abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 oktober 2018 @ 00:00:22 #1
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182562593
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 00:01:19 #2
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182562602
Terugkomend op de vorige post:

Eh nee, als je eenmaal met roids begint en je wilt die massa behouden dan moet je het blijven gebruiken. Anders neemt je massa af.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182564617
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Terugkomend op de vorige post:

Eh nee, als je eenmaal met roids begint en je wilt die massa behouden dan moet je het blijven gebruiken. Anders neemt je massa af.
Je massa neemt af, maar zeker in de eerste tijd blijft er nog genoeg over bij zo'n gast als op het plaatje.

Is ook een beproefde methode van sporters die een comeback maken, periode enorm doperen, dan inschrijven voor de dopingpool en stoppen met doperen (zes maanden voor de eerste wedstrijd).

(Of verminderd doperen, want je hoeft echt niet te denken dat men geen doping gebruikt onder USADA - everybody's on steroids.)
  woensdag 17 oktober 2018 @ 08:32:36 #4
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182564812
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je massa neemt af, maar zeker in de eerste tijd blijft er nog genoeg over bij zo'n gast als op het plaatje.

Is ook een beproefde methode van sporters die een comeback maken, periode enorm doperen, dan inschrijven voor de dopingpool en stoppen met doperen (zes maanden voor de eerste wedstrijd).

(Of verminderd doperen, want je hoeft echt niet te denken dat men geen doping gebruikt onder USADA - everybody's on steroids.)
Nee je massa neemt behoorlijk af als je moet trainen op uithoudingsvermogen en andere disciplines waar je eerst geen rekening mee hebt gehouden. Daarnaast komt je echt van een koude kermis thuis wanneer je nog steeds denkt dat de meeste vechters in de UFC aan de steroids zitten. Het is niet voor niks dat bij velen die daar wel gebruik van hebben gemaakt in de tijd dat USADA actief is niks meer presteren. De sport is een stuk schoner nu ten opzichte van daarvoor.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182565758
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee je massa neemt behoorlijk af als je moet trainen op uithoudingsvermogen en andere disciplines waar je eerst geen rekening mee hebt gehouden. Daarnaast komt je echt van een koude kermis thuis wanneer je nog steeds denkt dat de meeste vechters in de UFC aan de steroids zitten. Het is niet voor niks dat bij velen die daar wel gebruik van hebben gemaakt in de tijd dat USADA actief is niks meer presteren. De sport is een stuk schoner nu ten opzichte van daarvoor.
Tja, ik citeer alleen Nate, die zal toch wel meer inside information hebben dan jij en ik.

Een goed werkende anti-dopingorganisatie reguleert vooral het dopinggebruik. De excessen verdwijnen, en foto's van die mensen doen het goed bij mensen die graag willen geloven dat de sport schoon is. Echter kan een slimme dopinggebruiker altijd door mazen van het net van de jagers glippen, d.m.v. de juiste timing en doses van het gebruik. Een dopingtest is vooral een intelligentietest - vandaar ook dat Jon Jones gepakt wordt. (De kwestie die meteen aantoont dat we de komende tijd nog wat minder van USADA moeten verwachten.)
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:50:46 #6
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_182565767
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee je massa neemt behoorlijk af als je moet trainen op uithoudingsvermogen en andere disciplines waar je eerst geen rekening mee hebt gehouden. Daarnaast komt je echt van een koude kermis thuis wanneer je nog steeds denkt dat de meeste vechters in de UFC aan de steroids zitten. Het is niet voor niks dat bij velen die daar wel gebruik van hebben gemaakt in de tijd dat USADA actief is niks meer presteren. De sport is een stuk schoner nu ten opzichte van daarvoor.
Lekker naïef.
Bedankt Hans.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:53:41 #7
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182565798
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:50 schreef bascross het volgende:

[..]

Lekker naïef.
Nee jij bent lekker naïef met van die lege niet inhoudelijke reacties te plaatsen. Ga maar terug je hok in.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:56:47 #8
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182565844
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja, ik citeer alleen Nate, die zal toch wel meer inside information hebben dan jij en ik.

Een goed werkende anti-dopingorganisatie reguleert vooral het dopinggebruik. De excessen verdwijnen, en foto's van die mensen doen het goed bij mensen die graag willen geloven dat de sport schoon is. Echter kan een slimme dopinggebruiker altijd door mazen van het net van de jagers glippen, d.m.v. de juiste timing en doses van het gebruik. Een dopingtest is vooral een intelligentietest - vandaar ook dat Jon Jones gepakt wordt. (De kwestie die meteen aantoont dat we de komende tijd nog wat minder van USADA moeten verwachten.)
Die Nate geloven? Die gast komt nauwelijks uit zijn woorden en heeft een vocabulaire dat niet verder reikt dan "fuck this, your not about this life, motherfucker". Nee hem neem ik sowieso niet serieus. Maar het klopt dat 100% schone sporten niet bestaan. Je hebt altijd mensen die er doorheen glippen. Zelfs met een sport als tennis.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182566755
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Die Nate geloven? Die gast komt nauwelijks uit zijn woorden en heeft een vocabulaire dat niet verder reikt dan "fuck this, your not about this life, motherfucker". Nee hem neem ik sowieso niet serieus. Maar het klopt dat 100% schone sporten niet bestaan. Je hebt altijd mensen die er doorheen glippen. Zelfs met een sport als tennis.
Ja of wielrennen, kijk hoe vaak daar gecontroleerd werd en Armstrong kon er gewoon doorheen glippen met een combinatie van testosteron, HGH, epo en bloedtransfusies. En tegenwoordig rijden ze weer even hard.
pi_182567830
PFL 10: Playoffs is an upcoming mixed martial arts event produced by the Professional Fighters League that will be held on October 20, 2018, at the St. Elizabeths East Entertainment and Sports Arena in Washington, D.C.

3:00 Main Card
0:30 Prelims






Howard en Shields for the $1 million!?
pi_182568715
komt gewoon door USADA heen
pi_182568972
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Terugkomend op de vorige post:

Eh nee, als je eenmaal met roids begint en je wilt die massa behouden dan moet je het blijven gebruiken. Anders neemt je massa af.
Dit is fundamenteel onwaar.

Daarnaast zijn steroïden niet de enige prestatieverhogende middelen én zijn niet alle steroïden hetzelfde.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:26:19 #14
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182569857
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dit is fundamenteel onwaar.

Daarnaast zijn steroïden niet de enige prestatieverhogende middelen én zijn niet alle steroïden hetzelfde.
Ik zeg toch niet dat alle steroïden hetzelfde zijn. Daarentegen klopt het wel degelijk; op het moment dat je steroïden voorgoed gedag zegt zul je zeker een gedeelte aan spiermassa verliezen. Wel zul je onder de streep meer behouden dan de periode voordat je ermee begon maar dat heeft vooral met het trainen te maken. Steroïden zijn natuurlijk geen wondermiddelen, het goed trainen ligt nog altijd bij de gebruiker ervan. Je zult dus ten alle tijden er hard voor moeten werken wil je gains willen krijgen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182569991
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat alle steroïden hetzelfde zijn. Daarentegen klopt het wel degelijk; op het moment dat je steroïden voorgoed gedag zegt zul je zeker een gedeelte aan spiermassa verliezen. Wel zul je onder de streep meer behouden dan de periode voordat je ermee begon maar dat heeft vooral met het trainen te maken.
Waarom zeg je dan "Nee" als ik precies dat zeg?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:41:56 #16
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182570239
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan "Nee" als ik precies dat zeg?
quote:
Als je de spieren eenmaal hebt hoef je niet per se doping te blijven gebruiken.

USADA 2.0 hoef je ook niet meer zo bang voor te zijn vermoed ik overigens
Wat maakt dit hetzelfde? Een bodybuilder die nooit meer steroids gebruikt zal altijd aan postuur moeten inleveren. Waarom denk je dat de top van bodybuilding er onnatuurlijk uit blijft zien.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182570758
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]


[..]

Wat maakt dit hetzelfde? Een bodybuilder die nooit meer steroids gebruikt zal altijd aan postuur moeten inleveren. Waarom denk je dat de top van bodybuilding er onnatuurlijk uit blijft zien.
Daarin zeg ik toch niet dat je spiermassa 0 afneemt? Terwijl ik elders zeg dat dit (uiteraard) wel degelijk het geval is?

Het punt was en is dat als je tien jaar steroïden gebruikt en dan zes maanden stopt, je nog steeds een voordeel in kracht hebt t.o.v. helemaal geen steroïden gebruik (zelfde training).
pi_182571121
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat alle steroïden hetzelfde zijn. Daarentegen klopt het wel degelijk; op het moment dat je steroïden voorgoed gedag zegt zul je zeker een gedeelte aan spiermassa verliezen. Wel zul je onder de streep meer behouden dan de periode voordat je ermee begon maar dat heeft vooral met het trainen te maken. Steroïden zijn natuurlijk geen wondermiddelen, het goed trainen ligt nog altijd bij de gebruiker ervan. Je zult dus ten alle tijden er hard voor moeten werken wil je gains willen krijgen.
Mee eens.
pi_182571312
dus als iemand steroiden gebruikt, gepakt wordt en 1 jaar schorsing krijgt, heeft meer spiermassa na die ene jaar schorsing, dan iemand die het nooit heeft gebruikt.
Dit vind ik een betere vraag.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_182571402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dus als iemand steroiden gebruikt, gepakt wordt en 1 jaar schorsing krijgt, heeft meer spiermassa na die ene jaar schorsing, dan iemand die het nooit heeft gebruikt.
Dit vind ik een betere vraag.
Moeilijk te zeggen natuurlijk, maar dat zou zeker kunnen.

Is samen met de afschrikkende werking ook het belangrijkste argument voor levenslang schorsen als iemand gepakt wordt op serieus doping gebruik.
pi_182573294
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen natuurlijk, maar dat zou zeker kunnen.

Is samen met de afschrikkende werking ook het belangrijkste argument voor levenslang schorsen als iemand gepakt wordt op serieus doping gebruik.
Dit. Steroïden zijn geen magic bullet, en worden vaker gebruikt om inflammatie te bestrijden en herstel te bevorderen. Het is niet alsof de atleten die gepakt zijn op steroïden niet hard trainen. En er gespierd uitzien is ook geen sluitende indicatie.

Niemand is vaker gepakt voor doping dan deze man:



En kijk hoe ripped deze jongen was na steroïden:

pi_182578781
Happy birthday to:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182582471
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:52 schreef THEFXR het volgende:
Happy birthday to:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Luke.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')