Tuurlijk kun jij datquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ook! Heb inmiddels iets van 100 reviews gelezen en contact gehad met een professioneel vaperDus als zij het kunnen kan ik het ook
Je hebt zoveel jurkjes komt vast goedquote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ontzettend gezellige avond met m'n vriendin. Zaterdag gaan we uit
.
Wat moet ik aan!?
Oooh dierentuinquote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt zoveel jurkjes komt vast goed
Morgen naar de dierentuin trek ik ook een van mijn TopVintage jurkjes aan
Neh, heb de jurk al gekozen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 06:35 schreef Poes. het volgende:
Zullen we ''wat draag ik vandaag'' even voor je doorspitten Samzz?![]()
Veel plezier Sarabi! Naar welke gaan jullie?
Alles wat zwart is is goed toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 06:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, heb de jurk al gekozen.
Schoenen is meer het issue.
Hak of geen hak. Mijn knie is niet helemaal goed meer en ik wil graag dansen en zoquote:
Ik zeg; afgetrapte Allstarsquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hak of geen hak. Mijn knie is niet helemaal goed meer en ik wil graag dansen en zo.
Maar hakken.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:47 schreef Poes. het volgende:
Ik heb een van m'n nieuwe zwarte jurkjes aan, de mouwen komen gewoon tot aan m'n knokkels![]()
En ja, voor iemand zoals mij is dat iets om te vieren
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je dat ik afgetrapte Allstars heb?
Ja man! Lange mouwenquote:
Nee, wel Harry Potter pyjamabroekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je wel een joggingbroek?
[..]
Ja man! Lange mouwen
Oh dat klinkt liefquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wel Harry Potter pyjamabroeken.
Lekker! Hoelang heb je vakantie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:04 schreef Samzz het volgende:
Nog twee weken en dan een lang weekend vrij.
Nog een maand en dan vakantie.
En dan moet ik nog 160 uur op maken.
Yesquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekker! Hoelang heb je vakantie?
En die 160 uren moeten vóór 2019 nog op?
Stom dat je die niet kan meenemen naar 2019quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. Een lang weekend en anderhalve week.
En ja.
Die uren zijn van 2017quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Stom dat je die niet kan meenemen naar 2019
Waarschijnlijk niet, mijn collega wil met kerst vrij en daar baal ik wel van. Had al aangegeven dat ik niet beide kerstdagen ga werkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:58 schreef Poes. het volgende:
Kun je de periode tussen Kerst en O&N niet vrij krijgen?
En een stukje 2016 zelfsquote:
Haha ja, zou enorm zonde zijn als het straks allemaal weg is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een stukje 2016 zelfs.
Niet normaal. Ga denk ik vragen of ik niet een deel zwart kan krijgen.
''Wil''. Gaat zoiets niet in overleg?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, mijn collega wil met kerst vrij en daar baal ik wel van. Had al aangegeven dat ik niet beide kerstdagen ga werken. Dat vertik ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |