abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker maandag 29 oktober 2018 @ 16:08:44 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182816862
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:07 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Heb je er iets van gezegd?
Ja. Ze keken me vreemd aan en toen kregen we nieuw bestek en op de juiste manier gehanteerd.
Van de koude borden heb ik niets gezegd.
pi_182816890
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:08 schreef maily het volgende:

[..]

Ja. Ze keken me ongelovig aan en toen kregen we nieuw bestek en op de juiste manier gehanteerd.
Ze hebben blijkbaar geen Voedelveiligheid cursus gekregen ;)
  Spellchecker maandag 29 oktober 2018 @ 16:10:46 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182816909
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:10 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ze hebben blijkbaar geen Voedelveiligheid cursus gekregen ;)
En/of beleefdheidscursus.
pi_182817040
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:10 schreef maily het volgende:

[..]

En/of beleefdheidscursus.
Dat vastpakken bij het snijvlak is wel een Voedselveiligheidscursus. Moet eigenlijk iedere medewerker van een restaurant kennen :Y
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:18:40 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_182817097
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:00 schreef Atak het volgende:
Typisch Robin dit. Alsof ze elke week uit eten gaat. :')
Nou... ik wel. Meermaals per week zelfs. Ik heb inderdaad een paar restaurants waar ik vaker naar toe ga (dat zijn er dan geen 2 - 3 maar een stuk of 10). Daarnaast wissel ik ook graag af. En soms zit er een pareltje bij die in mijn vaste rijtje komt (en af en toe valt er ook weer een af).

On topic: wat ik een tegenvaller kan vinden is een andere kok. Zo ga ik graag eten bij een bepaald restaurant bij mij in de buurt waar het eten niet alleen lekker smaakt, maar ook prachtig verzorgd is. Helaas is de nieuwe kok van grote stappen snel thuis. Het eten smaakt nog steeds prima, de opmaak is helaas ruk. En daar baal ik best van.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 5 november 2018 @ 14:02:35 #31
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_182957022
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

On topic: wat ik een tegenvaller kan vinden is een andere kok. Zo ga ik graag eten bij een bepaald restaurant bij mij in de buurt waar het eten niet alleen lekker smaakt, maar ook prachtig verzorgd is. Helaas is de nieuwe kok van grote stappen snel thuis. Het eten smaakt nog steeds prima, de opmaak is helaas ruk. En daar baal ik best van.
Heb je dat daar al aangegeven?
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 6 november 2018 @ 00:59:53 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_182970986
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 14:02 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Heb je dat daar al aangegeven?
Ja. Natuurlijk. Hoezo?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_182995236
Een paar jaar geleden, dag 1 van onze vakantie in Italië. Gevlogen naar Rome, autotje gehuurd en gereden naar ons hotel in de buurt van Caserta (omgeving Napels). Als ik naar Italië ga dan loopt het spreekwoordelijke water al in de mond van de culinaire verwennerij die mij te wachten staat en verheugde mij dan ook op het aanstaande diner.
Mooi plekje gevonden op een heuvel, leek een vrij simpel, lokaal tentje. Prima, dat zijn vaak de beste adresjes zou je denken.
Helaas was ik niet goed voorbereid, een beetje moe en geen vertaal boekje, geen internet dus gewoon gokken wat de kaart te bieden heeft. Maarja, we zijn in Italië, what could go wrong? Ik kies op de goede gok wat en laat me verrassen. Komt die 'ober' (lees: zoon, neef of een ander familielid) met een bord met drie droog gebakken speklappen!! -O- -O- -O- paar gekookte aardappeltjes erbij en wat groente (weet ik niet meer precies)
Nondeju, dit ga je toch niet menen?! Deceptie in het kwadraat, alles :{

Rest van de vakantie dit debakel natuurlijk ruimschoots goed gemaakt :Y)
  woensdag 7 november 2018 @ 12:53:39 #34
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_182997494
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 00:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Natuurlijk. Hoezo?
Misschien dat de nieuwe kok zijn stijl kan aanpassen.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 27 november 2018 @ 21:30:51 #35
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183409757
Andouilette gegeten naar aanleiding van dit topic. Prima spul
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:30:31 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183412268
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 21:30 schreef Fretwork het volgende:
Andouilette gegeten naar aanleiding van dit topic. Prima spul
:r
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 november 2018 @ 08:45:47 #37
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183414594
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:30 schreef golfer het volgende:

[..]

:r
Deze was gebakken in plaats van gekookt, maar smaakte beetje naar kipdij met wat orgaanvlees. Niet het allerlekkerst, maar wel te krijgen.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_183472629
In NY een keer Mac and cheese besteld, zag er altijd zo lekker uit.
Echter wel vergeten dat ze in Amerika andere kaas hebben (duhhh), dus het smaakte me totaal niet.
Was een beetje zurig :r en ook de eerste keer dat ik mijn eten niet heb opgegeten :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 2 december 2018 @ 20:08:33 #39
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_183501710
Jaaaaaren terug op Rhodos, als voorgerecht Tzatziki besteld, ik kende het verder niet maar las op de slecht vertaalde kaart wel lekker. Iets met yoghurtsaus en komkommer.
Kreeg ik alleen een schaal met saus _O-
Geen brood of komkommer of iets dergelijks om te dippen erbij.
Wist ik veel :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 2 december 2018 @ 20:14:43 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183501865
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef MaLo het volgende:
Jaaaaaren terug op Rhodos, als voorgerecht Tzatziki besteld, ik kende het verder niet maar las op de slecht vertaalde kaart wel lekker. Iets met yoghurtsaus en komkommer.
Kreeg ik alleen een schaal met saus _O-
Geen brood of komkommer of iets dergelijks om te dippen erbij.
Wist ik veel :P
Meer jouw stommiteit dan dat een restaurant daar iets aan kan doen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 2 december 2018 @ 20:33:30 #41
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_183502394
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Meer jouw stommiteit dan dat een restaurant daar iets aan kan doen. :')
Ja :’) maar daar was dit topic óók voor bedoeld toch :+

quote:
Het gaat in dit topic vooral om gerechten die je, al dan niet uit onwetendheid, besteld hebt en die verschrikkelijk tegenvielen. Dat kan zijn omdat de kok het verneukt heeft, of omdat je domweg niet wist wat je bestelde.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 2 december 2018 @ 20:42:51 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183502644
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:33 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ja :’) maar daar was dit topic óók voor bedoeld toch :+

[..]

Oh ja. Dat was ook zo.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183523901
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef MaLo het volgende:
Jaaaaaren terug op Rhodos, als voorgerecht Tzatziki besteld, ik kende het verder niet maar las op de slecht vertaalde kaart wel lekker. Iets met yoghurtsaus en komkommer.
Kreeg ik alleen een schaal met saus _O-
Geen brood of komkommer of iets dergelijks om te dippen erbij.
Wist ik veel :P
_O- Dat niemand van die bediening ook even vraagt of je brood ofzo wilt :D
pi_183532937
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef MaLo het volgende:
Jaaaaaren terug op Rhodos, als voorgerecht Tzatziki besteld, ik kende het verder niet maar las op de slecht vertaalde kaart wel lekker. Iets met yoghurtsaus en komkommer.
Kreeg ik alleen een schaal met saus _O-
Geen brood of komkommer of iets dergelijks om te dippen erbij.
Wist ik veel :P
Kan prima als een soort soep/voorgerecht gegeten worden hoor, afhankelijk van precieze variant :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Tzatziki
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:55:04 #45
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_183537136
We hadden met z'n tweeen spontaan het idee opgevat om uiteten te gaan naar de lokale Italiaan waar we wel vaker kwamen. Niet gereserveerd, het was stampvol. We vragen of we er met z'n tweeen kunnen eten. Had het niet gekund ook prima, gaan we ergens anders kijken. Maar het kon prima werd gezegd en we werden ergens achterin aan een plastic tafeltje met plastic tuinstoelen gezet. Hmm okee, maar ach ja het is ook druk.

Vanaf dat moment zijn we letterlijk meerdere malen gewoon vergeten door het personeel.
We zaten aan die tafel zonder dat was gevraagd of we alvast wat willen drinken en ook geen menukaart. Naast ons zat een Duits stel. Gedurende de 40 minuten die volgden hadden we het idee dat dit stel uitgegeten was en aan het natafelen was. Hij een leeg glas, zij een bijna leeg glas rode wijn, lege borden voor hun neus.

Maar toen werden ineens de borden weggehaald en kwam kennelijk het hoofdgerecht, zonder dat nog werd gevraagd of ze nog wat wilden drinken. Daar moest de man z'n uiterste best voor doen om dat voor elkaar te krijgen.

Wij moesten ook enorm ons best doen om de menukaart te mogen inzien en ook nog eens een drankje te bestellen, wat vervolgens ook erg lang duurde voor het er was.
Voorgerecht was gewoon 'op tijd' maar we stonden wel droog, moet je verdorie weer echt je best doen om iets te drinken te krijgen. De serveerster die het voorgerecht kwam brengen was in ieder geval geenszins van plan onze drankbrstelling op te nemen...
Na lang wachten ons hoofdgerecht, maar goed het was dan ook druk, prima. Daarna lek het beter te gaan. Tijdig werd het afgeruimd en er werd gevraagd of we een nagerecht wilden.

Ik had eerder al gezien dat ze een kaasplankje hebben, dus dat wilde ik wel en mijn partner wilde alleen koffie. Vervolgens hebben we serieus 45 minuten gewacht, 2x weer doorgegeven aan 2 verschillende serveersters, voordat ik ben opgestaan en hen gezegd dat we die koffie en kaas niet meer hoefden.

We zijn ook serieus door 6 verschillende mensen bediend. Totale chaos. Het was veel te druk en waarschijnlijk kon de keuken het niet aan en sowieso liep de communicatie gewoon ruk. Erg jammer, leuke tent wel normaal gesproken. Maar nu kiezen we toch vlugger voor wat anders. Gewoon vanwege die ervaring. Ik denk wel dat we er weer een keer gaan komen, maar normaal gesproken waren we er nu al wel weer een paar keer geweest zeg maar.
klerkje
  dinsdag 4 december 2018 @ 21:24:10 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183539368
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:55 schreef Spiegelei het volgende:
We hadden met z'n tweeen spontaan het idee opgevat om uiteten te gaan naar de lokale Italiaan waar we wel vaker kwamen. Niet gereserveerd, het was stampvol.
Namen en rugnummers graag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 december 2018 @ 00:36:37 #47
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_183543049
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Namen en rugnummers graag.
Bekend in Zeeland, Middelburg?
klerkje
  woensdag 5 december 2018 @ 00:42:32 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183543088
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 00:36 schreef Spiegelei het volgende:


Bekend in Zeeland, Middelburg?
Nope.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183544524
Een keer bij Humphreys. Mix van de grill. Waaronder kip, die rauw van binnen was. De serveerster zou het de kok laten zien.
Ze kwam terug en zei dat de kok had gezegd dat hij de kip rosé had gegrilled. Maar dat als ik zou willen, dat ze hem ook well done konden maken...
pi_183549680
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:55 schreef Spiegelei het volgende:
We hadden met z'n tweeen spontaan het idee opgevat om uiteten te gaan naar de lokale Italiaan waar we wel vaker kwamen. Niet gereserveerd, het was stampvol. We vragen of we er met z'n tweeen kunnen eten. Had het niet gekund ook prima, gaan we ergens anders kijken. Maar het kon prima werd gezegd en we werden ergens achterin aan een plastic tafeltje met plastic tuinstoelen gezet. Hmm okee, maar ach ja het is ook druk.

Vanaf dat moment zijn we letterlijk meerdere malen gewoon vergeten door het personeel.
We zaten aan die tafel zonder dat was gevraagd of we alvast wat willen drinken en ook geen menukaart. Naast ons zat een Duits stel. Gedurende de 40 minuten die volgden hadden we het idee dat dit stel uitgegeten was en aan het natafelen was. Hij een leeg glas, zij een bijna leeg glas rode wijn, lege borden voor hun neus.

Maar toen werden ineens de borden weggehaald en kwam kennelijk het hoofdgerecht, zonder dat nog werd gevraagd of ze nog wat wilden drinken. Daar moest de man z'n uiterste best voor doen om dat voor elkaar te krijgen.

Wij moesten ook enorm ons best doen om de menukaart te mogen inzien en ook nog eens een drankje te bestellen, wat vervolgens ook erg lang duurde voor het er was.
Voorgerecht was gewoon 'op tijd' maar we stonden wel droog, moet je verdorie weer echt je best doen om iets te drinken te krijgen. De serveerster die het voorgerecht kwam brengen was in ieder geval geenszins van plan onze drankbrstelling op te nemen...
Na lang wachten ons hoofdgerecht, maar goed het was dan ook druk, prima. Daarna lek het beter te gaan. Tijdig werd het afgeruimd en er werd gevraagd of we een nagerecht wilden.

Ik had eerder al gezien dat ze een kaasplankje hebben, dus dat wilde ik wel en mijn partner wilde alleen koffie. Vervolgens hebben we serieus 45 minuten gewacht, 2x weer doorgegeven aan 2 verschillende serveersters, voordat ik ben opgestaan en hen gezegd dat we die koffie en kaas niet meer hoefden.

We zijn ook serieus door 6 verschillende mensen bediend. Totale chaos. Het was veel te druk en waarschijnlijk kon de keuken het niet aan en sowieso liep de communicatie gewoon ruk. Erg jammer, leuke tent wel normaal gesproken. Maar nu kiezen we toch vlugger voor wat anders. Gewoon vanwege die ervaring. Ik denk wel dat we er weer een keer gaan komen, maar normaal gesproken waren we er nu al wel weer een paar keer geweest zeg maar.
Heb je betaald?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')