Ze is het 100% eens met Sjon, MAARRRRquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hiske probeert weer eens te bemiddelen
Jef heeft geen spijt voelt zich de held van Jessiequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens Hiske heeft Jeff nu spijt?
Te ver voor John, John's belevingswereld is net zo groot als zijn sociale vermogen.. 1m2quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
John roept dat Brandon erop zit ipv Merel
Nou niet alleen die twee ook Johnquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:09 schreef Yaksa het volgende:
Je kan lullen wat je wil, maar niemand kan ontkennen dat Jeffry en Jessie wel ff puike TV beelden aan het maken zijn. Daar kan de redactie makkelijk twee afleveringen mee vullen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was wel een lekkere fittie .....
[ afbeelding ]
John gaat uit zijn plaat tegen Jeffry - 16 oktober 2018.
x6vkjtl
Misschien.... maar na 6 maanden ruzie.. zie ik liever dat ze ons eens met wat anders verbazen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:09 schreef Yaksa het volgende:
Je kan lullen wat je wil, maar niemand kan ontkennen dat Jeffry en Jessie wel ff puike TV beelden aan het maken zijn. Daar kan de redactie makkelijk twee afleveringen mee vullen.
Kan er niks meequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:09 schreef Yaksa het volgende:
Lees je wel eens Koos en luister je wel goed... gaat dieper ze hebben jefrey onder hun hoede genomen betaalde veel voor hem probeerde hem te steunen helpen .... en dat is een feitquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh Mike je laat je zo kennen nu. Zelf al die maanden maar alles zelf doen en laten wat je wil. NU doet iemand anders het en dan zo idioot reageren. Heerlijk dat er eindelijk nog meer mensen tegengas geven aan John en Mike. Dat kleine kind John is gewoon pis en pisnijdig dat hij de baas niet kan spelen.
Ja absoluut maar ik kan hem ook geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh Mike je laat je zo kennen nu. Zelf al die maanden maar alles zelf doen en laten wat je wil. NU doet iemand anders het en dan zo idioot reageren. Heerlijk dat er eindelijk nog meer mensen tegengas geven aan John en Mike. Dat kleine kind John is gewoon pis en pisnijdig dat hij de baas niet kan spelen.
Gelukkig werd tijdquote:
Ik snap John ook wel maar die laat zich zo kennen in zijn reacties. Domme kracht dat het is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja absoluut maar ik kan hem ook geen ongelijk geven
Dat ze hem hebben geholpen betekent nog niet dat hij hen eigendom is. Wie zijn zij om te bepalen wat hij wel of niet mag doen? Ze staan daar allemaal gelijk. Niemand is meer of minder dan de ander.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lees je wel eens Koos en luister je wel goed... gaat dieper ze hebben jefrey onder hun hoede genomen betaalde veel voor hem probeerde hem te steunen helpen .... en dat is een feit
eigedom nee zeker niet snap het gevoel wel van mes in de rug maar goed ik snap beide kanten welquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ze hem hebben geholpen betekent nog niet dat hij hen eigendom is. Wie zijn zij om te bepalen wat hij wel of niet mag doen? Ze staan daar allemaal gelijk. Niemand is meer of minder dan de ander.
Ik ook hoor, alleen de reactie van Mike en John gaat veel en veel te ver.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
eigedom nee zeker niet snap het gevoel wel van mes in de rug maar goed ik snap beide kanten wel
Maar zo is hij altijd al geweest en Jess en Jeff hadden dit kunnen verwachten......alleen dachten ze dat ze meer geliefd waren bij Mike en Sjon.......quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik snap John ook wel maar die laat zich zo kennen in zijn reacties. Domme kracht dat het is.
Dat bokken doet ze expres hoor.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ook. Maar hoe Mike en John, uitgerekend die twee, de twee die constant zichzelf afzonderden om te doen wat zij wilden, tegen Jeff en Jessie tekeer gaan is buiten proporties en is stenen gooien in een glazen huisjequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
eigedom nee zeker niet snap het gevoel wel van mes in de rug maar goed ik snap beide kanten wel
Maar zo hebben Jess en Jeff zich al maanden gedragen met de finance en boodschaplijst......quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ze hem hebben geholpen betekent nog niet dat hij hen eigendom is. Wie zijn zij om te bepalen wat hij wel of niet mag doen? Ze staan daar allemaal gelijk. Niemand is meer of minder dan de ander.
Het verschil was dat niemand naar hen luisterdequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar zo hebben Jess en Jeff zich al maanden gedragen met de finance en boodschaplijst......
Hoezo, dat ding is ter beschikking gesteld.......quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
Metaaldetector is ook binnen. Ohoh als John dat ding ziet
Juist en daarom snap ik Jeffrey gewoon en sta ik in dit achter hem. En dan dat dreigen van uit dat huisje te trappen. Idioot gestoord stuk vreten is hij in dit geval. Ach en volgende week is het weer een ander. hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hoe Mike en John, uitgerekend die twee, de twee die constant zichzelf afzonderden om te doen wat zij wilden, tegen Jeff en Jessie tekeer gaan is buiten proporties en is stenen gooien in een glazen huisje
ow met welke reden dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vanmiddag nog gehoord vak voor een streamlock, dat Timothy het evenement mogelijk moet gaan cancellen ..
Pst ze hebben een week of 4 de boodschappen en boekhouding gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar zo hebben Jess en Jeff zich al maanden gedragen met de finance en boodschaplijst......
Kan hij lekker scheppenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jefrey nu blij dat Merel t doet is nl beter
Oei..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vanmiddag nog gehoord vak voor een streamlock, dat Timothy het evenement mogelijk moet gaan cancellen ..
waar is dat nu weer voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
Metaaldetector is ook binnen. Ohoh als John dat ding ziet
Ik sta achter niemand . ja achter mij zelf vrienden en familiequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist en daarom snap ik Jeffrey gewoon en sta ik in dit achter hem. En dan dat dreigen van uit dat huisje te trappen. Idioot gestoord stuk vreten is hij in dit geval. Ach en volgende week is het weer een ander. haha
Ja maar weet John dat haha die is nogal van eerst schreeuwen en dan nadenkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo, dat ding is ter beschikking gesteld.......
Amper kaarten verkocht nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow met welke reden dan?
Geld moet rollen vooral bij die drollenquote:
Dan hadden ze geen eten of konden hun ding niet betalen.......geen geld voor de yurt maar wel Jess 200euro cash geven......quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het verschil was dat niemand naar hen luisterde
ja heeft joa al zelf verteldquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar weet John dat haha die is nogal van eerst schreeuwen en dan nadenken
Giga hoge kosten van minimaal 3500¤ en bijna geen kaarten verkocht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow met welke reden dan?
Gratissssquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo, dat ding is ter beschikking gesteld.......
Gratis dus kost 0quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geld moet rollen vooral bij die drollen
Die ook bollerquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hop hop,aan het werk dan.
Vond Joa leuk om te hebben die vroeg vanmiddag nog of jeffrey dan zand voor hem wilde weg halen met die kraan om beter te kunnen zoeken.quote:
Eensch... die heeft zijn mening al klaar ... van 3 km afstand..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joa heeft een gouden ring gevonden bij het graven en denkt dat er mss meer ligt.quote:
haha ja al tig keer gemeld hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gratissss
Dat is hier al 64x gezegd, maar er zijn een paar die dat niet willen horen zien en wel verzwijgen
Zo kort nog maar, nou dan heeft Jessie wel heel veel fouten gemaakt met boodschappen in die korte tijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pst ze hebben een week of 4 de boodschappen en boekhouding gedaan.
Tuurlijk wel. Ik heb daar nog niemand met honger gezien. Iedereen kan bestellen wat die wil. Hoe komt die metaaldetector dan ineens nu binnen? En die badjassen? En die koelkast? En het berenkleedje? En al die patat en pizza en shoarma?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan hadden ze geen eten of konden hun ding niet betalen.......geen geld voor de yurt maar wel Jess 200euro cash geven......
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Joa heeft een gouden ring gevonden bij het graven en denkt dat er mss meer ligt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb die fittie ook op de andere stream, ga ik ook nog even monteren ...
heeft vanmiddag ook al geschept dus geen rug pijn tilde jessie gister op . dus ja pijn vijnzen hequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die denkt nu niet aan zijn dubbele hernia. Niet slim van hem.
Ja, daar heb je gelijk in......en met die silo zal hij zijn keutel ook wel weer intrekken.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb wel het litteken onder op zijn rug gezien van de operatie. Dus dat is wel waar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heeft vanmiddag ook al geschept dus geen rug pijn tilde jessie gister op . dus ja pijn vijnzen he
Hij heeft een operatie aan zijn rug gehad. Denk niet dat je een operatielitteken kan simulerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heeft vanmiddag ook al geschept dus geen rug pijn tilde jessie gister op . dus ja pijn vijnzen he
Maar dan is tie toch weg? Gerepareerd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb wel het litteken onder op zijn rug gezien van de operatie. Dus dat is wel waar.
Ja ik op mijn schouder en werk zonder pijn enzovoortsquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb wel het litteken onder op zijn rug gezien van de operatie. Dus dat is wel waar.
Misschien heeft hij het er gister zelf even opgetekend ;-)quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft een operatie aan zijn rug gehad. Denk niet dat je een operatielitteken kan simuleren
die gaat hele nacht scheppen zei ze heeft nog geen vinger uit gestokenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Kom Jessie ga ook eens aan de slag met scheppen.
Klopt maar blijft een zwakke plek he bij sommige.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar dan is tie toch weg? Gerepareerd?
de dokter is gearriveerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar dan is tie toch weg? Gerepareerd?
Joa heeft een ring gevonden en waarschijnlijk een gouden.....toen kwam hij er op en deed het thuis ook munten zoeken......quote:
Ik gun het niemand, maar vermoed dat het niet scheppen gister meer een rancune ding was dan lichamelijke klachten .quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar blijft een zwakke plek he bij sommige.
quote:
Volgens Mick lag het hele terrein vol spijkers en schroevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk.. Ik vind die metaaldetector nu al leuke streams....
Briljant idee weer van Broeder Joa om zo'n GRATISSS ding te regelen.
Genieten jullie maar van de haat.. ik volg dit wel
Oh dat zou zomaar kunnen hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik gun het niemand, maar vermoed dat het niet scheppen gister meer een rancune ding was dan lichamelijke klachten .
Dat is ook de lol.... de verwachting... het onverwachte... en als er iets ligt wat je niet verwachte, is dat een bonus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:25 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Volgens Mick lag het hele terrein vol spijkers en schroeven
Nog maar een keer......die is gratis.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik heb daar nog niemand met honger gezien. Iedereen kan bestellen wat die wil. Hoe komt die metaaldetector dan ineens nu binnen? En die badjassen? En die koelkast? En het berenkleedje? En al die patat en pizza en shoarma?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:26 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon mag geen grote apparaten besturen, ontzegging wegens roekeloos gedrag..
Als de streams er uit klappen ( en het licht daar in de hele gemeente ) weten ze in ieder geval hoe het komtquote:
Ik zou dat soort gelul niet in de cos slingeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:26 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon mag geen grote apparaten besturen, ontzegging wegens roekeloos gedrag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |