Gelukkig ligt het circuit wat hoger, want aan de noordwestkant van Austin staat nu een paar meter water in de straten en is er een hele brug weggeslagen door een overstroomde rivier. De verwachting is dat het water nog naar Austin komt.quote:
twitter:Kon_Luchtmacht twitterde op vrijdag 19-10-2018 om 14:04:30The @F1 #USGP race weekend at @COTA will kick off soon! This sunday, just before lights out, five Royal Netherlands Air Force #helicopters based at Fort Hood will perform a spectacular fly-past over the circuit in Austin. #F1 #OrangeAirforce #Airpower https://t.co/pfbGTwdUoA reageer retweet
Gruwelijk nat?quote:
Yups, baan is behoorlijk vochtigquote:
Toch is dat voor een VT doorgaans minder leuk. Teams nemen toch vaak weinig risico.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups, baan is behoorlijk vochtig
Het is verder redelijk droog en het is pas FP1 (en wellicht de droogste sessie op de race na), dus het kan meevallen. Hamilton is iig al op de baan. Edit: was op de baanquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch is dat voor een VT doorgaans minder leuk. Teams nemen toch vaak weinig risico.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 19-10-2018 om 17:19:39New engine, turbo, MGU-H, MGU-K for Gasly - basically a new engine. Back of the grid for him https://t.co/2CESUeiCEy reageer retweet
Puur vervanging of heeft Honda upgrades geleverd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:20 schreef Tarado het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 19-10-2018 om 17:19:39New engine, turbo, MGU-H, MGU-K for Gasly - basically a new engine. Back of the grid for him https://t.co/2CESUeiCEy reageer retweet
Updates.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Puur vervanging of heeft Honda upgrades geleverd?
Hartley krijgt ze vanavondquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Updates.
Hartley krijgt ze niet.
Dat is nieuws voor mij. Ik had begrepen dat hij ze niet kreeg dit weekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hartley krijgt ze vanavond
https://www.motorsportweek.com/news/id/20355
Beiden krijgen een motorupdate en alleen Gasly krijgt een aero update.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is nieuws voor mij. Ik had begrepen dat hij ze niet kreeg dit weekend
Thanksquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Beiden krijgen een motorupdate en alleen Gasly krijgt een aero update.
Vooral de manier van terug keren op de baan. Maak of een halve 360 of zet hem even in zijn achteruit. Nu ligt de baan vol en je auto kan ook weer leeggeschept worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Leclerc en regen is nog geen gelukkige combinatie.
Dat was vrij knullig idd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:46 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Vooral de manier van terug keren op de baan. Maak of een halve 360 of zet hem even in zijn achteruit. Nu ligt de baan vol en je auto kan ook weer leeggeschept worden.
Heeft de regie het dan zo verprutst? Want hier ter plekke toch wel wat actie gezien en gehoord.quote:
Het was bij lange na niet de saaiste practice ooitquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 19:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heeft de regie het dan zo verprutst? Want hier ter plekke toch wel wat actie gezien en gehoord.
beter dan FP3 Monza vorig jaar in ieder geval...
Ferrari Insurance Assistance EN nog een heel klein beetje spanning voor het kampioenschap houden. Vergeet het. Gebeurt niks mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:24 schreef Tinos85 het volgende:
Vettel gaat mogelijk voor een extra uitdaging zondag.
http://skysports.tv/qm7mQz
Niet genoeg snelheid geminderd tijdens de rode vlag.
Zou wel heel scheef zijn aangezien het de vorige keren wel bestraft is met 3 plekken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ferrari Insurance Assistance EN nog een heel klein beetje spanning voor het kampioenschap houden. Vergeet het. Gebeurt niks mee.
Niet in Japan maar in Rusland. Wel tijdens de kwalificatie maar dat moet niet uitmaken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:53 schreef StephanL het volgende:
Verstappen toch ook vorige weekend? Of was dat geel?
Oh ja klopt. Toen startte hij achteraan ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet in Japan maar in Rusland. Wel tijdens de kwalificatie maar dat moet niet uitmaken.
wat leuk die bandenregelementenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Dat klopt. 3 setjes intermediates en 4 setjes full wets over het gehele weekend volgens mij.
Dat is te weinig om in alle sessies in actie te komen en er ook nog de race mee te rijden
Above the lawquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:18 schreef ondeugend het volgende:
Vettel op inters... rode vlag in 3...
niet slimquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Te hard bij rode vlag, vorige sessie
geen idee, kom net thuis van mn werk en schakel juist in.quote:
Niks aan de hand, volgend jaar nieuwe motor, Ricciardo kampioen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:32 schreef beantherio het volgende:
De snelste Honda bijna 2,5 seconden sneller dan de snelste fabrieks-Renault
Honda updates + aero updates = P2quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:33 schreef mikieu het volgende:
Huh, wtf. Schakel net in, die achterkant van de rb15 doet t goed op de STR
Dat was vorige races ook al zoquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:37 schreef Nattekat het volgende:
En niemand zegt even dat dit topic niet goed gekoppeld was
Zou hij de druk niet aan kunnen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Te hard bij rode vlag, vorige sessie
Kan beter naar niks zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Te laatquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan beter naar niks zeggen
Shit toch gedaan.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 19-10-2018 om 22:43:00Three-place grid penalty for Vettel for not slowing for a red flag in first practice. Whoops... reageer retweet
Hoi Abiteboul. Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niks aan de hand, volgend jaar nieuwe motor, Ricciardo kampioen.
Terecht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:44 schreef beantherio het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 19-10-2018 om 22:43:00Three-place grid penalty for Vettel for not slowing for a red flag in first practice. Whoops... reageer retweet
lag in de lijn der verwachtingquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:44 schreef beantherio het volgende:
Ze moesten wel denk ik, zijn al redelijk wat uitgedeeld dit jaar. Allemaal 3 plekken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oh ze kunnen dus toch consequent zijn.
Mag ik deze meenemen in het Vettel vs Hamilton topic?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:44 schreef beantherio het volgende:
Toch nog maar even de race afwachten denk ik. Het kan nog goed uitpakken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik deze meenemen in het Vettel vs Hamilton topic?
Ik stond op het punt maar toen vond ik hem zelf. Het was niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Maandag in f1 algemeen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:58 schreef Kyran het volgende:
Schmerz al langsgeweest om het goed te praten?
Waarschijnlijk is er in 1989 een geval geweest waarbij een dergelijk voorval onbestraft is gebleven en derhalve is er sprake van klassenjustitie en is de FIA op de hand van Hamilton.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:58 schreef Kyran het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er in 1989 een geval geweest waarbij een dergelijk voorval onbestraft is gebleven en derhalve is er sprake van klassenjustitie en is de FIA op de hand van Hamilton.
😂😂😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:58 schreef Kyran het volgende:
Ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 00:30 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mol is het doorgestoken kaart
ik ook niet, maar het komt ze wel "goed" uitquote:
Hahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 01:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het wordt echt tijd dat er een keer een capabele driver in de Ferrari komt. Een type Ricciardo.
Zelfs bij een rode vlag is Vettel structureel minimaal 3 tienden sneller dan zijn teamgenoot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:58 schreef Kyran het volgende:
en het ontbreken van die extra power sinds de FIA die 2e sensor heeft geplaatstquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:46 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel en Ferrari hebben het eerder dit jaar al weggegooid door allerlei domme acties
Ferrari heeft gister inderdaad heel veel rondjes gereden en die tijden leken nergens op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:10 schreef ShaoliN het volgende:
Ferrari.![]()
Vettel.![]()
![]()
Ik vond het eerlijk gezegd ook wel briljant om Ferrari een aantal ronden lang te zien stunten en Hamilton die maar 1 snel rondje rijd en ze op 5 seconden zet.
ben niet zo goed in geschiedenis maar Hamilton heeft toch ook nog nooit een kampioenschap in een mindere auto behaald?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel blijkt toch gewoon een redelijke doch modale coureur die vier jaar erg goed materiaal heeft gehad (het 1 jaar daarvan bijna verneukte en oke, in 2012 had hij misschien niet het beste materiaal) waardoor hij simpel kampioen kon worden
Mol is zelf een doorgestoken kaart met zijn gare roddels altijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 00:30 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mol is het doorgestoken kaart
2018quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben niet zo goed in geschiedenis maar Hamilton heeft toch ook nog nooit een kampioenschap in een mindere auto behaald?
quote:
Maar dat is pas sinds Japan, daarvoor stond Lewis al boven Vettel in het kampioenschap.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]de auto is wel een tijdje minder geweest inderdaad maar sinds Ferrari dat extra vermogen mist niet meer
nee dat is niet sinds Japan, sinds Spa meen ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:08 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maar dat is pas sinds Japan, daarvoor stond Lewis al boven Vettel in het kampioenschap.
In Spa rolde Vettel die Merc wel aardig makkelijk op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat is niet sinds Japan, sinds Spa meen ik
Sinds Singapore is Ferrari het kwijtquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In Spa rolde Vettel die Merc wel aardig makkelijk op.
OKquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sinds Singapore is Ferrari het kwijt
o ja maar Singapore dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In Spa rolde Vettel die Merc wel aardig makkelijk op.
2008 al had Ferrari toen geen topcoureursquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben niet zo goed in geschiedenis maar Hamilton heeft toch ook nog nooit een kampioenschap in een mindere auto behaald?
was dat toen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2008 al had Ferrari toen geen topcoureurs
klopt. Dat was een van de vreemdste ontknopingen van een seizoen ooitquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dat toen?
[ afbeelding ]
Ik had het Felipe wel gegund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Dat was een van de vreemdste ontknopingen van een seizoen ooit
Het enige leuke commentaar wat ik van Olav wil horen is als hij gevierendeeld word door F1 auto's walgelijke man.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mol is zelf een doorgestoken kaart met zijn gare roddels altijd.
Ze gaan zich niet met het kampioenschap bemoeien maar ze gaan ook niet het reglementsboek bij de vuilnis zetten. En voor dat "kleine vergrijp" zijn al eerder dit seizoen 3 andere coureurs op dezelfde manier gestraft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:27 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht dat de stewards / wedstrijdleiding er altijd zo voor stonden om zich niet met het kampioenschap te bemoeien en nu krijgt Vettel 3 plaatsten straf voor zo een klein vergrijp? Jammer, Hamilton mag de beker alvast ophalen.
Lekker aan de drugsquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:14 schreef BadderHaring het volgende:
Vettel heeft geen zin om op waarde geklopt te worden, dus gaat ie het op deze manier doen.
Kan hij later altijd nog de geschiedenis vervalsen en riepen dat Hamilton kampioen is geworden door beslissingen van de wedstrijdleiding.
Duitsers en geschiedvervalsing. Prima combo.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:26 schreef JayHovah het volgende:
Kunnen we niet stoppen met Schmerzie voor paal te zetten? Die kerel komt altijd met een neutrale en genuanceerde mening over onze grote Duitse leider in de rode bolide...Mensen hier hebben op vrijdagavond niks leukers te doen dan naar een nietszeggende training te kijken in een seizoen dat al lang als een nachtkaars is uitgegaan, en dan zitten ze op een reactie van mij te hopen omdat al dat hersenloze meeblaten met de kudde over weer een onzinstraf ook henzelf verveelt, en dan ben ik degene die voor paal staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Dat tweede olietankje... waarvan de eerste juist merc en Ferrari momenteel het voordeel van hebben. Het tankje dat volgend jaar tijdens de Q leeg moet zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sinds Singapore is Ferrari het kwijt
is toch niets nieuws om de randjes van de regelementen op te zoeken, hoort erbijquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat tweede olietankje... waarvan de eerste juist merc en Ferrari momenteel het voordeel van hebben. Het tankje dat volgend jaar tijdens de Q leeg moet zijn.
Ze zaten gewoon te cheaten.
Bij raceincidenten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:27 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht dat de stewards / wedstrijdleiding er altijd zo voor stonden om zich niet met het kampioenschap te bemoeien en nu krijgt Vettel 3 plaatsten straf voor zo een klein vergrijp? Jammer, Hamilton mag de beker alvast ophalen.
mee eens maar ze kunnen moeilijk anders omdat anderen voor iets soortgelijks ook straf hebben gehad, Verstappen onlangs toch ook?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik ben echt geen Vettel fan, maar waarom hij hiervoor een straf krijgt..?:
https://www.facebook.com/Formula1/videos/331740304071892/
Iets met gelijke monniken en kappen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar ze kunnen moeilijk anders omdat anderen voor iets soortgelijks ook straf hebben gehad, Verstappen onlangs toch ook?
Dat was voor een gele vlag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar ze kunnen moeilijk anders omdat anderen voor iets soortgelijks ook straf hebben gehad, Verstappen onlangs toch ook?
OK maar het is wel al voorgekomen dus ze kunnen moeilijk anders en het maakt verder ook niets meer uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |