Dat klinkt juist al een positief iets?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu maakt mijn controller geen geluid meer.
Opengemaakt en weer in elkaar :’)quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:12 schreef MMaRsu het volgende:
Had je em opengemaakt of nog niet eens?
Hij moet toch piepen als ie aangaat? Of zit ik geluidjes te bedenken die er niet zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt juist al een positief iets?
Alleen de PS4 piept toch als je die aanzet via de controller?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij moet toch piepen als ie aangaat? Of zit ik geluidjes te bedenken die er niet zijn?
GTA, de scanner. Maar dan ben ik in de war idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:19 schreef MMaRsu het volgende:
Dat doet toch alleen de PS4 zelf dacht ik? Volgens mij maakt die alleen geluidjes uit die speaker, maarja honestly ik kan me niet eens meer 1 game herinneren waarbij dat zo was.
Nice, zo moeilijk is het dus nietquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Opengemaakt en weer in elkaar :’)
Volgens mij heb ik dat dan uitgezet ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GTA, de scanner. Maar dan ben ik in de war idd.
oh god als ze dat doenquote:
ik was de eerstequote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zo gedaan! Volgens mij hebben meerdere mensen hier hun DS4 pookjes omgewisseld naar Xbox pookjes, had ik ook gedaan en is echt easy peasy.
Misschien kun je het L2 probleem zo oplossen?
maar mmarsu heeft geen ps4, dus in theorie moet ie wel ergens anders over lullenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:57 schreef 2dope het volgende:
Nog maar even voor de zekerheid.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het een prequel is, is hij dan niet ervoor in plaats van terug?
[ afbeelding ]
Heb wel weer zin in een GTA. Is echt vijf jaar geleden ofzo dat ik die gespeeld heb...quote:
In 9 van de 10 spellen doet die speaker niks, als ik dan 1 van die 10 speel die het wel heeft schrik ik me altijd de tering als dat ding opeens geluid maaktquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat dan uitgezet ofzo. Scheelt vast batterij als je die speaker uitzet.
Ja ik ook. Ach we krijgen in ieder geval een GTA die is gemaakt voor de volgende generatiequote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb wel weer zin in een GTA. Is echt vijf jaar geleden ofzo dat ik die gespeeld heb...
Same. Heel soms vind ik 't wel wat toevoegen, de reload-geluiden In Alienation via de controller waren wel tof alleen werd je daar op den duur ook wel zat van. Beste implementatie vond ik Evil Within 2.. Heb je zo'n vet creepy geest die al zingend ronddwaalt en die zang hoor je dan uit die controller-speakertjes, steeds dichterbij komendquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 9 van de 10 spellen doet die speaker niks, als ik dan 1 van die 10 speel die het wel heeft schrik ik me altijd de tering als dat ding opeens geluid maakt![]()
Dat is je PS4quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij moet toch piepen als ie aangaat? Of zit ik geluidjes te bedenken die er niet zijn?
Hij was niet echt vies van binnen, beetje naar de connectoren enzo gekeken. Alles leek in orde, beetje lopen drukken. Maar helaas, hij heeft nog hetzelfde euvel.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nice, zo moeilijk is het dus niet![]()
. Maar heb je hem gelijk ff schoongemaakt sortof of dat niet?
Het enige waar je afaik echt op moet letten is de draad van de lightbar, al kan je die zelfs los laten en scheelt dat batterij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |