Jaquote:
jij bent wel sexy zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb hier enigszins mijn twijfels over maar toch bedankt
Blind is kutquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
nee joh. gewoon roepen dat Blind kut is. dan heb je al 70% van de mensen op je hand
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind is kut
Ajacieden worden sneller geselecteerd
Wat vind jij van Peter Heerschop?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind is kut
Zoet moet op doel
De Jong en De Ligt zijn nu al van wereldklasse!
lijkt me een mooie selectie aan uitspraken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind is kut
Zoet moet op doel
De Jong en De Ligt zijn nu al van wereldklasse!
Voorheen had ik een collega die zijn gedicht rotzooi op de vrijdag graag aanhoorde bij Radio 538 en coulant als ik ben stond ik dat toe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij van Peter Heerschop?
Bij 538 wordt het gedicht toch sowieso overstemd door walgelijk buldergelach?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voorheen had ik een collega die zijn gedicht rotzooi op de vrijdag graag aanhoorde op de vrijdag bij Radio 538 en coulant als ik ben stond ik dat toe.
Heel af en toe een gniffel voor de rest niet heel doordacht.
da's toch kutquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:46 schreef Adames het volgende:
daley blind in het centrum
WE GAAN ERAAN
Die ene club 7 punten boven Feyenoord volgens mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom Rosarie
welke club speelt die dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |