, hij heeft 3 tot 4 dagen de tijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:39 schreef Stray_cat het volgende:
Maar hij vraagt ook niet om hulp, hij zegt het gewoon en groupe en die sukkels gaan er nog in mee ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo stoer is hij niet meer. Ik doe het wel!
Inderdaad slappe hap om nu op te geven. Iemand zei hier al: Jeff is klaar met spelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Totaal geen trots, ik zou koste wat kost doorgaan en bewijzen dat ik het ook echt alleen kan.
Doe ook even je hand op je bil.quote:
De helft van de groep zit er niet eens bij.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Maar hij vraagt ook niet om hulp, hij zegt het gewoon en groupe en die sukkels gaan er nog in mee ook.
Yepquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het zo weinig is, kan hij het toch alleen met Jessie en de hypocrieten die mee willen, hij heeft 3 tot 4 dagen de tijd.
De sleutelpersonen niet iigquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De helft van de groep zit er niet eens bij.![]()
Punt is gewoon dat Wim helemaal niet gezegd heeft dat Jeffry het niet goed heeft gedaan. Het kon beter zei Wim maar dat is logisch. Wim is aannemer en Jeffrey een lasser.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen, jongens ik zat zo fout maar dacht echt dat ik er goed aan deed.....Klaar......
Tuurlijk was het (misschien ook febo?) om te fokken en was het gewoon de bedoeling dat Shelley het ging doen. Hoezo ga je iets doorgeven aan een ander als men perse jou zou willen?!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was gewoon om de boel op te fokken neem ik aan. Gelukkig liep Jessie er ook mee naar Shelley maar toen wist zij geloof ik al dat ze zelf niet mocht van Jeff.
Dan zou het minder sexy zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat bepaalt de fotografe.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:30 schreef Bramenstruik het volgende:
ben benieuwd of ze ook tegen die fotografe gaat zeggen welke ze moet wissen
Hij vraagt het niet direct de slapjanus, hij vraagt het wel indirect, moet klaar zijn, maandag komt zand, is nog veel werk........ etc etc... en Jessie vult aan 'we willen weten wie gaat meehelpen).quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Maar hij vraagt ook niet om hulp, hij zegt het gewoon en groupe en die sukkels gaan er nog in mee ook.
komt ook dat wij het "plaatje" vaker gezien hebben, mss als je het voor de eerste keer ziet, denk je wow sexy, maar we hebben haar al ontleedquote:
Dus show voor helemaal niks.........quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat Wim helemaal niet gezegd heeft dat Jeffry het niet goed heeft gedaan. Het kon beter zei Wim maar dat is logisch. Wim is aannemer en Jeffrey een lasser.
En die paar centimeter te diep was volgens Wim geen probleem, was op te lossen door bij het uitvlakken een beetje zand vanaf de rand terug te gooien.
En zelfs John zat helemaal fout met de diepte want die dacht dat het maar 15 cm hoefde te zijn.
Wim verbeterde hem meteen door te zeggen dat het 25 cm moest zijn.
Die douchen wat afquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:43 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske: wat ben je onrustig, Jeffry.
Jeffry: ja nee ehhhh ga zo douchen.
geen taille maar ook dat kan geshopt wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Korte stevige pootjes, niet slim van de fotografe maar zal wel geshopt worden.
Pikstraf.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeff kijkt wel zijn ogen uit, richting Shelley.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij vraagt het niet direct de slapjanus, hij vraagt het wel indirect, moet klaar zijn, maandag komt zand, is nog veel werk........ etc etc... en Jessie vult aan 'we willen weten wie gaat meehelpen).
Er was wat van te maken had hij gezegd.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat Wim helemaal niet gezegd heeft dat Jeffry het niet goed heeft gedaan. Het kon beter zei Wim maar dat is logisch. Wim is aannemer en Jeffrey een lasser.
En die paar centimeter te diep was volgens Wim geen probleem, was op te lossen door bij het uitvlakken een beetje zand vanaf de rand terug te gooien.
En zelfs John zat helemaal fout met de diepte want die dacht dat het maar 15 cm hoefde te zijn.
Hij is moed aan het verzamelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar Jeffry is te trots om het te vragen. Hij had het al over om iedereen bij elkaar te roepen.
Voorlopig zie ik hem alleen koffie drinken, hangen en mauwen.
Welnee, klopt geen reet van, wanden waren niet schuin, ongelijk,daar te diep. daar niet diep genoeg, geen sleuven en zand op de rand moet weg, waterpas maken, stenen lagen er nog.......quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus show voor helemaal niks.........
Wel ja, en laten we eerlijk zijn Shelly heeft misschien niet het ideale figuur maar Jessie al helemaal niet.....quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk was het (misschien ook febo?) om te fokken en was het gewoon de bedoeling dat Shelley het ging doen. Hoezo ga je iets doorgeven aan een ander als men perse jou zou willen?!
Lippenstift vind ik bij de meeste vrouwen niet mooi staan, zéker niet als het hard rood is.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beetje truttig hè?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die geforceerde hand op dr borst... pak dan voor de spanning dat bandje vast en doe die
iets naar beneden
En Wim was niet zo blij eh... Lekker boeien boeit me helemaal geen reet..quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:47 schreef Stray_cat het volgende:
Chris gaat ook meehelpen.
Jess: Ja, tuurlijk, maar puntje bij paaltje heb ik ze de hele week niet gezien.
Wel bij zo'n Zuid- Amerikaanse met zo'n mooie jurk. Kom ff niet op de naam, maar daar staat het wel bij, lekker vurig en gepassionneerd. Dat is Shell verre van.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lippenstift vind ik bij de meeste vrouwen niet mooi staan, zéker niet als het hard rood is.
Compleet negeren.De enige oplossing.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En Wim was niet zo blij eh... Lekker boeien boeit me helemaal geen reet..
Zo'nfijn positief kind .. Je zult er maar mee opgescheept zitten in je groep
t feit blijft dat die graafmachine niet had gehoeven ze waren al op de helft, veel overzichtelijker, en alles werd meteen netjes afgevoerd. Nu is het een grote bendequote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze zélf voor dat zand zorgen toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:37 schreef Sambalbaai het volgende:
Jeffry: Wim zou dat er misschien maandag als we dat willen zand zou kunnen komen.
dat zogenaamde verzorgende naar Jeff toe, een akelige moederactquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zoals het waren geen gebruikerskrasjes naar er zaten wat krasjes opquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er was wat van te maken had hij gezegd.
Jessy wilde eromheen praten en toen zei hij.
Ga je het zo rechtlullen?
Is een leuke verschijning, kan niet anders zeggen, maar het sensuele druipt er niet vanaf. Ze is een koele doos.quote:
Sjaggie bek erbij, nee kan er niks mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wel bij zo'n Zuid- Amerikaanse met zo'n mooie jurk. Kom ff niet op de naam, maar daar staat het wel bij, lekker vurig en gepassionneerd. Dat is Shell verre van.
Een Fries geeft zelden toe fout te zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar Wim heeft gezegd dat het zand maandag komt en dan moet het er klaar voor zijn. Niet zo hakkelend zoals Jeffry het bracht.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze zélf voor dat zand zorgen toch?
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wel bij zo'n Zuid- Amerikaanse met zo'n mooie jurk. Kom ff niet op de naam, maar daar staat het wel bij, lekker vurig en gepassionneerd. Dat is Shell verre van.
Ja, nouja, wist ff niet hoe andersquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]je zegt het zo schattig, met zo.n mooie jurk
Greppeltje en ook deels weer dichtgooien omdat het te diep is nu.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:39 schreef Stray_cat het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat we gaan doen;Doe je broekje maar uit,en dan je benen spreiden.
Gewoon zand wordt gebracht. Ze moeten wel de aarde nog weg kruien.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze zélf voor dat zand zorgen toch?
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een Fries geeft zelden toe fout te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |