quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
Is die horror film toevallig IT over die clown?
en die andere: Red Dragon?
Wel een woord dat begint met Requote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:06 schreef sasquatsch het volgende:
Ligt op het puntje van mijn tong. Ik kom er alleen niet op.
Iets met Requiem?
quote:
Snel geradenquote:
Van Bond films kan je beter niks vragenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Snel geraden
Max +1
Tussenstand:
17 Max23
14 FireFox1
11 Asap
10 sasquatsch
9 Quotidien
7 Burnett
6 JayHovah
5 pipster
4 vinnypassy
2 sjoemie1985
2 ArtistA
1 Patch
1 Karstman
1 drakin
4/7quote:Op donderdag 1 november 2018 09:09 schreef vinnypassy het volgende:
In Bruges![]()
The Constant Gardener
The Grand Budapest Hotel
Schindler's List
7/7quote:Op donderdag 1 november 2018 09:18 schreef Asap het volgende:
Red Dragon
Clash of the Titans
The Avengers (uit de jaren 90)
quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:49 schreef pipster het volgende:
Uma!
Paycheck, Kill Bill vol.1 & 2, Pulp Fiction, Batman & Robin, Gattaca. Beetje lame, maar zonder Kill Bill 1&2 kom ik er net niet.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
2: The Usual Suspects![]()
5: Who Framed Roger Rabbit![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2018 16:38 schreef sasquatsch het volgende:
1. This is Spinal Tap![]()
3. Goodfellas![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2018 16:43 schreef Max23 het volgende:
3 zal wel iets van de maffia zijn dan?
Godfather 3![]()
Won Dances with Wolves niet de Oscar dat jaar...?quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:32 schreef Max23 het volgende:
Ik ben geboren in 1990. Welke film won dat jaar de Oscar voor beste film? Noem ook de actrice uit dezelfde film die de Oscar voor beste actrice won.
Helaasquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:26 schreef JayHovah het volgende:
Ik weet dat Ghost ook uit 1990 is, maar dat die de Oscar won lijkt me heeeeeel sterk... Maar mocht het toch zo zijn -> Demi Moore.
Driving Miss Daisy?quote:Op zaterdag 3 november 2018 09:51 schreef Max23 het volgende:
Hint: De vrouw die de Oscar won voor beste actrice, was tijdens de uitreiking 80 jaar
Ik weet alleen dat Morgan Freeman een Oscar kreeg voor zijn rol.quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de goede film, nu nog de actrice
Nope, die was wel genomineerd voor beste acteur, maar hij kreeg hem uiteindelijk nietquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Morgan Freeman een Oscar kreeg voor zijn rol.
Ow... ik zit deze vraag wel even uitquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nope, die was wel genomineerd voor beste acteur, maar hij kreeg hem uiteindelijk niet
Ja precies, zou mijn God niet weten wie Miss Daisy speelde. Tijd voor een versie van galgje voor haar naam...quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ow... ik zit deze vraag wel even uit
mij ook niet, maar schijnt nog steeds te bestaanquote:Op maandag 5 november 2018 11:09 schreef Asap het volgende:
Jessica Tandy, maar Tandy als electronica zaak zegt mij niets
quote:
FF maakt hem afquote:
Nee, was ook voor mijn tijd, maar schijnbaar hebben er 45 Tandy's hier in NL gezetenquote:Op maandag 5 november 2018 11:09 schreef Asap het volgende:
Jessica Tandy, maar Tandy als electronica zaak zegt mij niets
Brengt mij bij de vraag of je ooit had verwacht dat iemand het zomaar zou weten / raden...?quote:Op maandag 5 november 2018 16:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, was ook voor mijn tijd, maar schijnbaar hebben er 45 Tandy's hier in NL gezeten
Jessica Tandy is wat mij betreft wel een bekende naam, en voor een film die zo succesvol is geweest had ik dat wel verwacht jaquote:Op maandag 5 november 2018 18:37 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Brengt mij bij de vraag of je ooit had verwacht dat iemand het zomaar zou weten / raden...?
Sands to the rescue! +1quote:
Ik zal het weer proberenquote:Op donderdag 8 november 2018 11:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sands to the rescue! +1
Blijf je ook weer een beetje in FMT hangen Sands?
5/10quote:Op donderdag 8 november 2018 13:41 schreef pipster het volgende:
Spirit of St Louis en Rear Window en The Man who knew too much
quote:Two young men strangle their "inferior" classmate, hide his body in their apartment, and invite his friends and family to a dinner party as a means to challenge the "perfection" of their crime.
quote:When a rich woman's ex-husband and a tabloid-type reporter turn up just before her planned remarriage, she begins to learn the truth about herself.
quote:After a plane crash in the Sahara, one of the survivors says he's an airplane designer and they can make a flyable plane from the wreckage.
quote:A senator, who became famous for killing a notorious outlaw, returns for the funeral of an old friend and tells the truth about his deed.
quote:Op donderdag 8 november 2018 15:42 schreef vinnypassy het volgende:
Eerste is Rope. Andere weet ik even niet.
Klopt 10/10quote:Op donderdag 8 november 2018 15:45 schreef sasquatsch het volgende:
Flight of the Phoenix voor die crash in de Sahara?
2/3quote:Op vrijdag 9 november 2018 08:45 schreef vinnypassy het volgende:
First Man
The Girl in the Spider's Web
The Crown(geen film
)
Check! Ze heet Claire Foyquote:Op vrijdag 9 november 2018 17:02 schreef Max23 het volgende:
Ze speelt toch ook in die film in dat gekkenhuis met die stalker?
Unsane?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |