leven zonder frituurquote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:04 schreef possetje het volgende:
de oudste mensen op deze planeet wonen dan ook in het hymelaya gebergte, waar ze nix anders in hun dieet hebben als : knollen, ui, geitenmelk en brood
geen kruiden geen kristalsuiker, geen frituur, geen duur vlees, geen chips, geen koekjes
en die mensen daar worden stuk voor stuk allemaal 110 jaar oud
Maar ja, dan zit je daar op een berg...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:04 schreef possetje het volgende:
de oudste mensen op deze planeet wonen dan ook in het hymelaya gebergte, waar ze nix anders in hun dieet hebben als : knollen, ui, geitenmelk en brood
geen kruiden geen kristalsuiker, geen frituur, geen duur vlees, geen chips, geen koekjes
Ze weten niet beter.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar ja, dan zit je daar op een berg...
Alsof ze daar geen internettoegang, kranten, tv of radio hebben...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ze weten niet beter.
Wij worden overspoeld met informatie en vakantiebestemmingen, toegang tot zowat de gehele wereld. Heb je opties, dan kun je keuzes maken. Heb je die niet, dan blijf je inderdaad op die berg zitten met knollen, ui geitenmelk en brood.
Wat is een normaal leven?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:53 schreef roos94 het volgende:
https://www.ahealthylife.(...)et-deze-nooit-meer/#
Als je dit leest, hoe kan je dan nog normaal leven? Wat voor dieet zou passen om dit alles te vermijden?
Vast niet zo geavanceerd als wij daarvan gebruik maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof ze daar geen internettoegang hebben...
Maar dat wil niet zeggen dat niks weten van de rest van de wereld.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Vast niet zo geavanceerd als wij daarvan gebruik maken.
Leuk verzonnenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:04 schreef possetje het volgende:
De oudste mensen komen uit Japan.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:04 schreef possetje het volgende:
veel rijst en vis toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De oudste mensen komen uit Japan.
Ja. En ze blijven actief. Ze gaan niet de hele dag op de bank chillen.quote:
Je moet dat soort sites niet lezen of in ieder geval niet al te serieus nemen, want anders heb je geen leven meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:53 schreef roos94 het volgende:
Als je dit leest, hoe kan je dan nog normaal leven? Wat voor dieet zou passen om dit alles te vermijden?
dat staat er toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:43 schreef roos94 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rood_vlees
Rosbief.
Rood vlees is een benaming voor het spiervlees van zoogdieren, zoals runderen, varkens (o.a. wilde zwijnen), schapen geiten en paarden.[
Rood vlees verwijst niet naar hoe goed een stuk vlees wordt gekookt, evenmin naar de kleur nadat het gekookt is
Ik snap het niet goed. Is nu ieder vlees van het rund een 'rood vlees' ?
Dus bijv. een 'rundertartaar' valt onder rood vlees? Of de hamburger bij MC ?
Biefstuk altijd rare eten. 🥩quote:Op woensdag 17 oktober 2018 18:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik dacht dat rood vlees was rare biefstuk e.d.
Das wel een beetje dom.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 18:08 schreef roos94 het volgende:
wist oprecht niet dat een gehaktbal onder rood vlees viel
Als je normaal 5% kans hebt, dan wordt het 6% in je voorbeeld, maar voor de rest heb je gelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:54 schreef LookAtMe het volgende:
Wat veel mensen niet door hebben is dat het soms best mee valt met hoe kankerverwekkend iets is. Ik kan me herinneren dat er een aantal jaar geleden in het nieuws werd gemeld dat je van een aantal soorten vlees 20% meer kans krijgt op bepaalde soorten kanker als je het vaak eet.
Veel mensen lezen dan: 20% van de mensen die vaak dit vlees eet krijgt kanker.
Wat er eigenlijk staat: als je normaal 5% kans heb op kanker wordt dit 5,1% kans als je dit vlees vaak eet.
ohja fout gerekend. thanksquote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:23 schreef JopieFlierefluiter het volgende:
[..]
Als je normaal 5% kans hebt, dan wordt het 6% in je voorbeeld, maar voor de rest heb je gelijk.
Al die opleidingsniveaus kunnen met kleine letters, niet met hoofdletters.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:32 schreef ETA het volgende:
staat aantoonbaar zoveel onzin in....
Iemand met de opleiding orthomoleculaire geneeskunde = pseudowetenschap. Zijn credentials:
• "Daarna heb ik medische basisvakken en orthomoleculaire geneeskunde op hbo-niveau gestudeerd." Is dus geen HBO opleiding, maar een instelling die zegt dat hun cursus op HBO niveau is.... het zou wat zijn, HBO opleiding kwakzalverij...
• "diverse voedingsgerelateerde gastcolleges gegeven op middelbare scholen van HAVO/VWO-niveau." Jaja, niet zomaar scholen, HAVO/VWO niveau!
Lekker belangrijk, zolang je er maar geen kanker van krijgt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Al die opleidingsniveau's kunnen met kleine letters, niet met hoofdletters.
en himalayazout dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:04 schreef possetje het volgende:
Wuut, en ik nog wel denken dat die oude Atlantiden daar de hele dag himalayazout zaten te snuiven.quote:
himalayazout is kristalvormig, ze doen daar niet aan snuiven. Enkel oproken zoals crack.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:48 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wuut, en ik nog wel denken dat die oude Atlantiden daar de hele dag himalayazout zaten te snuiven.
Je kan het toch fijnstampen eerst, in een vijzeltje. Komt de positieve energie ook beter vrij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:59 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
himalayazout is kristalvormig, ze doen daar niet aan snuiven. Enkel oproken zoals crack.
Of je steekt het in je anus, direct effectief.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Je kan het toch fijnstampen eerst, in een vijzeltje. Komt de positieve energie ook beter vrij.
Ik denk dat de Atlantiėrs daar een taboe op hadden liggen, maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:00 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
Of je steekt het in je anus, direct effectief.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet dat soort sites niet lezen of in ieder geval niet al te serieus nemen, want anders heb je geen leven meer.
Niet roken, matig of niet alcohol drinken, matig eten, voldoende bewegen, voldoende slapen, niet te veel stress.
Misschien staat er wat over in het uiterst informatieve en op empirisch onderzoek berustte artikel van de TS?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:02 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik denk dat de Atlantiėrs daar een taboe op hadden liggen, maar ik weet het niet zeker.
Ga meteen ff googelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:03 schreef Vissenkom3 het volgende:
[..]
Misschien staat er wat over in het uiterst informatieve en op empirisch onderzoek berustte artikel van de TS?
kan nooit goed zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 15:05 schreef LurkJeRot het volgende:
Die schrijver heet Juglen van zijn voornaam__________________
Dat hele artikel is gewoon waardeloos, nergens feiten of bewijzen. Over het algemeen standaard bij dit soort health foodie hipster websites en bloggers.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:53 schreef roos94 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |