Is nieuw onderzoek, en dat geeft een tot nu toe onbekende statistiek aan met als resultaat 20% wat best wel aanzienlijk hoog is,, dat roept nieuwe vragen opquote:
Uhm nee, van de kinderen met gescheiden ouders ziet 20% hun vader niet meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:31 schreef possetje het volgende:
Dus 1 op de 5 mensen van 20 plus, ziet een van hun ( levende ) ouders nooit meer, das geen kattenpis,..
Ja want moeders doen nooit lelijke dingen na een scheidingquote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De vaders zijn vaak ook gewoon klootzakken.
Zeer herkenbaar, alhoewel ik bij mijn vader ging wonen.quote:Het verschil wordt mogelijk verklaard doordat kinderen na een scheiding vaker bij de moeder dan bij de vader blijven wonen. Het contact met de ouder die ergens anders woont, lijkt gemakkelijker verloren te gaan, stelt het CBS.
oww te snel gerekend dus, 1 op de 3 en 1 op de 5 = 20% van de 30% = 6% van alle mensen boven de 20 =quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:42 schreef alors het volgende:
[..]
Uhm nee, van de kinderen met gescheiden ouders ziet 20% hun vader niet meer.
En volgens mij is dat tegenwoordig 1 op de 3 ongeveer.
En dat is helemaal geen contact. Er zal ook nog wel een deel met matig tot slecht contact zijn.
Maar als de ouders maar gelukkig zijn. Dan worden de kinderen vanzelf gelukkig. Ofzo.
Spreek voor je eigen paquote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ken er een aantal die gescheiden zijn met kinderen, en in mijn kringen is het altijd de vrouw die een wrok koestert en de man belet zijn kind te zien. Worden vaak spelletjes gespeeld, en gelijkheid is ver te zoeken. Sowieso belachelijk dat als de vrouw vreemdgaat de man financieel moet bloeden met alimentatie.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
soms wel soms nietquote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:56 schreef Edding345 het volgende:
dus dat betekend elke willekeurig klein cafe waar 20 mensen in zitten te drinken, is er eentje die zijn vader of moeder nooit meer zietquote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:54 schreef possetje het volgende:
[..]
oww te snel gerekend dus, 1 op de 3 en 1 op de 5 = 20% van de 30% = 6% van alle mensen boven de 20 =
1 op de 20 mensen ziet een van hun ouders nooit meer
Dit dus..... Heb 2 kinderen wiens vader na de scheiding na een tijdje besloot dat hij zijn kinderen niet meer hoefde te zien. Kinderen wilden wel en t lag ook niet aan mij. Heb een hekel aan ruzie en vechtscheidingen zijn absoluut niet mijn ding.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of de moeders zijn bitches die de vaders bij de kinderen weghouden.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan ook zijn dat je specifiek op zijn koele karakter viel,,,quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dit dus..... Heb 2 kinderen wiens vader na de scheiding na een tijdje besloot dat hij zijn kinderen niet meer hoefde te zien. Kinderen wilden wel en t lag ook niet aan mij. Heb een hekel aan ruzie en vechtscheidingen zijn absoluut niet mijn ding.
Wat zeg je tegen een kind als t je vraagt * mam waarom komt papa mij nooit meer halen ? Waarom neemt Anna altijd de foon op als ik hem bel en zegt dat pappa op zijn werk is ? *![]()
Kinderen zijn inmiddels volwassen en zijn niet goed te spreken over hun vader.
Dit doet me denken aan: gotye somebody that i used to knowquote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dit dus..... Heb 2 kinderen wiens vader na de scheiding na een tijdje besloot dat hij zijn kinderen niet meer hoefde te zien. Kinderen wilden wel en t lag ook niet aan mij. Heb een hekel aan ruzie en vechtscheidingen zijn absoluut niet mijn ding.
Wat zeg je tegen een kind als t je vraagt * mam waarom komt papa mij nooit meer halen ? Waarom neemt Anna altijd de foon op als ik hem bel en zegt dat pappa op zijn werk is ? *![]()
Is niet per se gezegd dat de schuld hiervan ligt bij de niet-betrokken ouder, toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:42 schreef alors het volgende:
[..]
Uhm nee, van de kinderen met gescheiden ouders ziet 20% hun vader niet meer.
En volgens mij is dat tegenwoordig 1 op de 3 ongeveer.
En dat is helemaal geen contact. Er zal ook nog wel een deel met matig tot slecht contact zijn.
Maar als de ouders maar gelukkig zijn. Dan worden de kinderen vanzelf gelukkig. Ofzo.
Goede smaak heb je wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heb je het nou over partner- of kinderalimentatie? Want in het geval van kinderalimentate is dat natuurlijk helemaal niet belachelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ken er een aantal die gescheiden zijn met kinderen, en in mijn kringen is het altijd de vrouw die een wrok koestert en de man belet zijn kind te zien. Worden vaak spelletjes gespeeld, en gelijkheid is ver te zoeken. Sowieso belachelijk dat als de vrouw vreemdgaat de man financieel moet bloeden met alimentatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |