Maar jij bent dan ook een beetje vreemd.quote:
Toewijding hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)u/the_devil_himself/
Dat is de aangeraden frequentie met huisdieren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een beetje vreemd.
Door wie? De regering?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is de aangeraden frequentie met huisdieren.
Eh. Nee. Dat jij t een keer in de maand doet maakt mij niet vreemd wanneer ik om de dag stofzuig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een beetje vreemd.
Ok. Dat kan ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eh. Nee. Dat jij t een keer in de maand doet maakt mij niet vreemd wanneer ik om de dag stofzuig.
Als je twee honden hebt lijkt het me niet zo gek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal in je huis dat je zo vaak moet stofzuigen?
Toen ik nog een bovenverdieping had, kwam ik daar heel weinig met de stofzuigerquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:18 schreef gcjoel het volgende:
snoerloos is wel echt heel fijn als je meerdere verdiepingen hebt. De trap stofzuig je ook veel makkelijker en dan helemaal als je zo'n dyson hebt. Gewoon met 1 hand, super snel klaar en alles.
Alsof er ooit mensen bij je thuis komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je twee honden hebt lijkt het me niet zo gek.
Daar doe ik sowieso niet aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om te voldoen aan de algemene hygienenormen.
Ik heb ook geen twee hondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof er ooit mensen bij je thuis komen.
Ik heb twee honden die haren en zooi mee naar binnen slepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal in je huis dat je zo vaak moet stofzuigen?
Ik moet eogenlijk gewoon een tweede stofzuiger voor boven hebben. Ik heb nog een tweede stofzuiger maar die is op sterven na doodquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik nog een bovenverdieping had, kwam ik daar heel weinig met de stofzuiger
Wie heeft die bepaald?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om te voldoen aan de algemene hygienenormen.
Stofzuigen kan je natuurlijk ook voor jezelf doen hequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof er ooit mensen bij je thuis komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |