kloptquote:Op donderdag 29 november 2018 11:48 schreef pipster het volgende:
Ik ga voor O Brother, where art thou!
Jazeker, dus we hebben alvast 1 film!quote:Op donderdag 29 november 2018 12:04 schreef Quotidien het volgende:
Is dat niet die jock uit The Breakfast Club?
Tussenstand:quote:Op donderdag 29 november 2018 11:48 schreef pipster het volgende:
Ik ga voor O Brother, where art thou!
Nou nog twee films van papa!quote:Op donderdag 29 november 2018 12:20 schreef sasquatsch het volgende:
Emilio Estevez, Young guns 1 en 2![]()
![]()
![]()
Martin Sheen, The departed![]()
![]()
Volgens mij staat er gewoon,quote:Op donderdag 29 november 2018 12:27 schreef Quotidien het volgende:
Ik wist niet dat dat zijn vader wasPapa is geboren als
Ramón Gerardo Antonio Estévez
Hij speelt ook ik Catch Me If You Can
Oh er waren er nog maar 2 nodig.
Dus toch een puntje pour toi. Quotidien +1quote:en noem drie films van zijn vader?
sasquatch +1quote:
Een film over een neppe haai die deze status bereiktquote:In 2001, it was selected by the Library of Congress for preservation in the United States National Film Registry, being deemed "culturally, historically, or aesthetically significant".
Joh gewoon doorslikken en verder.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:16 schreef vinnypassy het volgende:
Ik vond het een leuke vraag, dus ff wat opgezocht. Volgens Wiki is is het eigenlijk een andere film:
"Its first known use in reference to films was in May 1943, when advertisements in Variety and Motion Picture Herald described the RKO film, Bombardier, as "The block-buster of all action-thrill-service shows!""
Maar oké, de term zoals wij hem kennen werd inderdaad bij Jaws écht toegepast.
No biggie, vond het wel grappig om wat meer op te zoeken. Jaws is voor mij ook het logische antwoord.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Joh gewoon doorslikken en verder.
1/3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |