Wat fijn dat t goed gingquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JahHeb er al ingezet dat ik een duur kadootje voor mezelf ga kopen in juni
Ben ook wel van plan om deze jaarbegroting te blijven gebruiken. Heel blij mee.
Ja, zo blij dat ik deze cursus ben gaan doenquote:
Bohquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:29 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een kleine pompoen uitgesneden
De rechtse is van mijn moeder
Hmmm ik zou afraden om aan een esmoker te beginnenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:29 schreef Poes. het volgende:
Ik heb net een Vape besteld![]()
Ben er zó klaar mee dat ik tegenwoordig als paria word weggezetPlus het is gewoon smerig, ongezond en duur.
Hopelijk slaat het aan en kan ik binnenkort stoppen met roken.
Nope, water met bleek kan een beetje helpenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
BohWat vreselijk leuk!
Heb je nog een anti-schimmel middeltje gebruikt?
Ik heb de ''routine'' nodig, het naar buiten gaan, momentje voor mezelf etc etc.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm ik zou afraden om aan een esmoker te beginnen
Je vervangt de ene verslaving met een andere (waarvan de nadelen nog lang niet duidelijk zijn)
Zonde, ze zijn zo leuk!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, water met bleek kan een beetje helpen
Maar na een paar dagen is het helaas wel over
Ik hoop het....quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
En als het er op aan komt is een vape verslaving natuurlijk een stuk minder ongezond dan de verslaving die ik nu heb.
Nou ik mag toch hopen dat ik er tegen die tijd wel van af benquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop het....
Ben bang wat ze er over 10-20 jaar van zeggen
Dankjequote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hopelijk ben je er snel helemaal vanaf Poes.
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:37 schreef Sarabi het volgende:
Maar natuurlijk succes Poes![]()
Maar er van af zijn? Als je op 0 zit wil je dus ook het gebruik gaan afbouwen?
In mijn omgeving zie ik vooral mensen die na 5 jaar er nog net zo vaak aan zuigenals het niet meer is
Champix werkte als een treinquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:41 schreef Sarabi het volgende:
Champix is ook lelijk spul
Maar dit klinkt dan wel als de beste manier voor jou
Ben benieuwd! Succes!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:29 schreef Poes. het volgende:
Ik heb net een Vape besteld![]()
Ben er zó klaar mee dat ik tegenwoordig als paria word weggezetPlus het is gewoon smerig, ongezond en duur.
Hopelijk slaat het aan en kan ik binnenkort stoppen met roken.
Ik ook! Heb inmiddels iets van 100 reviews gelezen en contact gehad met een professioneel vaperquote:
Dat kan jij ook!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ook! Heb inmiddels iets van 100 reviews gelezen en contact gehad met een professioneel vaperDus als zij het kunnen kan ik het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |