abonnement Unibet Coolblue
pi_182635882
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 21:00 schreef hartloper het volgende:

[..]

Dankjewel Kree.
Ik DM je
Bericht(en) terug ik kijk morgen even voor je verder wat er kan bij de hosting waar je bij zit.
Do what you love, love what you do!
pi_182636022
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:33 schreef Berkery het volgende:

[..]

Ah, het bekende 'I'll even pay you'. :)
mwha ik hoef er niet perce wat aan te verdienen om iemand even te helpen tenzij het echt onwijs veel tijd gaat kosten,. maar lijkt me niet.

Heb dit al vaker gratis gedaan voor verenigingen enzo. Het zou leuk zijn, daar niet van. Maar ga er niet gelijk geld voor vragen zo.
Do what you love, love what you do!
pi_182683823
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 21:58 schreef kree het volgende:

[..]

mwha ik hoef er niet perce wat aan te verdienen om iemand even te helpen tenzij het echt onwijs veel tijd gaat kosten,. maar lijkt me niet.

Heb dit al vaker gratis gedaan voor verenigingen enzo. Het zou leuk zijn, daar niet van. Maar ga er niet gelijk geld voor vragen zo.
Dat moet je vooral blijven doen, maar er zijn nog genoeg mensen die denken dat ze dit soort klussen kunnen uitbesteden voor een fooi. Dat komt deels uit onwetendheid, maar het blijft me verbazen.
Zo kwam mijn zus laatst aanzetten met een offerte voor de website van haar werkgever. 'Veel te duur!!!' & 'Wat vind jij hier nu van??'. Ik heb haar laten zien dat het gewoon een keurige offerte was, vaste kosten + (alleszins redelijke) ureninschatting x (gangbaar) uurtarief.
Het is een van de redenen dat ik zelf geen websites meer maak.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_182684907
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:27 schreef Berkery het volgende:

[..]

Dat moet je vooral blijven doen, maar er zijn nog genoeg mensen die denken dat ze dit soort klussen kunnen uitbesteden voor een fooi. Dat komt deels uit onwetendheid, maar het blijft me verbazen.
Zo kwam mijn zus laatst aanzetten met een offerte voor de website van haar werkgever. 'Veel te duur!!!' & 'Wat vind jij hier nu van??'. Ik heb haar laten zien dat het gewoon een keurige offerte was, vaste kosten + (alleszins redelijke) ureninschatting x (gangbaar) uurtarief.
Het is een van de redenen dat ik zelf geen websites meer maak.
Ook een van de redenen dat ik ben gestopt en naar een degelijk bedrijf ben gestapt met dit kan ik en dit kan ik betekenen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:46 schreef kree het volgende:
Doe anders maar even DM TS, ik help je wel even opweg voor je genaaid gaat worden door iemand. Het is namelijk niet onwijs moeilijk allemaal.
Genaaid gaat worden. :') Gewoon een normaal bedrag afspreken en er is niks aan de hand.
Voor wat hoort wat.

Zie anders even de meest gebruikte zinnen die Freelancers krijgen, "Clients from hell":
https://clientsfromhell.net/

[ Bericht 5% gewijzigd door cablegunmaster op 23-10-2018 09:25:45 ]
Redacted
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:53:30 #30
381112 PressPlayOnTape
Loading.. Ready... Run!
pi_182686317
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:27 schreef Berkery het volgende:

[..]

Dat moet je vooral blijven doen, maar er zijn nog genoeg mensen die denken dat ze dit soort klussen kunnen uitbesteden voor een fooi. Dat komt deels uit onwetendheid, maar het blijft me verbazen.
Zo kwam mijn zus laatst aanzetten met een offerte voor de website van haar werkgever. 'Veel te duur!!!' & 'Wat vind jij hier nu van??'. Ik heb haar laten zien dat het gewoon een keurige offerte was, vaste kosten + (alleszins redelijke) ureninschatting x (gangbaar) uurtarief.
Het is een van de redenen dat ik zelf geen websites meer maak.
Het alom bekende If you pay peanuts, you get monkeys :)

OT: Zag hem al eerder voorbij komen, maar bij TransIP zit je zeker goed.
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
pi_182708847
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:19 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Ook een van de redenen dat ik ben gestopt en naar een degelijk bedrijf ben gestapt met dit kan ik en dit kan ik betekenen.

[..]

Genaaid gaat worden. :') Gewoon een normaal bedrag afspreken en er is niks aan de hand.
Voor wat hoort wat.

Zie anders even de meest gebruikte zinnen die Freelancers krijgen, "Clients from hell":
https://clientsfromhell.net/
Opzich ben ik het wel met je eens, speel in bandjes namelijk en dan krijg je ditzelfde gezeik vaak van dat het voor een minimum moet.

Maar TS vraagt opzich niet heel veel meer als een wordpress opzet en een standaard layout.

En een webhoster vraagt daar echt teveel voor naar mijn idee.
Maargoed dat moet hij zelf bekijken, ik wil helpen met de opzet opzich nog voor niks. Maar ben ook weer geen support desk op een paar vragen af en toe na natuurlijk :)
Do what you love, love what you do!
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:49:13 #32
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_182710221
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_182789007
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:23 schreef MaGNeT het volgende:
Antagonist en TransIP zou ik zeggen.
Strato kan je gerust een week op support wachten is mijn ervaring, heb daar alles weggehaald.
hands down - antagonist.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_182793381
Met alleen de hosting is TS er nog niet natuurlijk, ik heb wat PM met hem gehad.

Het is meer hoe installeer je dan bv wordpress, nu is dat niet al te moeilijk. Maar kan me best voorstellen dat dat lastig is als je dat nog nooit hebt gedaan,

Want eigenlijk zijn er 2 opties.

Hosting met mysql php etc en het zelf erop zetten

of

Neem een hoster die dat zelf kant en klaar neerzet..... en daar betaal je voor, want wordpress kost nl niks en daar maken die hosters misbruik van in prijs.
Do what you love, love what you do!
pi_182925402
Iemand bekend met jouwweb?

Kwam er gisteren mee in aanraking en ziet niet verkeerd uit om een simpele website te maken vind ik
  zaterdag 3 november 2018 @ 21:44:52 #37
394547 versterker
- Dat kan HARDER! -
pi_182925677
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 15:06 schreef kree het volgende:
Met alleen de hosting is TS er nog niet natuurlijk, ik heb wat PM met hem gehad.

Het is meer hoe installeer je dan bv wordpress, nu is dat niet al te moeilijk. Maar kan me best voorstellen dat dat lastig is als je dat nog nooit hebt gedaan,

Want eigenlijk zijn er 2 opties.

Hosting met mysql php etc en het zelf erop zetten

of

Neem een hoster die dat zelf kant en klaar neerzet..... en daar betaal je voor, want wordpress kost nl niks en daar maken die hosters misbruik van in prijs.
Of optie 3: Een hosting nemen met softacoulous of een dergelijke tool. Een paar muisklikken en een wachtwoord invoeren en je hebt wordpress geīnstalleerd. Moet hij bijgewerkt worden omdat er een update is, krijg je een mailtje. Misschien geen perfecte installatie, maar voor een website met een paar bezoekers per maand meer dan goed genoeg.
  dinsdag 6 november 2018 @ 10:38:38 #38
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182973910
Vimexx! Mocht je daar een pakketje willen afnemen stuur me effe een DM. Ik heb nog een referral linkje voor je.
pi_182991707
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 21:44 schreef versterker het volgende:

[..]

Of optie 3: Een hosting nemen met softacoulous of een dergelijke tool. Een paar muisklikken en een wachtwoord invoeren en je hebt wordpress geīnstalleerd. Moet hij bijgewerkt worden omdat er een update is, krijg je een mailtje. Misschien geen perfecte installatie, maar voor een website met een paar bezoekers per maand meer dan goed genoeg.
nou jou optie 3 is min of meer wel het zelfde als mijn optie 2.
Omdat er niet een heel grafich design of iets hoeft gedaan te worden voor het idee zoals ik het nu begrijp, nog de meest handige optie. of Jimdo ofzo....?
Do what you love, love what you do!
pi_182991768
TS wil gewoon een pagina met info en zonder specifieke grafisch layout en zonder inlog mogelijkheden ofzo voor leden of noem het op.

Dus ok het kan allemaal met wordpress of joomla of noem ze op en op hosting die dat mogelijk maakt maakt aan toegang zeg maar tot mysql en php etc..

Maar eigenlijk ga je dan het doel voorbij al van de eigenlijke vraag en maakt het lastiger
Do what you love, love what you do!
pi_183099627
Namecheap en Godaddy zijn goeie keuzes volgens mij.
Hangt er natuurlijk van af wat je specifiek wilt.
Aanbod genoeg om uit te kiezen.
Veel succes met je project.

[ Bericht 55% gewijzigd door SEOGOEROE op 12-11-2018 13:19:07 (inhoud) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')