abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7632462
Net als altijd zat ik weer is me te vervelen in de bus naar huis!! Toen hoorde ik een paar mensen praten over iets van met een bekertje geesten oproepen en dat het bekertje stuk ging! iets heel vaags!

Wat dus in mij kwaadaardige brein op kwam borrelen WIL IK OOK
Dus mijn vraag aan jullie: Wie weet hoe je geesten op moet roepen en website's er over??

Alle manieren zij welkom (ben vanplan ze uit te proberen ) Ik geloof namelijk niet dat het kan.

pi_7632517
pas op je moet er niet mee klooten ... zijn mensen bezeten geraakt kompleet gestroort geworden en dergelijken
tja, we leven nu eenmaal in een wereld waar de bestrijders van het terrorisme gevaarlijker zijn dan de terroristen zelf.
pi_7632568
Dat wil ik dus op mezelf uittesten (of bijwonen) Ik ben iemand die" ALS ik het niet zie geloof ik er niet in" Vandaar dat ik ook om websites vraag enzo!! Dus mensjes en heksjes !! Kom maar op!!!
pi_7632587
Ik zat er ook aan te denken. Als jij 't gaat doen: hou ons op de hoogte please Zou wel superinteressant zijn!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_7632636
zal ik doen!! maar eerst moet ik weten hoe!! en wat !! Dus mensjes niet lui zijn om te typen!! KOM OP er zijn vastwel een paar Dark Sool's tussen de Fokkers zitten!!
pi_7632668
probeer het eens op google te zoeken?
tja, we leven nu eenmaal in een wereld waar de bestrijders van het terrorisme gevaarlijker zijn dan de terroristen zelf.
pi_7632698
Voor zover ik weet moet je alle letters van het alfabet en cijfers redelijk groot voor je neus hebben liggen (op papier bijvoorbeeld). Zet er ook een paar woorden bij: JA, NEE, HALLO, DAG ofzo.
Neem een borrelglaasje dat je op de kop neerzet, waarbij het de mogelijkheid heeft om te schuiven en zo letters, cijfers en de woorden aan te geven.
Dan roep je je geest op. Ergens las ik dat er bepaalde manieren zijn om dat te doen. Maar volgens mij zou je gewoon moeten kunnen vragen of er een geest is. Je houdt de vingertoppen van 1 hand op het borrelglaasje en de geest zou ervoor moeten zorgen dat het glas gaat bewegen. Gebeurt dit dan kun je kennis maken en vragen gaan stellen. De geest geeft het antwoord dus door de letters, cijfers en woorden aan te geven die op papier staan.

Je kan dit met meerdere mensen doen, waarbij meerdere mensen hun klauwen op 't glaasje leggen. Het nadeel hiervan is dat er altijd iemand bij is die de zaak kan belazeren.

Concentreer je verder, en geef de moed niet al te snel op. Het zou even kunnen duren voordat er daadwerkelijk iets gebeurt (en misschien zou dit even, wel oneindig lang kunnen zijn )

Succes!

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_7632767
Ik raad het je niet aan als je geesten oproept want meestal krijg je dan te maken met geesten die niet helemaal zijn overgegaan....die niet weten dat ze dood zijn.....dit kan gevaarlijk zijn...

Ookal roep je iemand op die je kende en is overleden raad ik je aan om een keer naar een professional te gaan...als je dan toch bewijs wil doe het dan op een professionele manier!

Speel er niet mee!

pi_7632790
niet
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_7632806
Ik heb nog nooit 1e hands informatie gehad van mensen die NIET in geesten geloofden en waar er daadwerkelijk iets gebeurde tijdens geesten oproepen.
De 'spookverhalen' zijn altijd verhalen van iemand, die van 'iemand' iets gehoord heeft etc etc.
Ik kan me voorstellen, dat wanneer je er wel in gelooft, er ook daadwerkelijk iets zal gebeuren. Wetenschappers verklaren dit met het feit dat je vanuit je onderbewuste zelf het glas laat bewegen.
  dinsdag 31 december 2002 @ 03:26:26 #11
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_7632810
Boe.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_7632824
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 03:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb nog nooit 1e hands informatie gehad van mensen die NIET in geesten geloofden en waar er daadwerkelijk iets gebeurde tijdens geesten oproepen.
De 'spookverhalen' zijn altijd verhalen van iemand, die van 'iemand' iets gehoord heeft etc etc.
Ik kan me voorstellen, dat wanneer je er wel in gelooft, er ook daadwerkelijk iets zal gebeuren. Wetenschappers verklaren dit met het feit dat je vanuit je onderbewuste zelf het glas laat bewegen.
Is 't het proberen echt waard??
  dinsdag 31 december 2002 @ 03:28:48 #13
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_7632830
quote:
Ik zou pas overtuigd zijn als mijn broer of vader met een vaag geestenverhaal zou komen. Van andere mensen zou ik 't gewoonweg niet geloven.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_7632835
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 03:27 schreef nynke_p het volgende:

[..]

Is 't het proberen echt waard??

Ik denk dat mijn mening (theorie) omtrent de dood radikaal zou veranderen op het moment dat ik er zeker van was dat geesten bestaan, ten goede dus. In die zin is het zeker de moeite waard.
pi_7632841
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 03:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn mening (theorie) omtrent de dood radikaal zou veranderen op het moment dat ik er zeker van was dat geesten bestaan, ten goede dus. In die zin is het zeker de moeite waard.

Ook als het een heel vervelende enge uitwerking zou hebben....er zijn zat andere manieren om er achter te komen!
pi_7632853
quote:
Idd. Daarom ga ik zelf een experiment uivoeren (ik heb er al 3 toeschoewers dei gaan toekijken of het wel werkt) Dus soort van getuigen. En dat gedoe over de professionals Die kunnen het zelf FAKEN!! ik wil met mijn eigen ogen meemaken in een omgeving waar ik van zeker weet dat er niets is dat NEP is. Dus niet een of andere gebouw die een of andere waarzegster ff leuk heeft ingericht!!

Maar anyway zij er nog andere mogelijklheden behalfe dat Borrelglaasje?? Ik had iets over Bloody Marry gehoor en een spiegel!!??

pi_7632854
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 03:30 schreef nynke_p het volgende:

[..]

Ook als het een heel vervelende enge uitwerking zou hebben....er zijn zat andere manieren om er achter te komen!

Een vervelende enge uitwerking zou inderdaad vervelend zijn. Dat is ook het enige dat me tegenhoud om het te proberen momenteel. Wat zijn de andere manieren dan, volgens jou?
pi_7632866
Die weet ik dus niet maar Ik had iets van om 12.00 vaar de spiegel gaan staan en iets van 5 of 7 maal Bloody Marry gaan roepen en dan zou ze in de spiegel verschijenen en je vrgen beatwoorden!!??
pi_7632873
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 03:33 schreef Danoontje-Power het volgende:
Die weet ik dus niet maar Ik had iets van om 12.00 vaar de spiegel gaan staan en iets van 5 of 7 maal Bloody Marry gaan roepen en dan zou ze in de spiegel verschijenen en je vrgen beatwoorden!!??
Volgens mij komt dat uit een film ofzo. Ik zou 't glaasjedraaien es proberen.

[edit] Toch geen film, zie: http://www.mythology.com/bloodymary.html

[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 31-12-2002 03:36]

pi_7632880
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 03:31 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Een vervelende enge uitwerking zou inderdaad vervelend zijn. Dat is ook het enige dat me tegenhoud om het te proberen momenteel. Wat zijn de andere manieren dan, volgens jou?

Naar een erkende paragnost gaan. Je kunt hem vragen of hij is aangemeld bij een of andere bond en daar ook bewijs voor heeft.
Die man of vrouw zou dan op een professionele manier voor jou in contact kunnen komen met een geest....misschien zul je die geest dan zelf niet zien, maar kan die man je iets vertellen van bijvoorbeeld een dierbare overledene wat die man echt niet zo had kunnen weten....
pi_7632916
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 03:36 schreef nynke_p het volgende:

[..]

Naar een erkende paragnost gaan. Je kunt hem vragen of hij is aangemeld bij een of andere bond en daar ook bewijs voor heeft.
Die man of vrouw zou dan op een professionele manier voor jou in contact kunnen komen met een geest....misschien zul je die geest dan zelf niet zien, maar kan die man je iets vertellen van bijvoorbeeld een dierbare overledene wat die man echt niet zo had kunnen weten....

Daar gaat het mij niet om IK wil niks van iemand die dood is weten want de doden hoor je te laten rusten. Maar ik wil zelf ondevinde of je werkelijk geesten kan oproepen want ik GELOOF er ZELF NIET IN
quote:
oja ik zat ff tekijkn onde ander topics en dit is wat ik vond
Hee wat leuk,
glaasje draaien, vaak gedaan vroeger.
Tussen mijn 10e en 16e heb ik daar veel spannende belevenissen door gehad. Met een groepje vrienden heel geconcentreerd je vragen stellen. In feite tap je dan informatie af van het "collectief kosmisch netwerk". Soort netwerk waarmee we allemaal met elkaar verbonden zijn.
Dat is er ook als je geen geesten oproept
Nix engs aan hoor.
Ik zou zeggen:"Gewoon uitproberen en er niet zo zwaar aan tillen". Het is puur vermaak.
quote:
Je kunt natuulijk ook gewoon gaan dammen ofzo

Ja, ik heb het redelijk veel gedaan (soms nog wel eens)
Nooit iets verkeerds mee beleeft. Het is bij mij altijd een leuke bezigheidgeweest.
Enige nadeel vond ik was dat het nogal verslavend kan zijn als je het echt leuk vind.
(maar ja dat is bij alles zo, als je iets leuk vindt ga je het vaker doen)
Dit zijn dus alleen mijn persoonlijke ervaringen, voordat ik weer geflamed wordt ofzo.

quote:
Eerlijk gezegd vermoed ik dat ook. Iedereen spreekt over 'enorme, dramatische gevolgen' als je 'niet precies weet wat je doet'. En hoe manifesteren die gevolgen (welke gevolgen?) zich dan ? En hoe komt dat allemaal?
Als glaasje-draaien echt zo funest voor je gezondheid is, dan zou dat toch allang onderzocht zijn? En zou er dan ook geen logische verklaring voor zijn? Iemand?
* Riva heeft het wel eens gedaan, maar niet goed en serieus genoeg denk ik
ik functioneer iig nog

moet ook zeggen dat ik er niet erg in geloof..

misschien zijn de mensen die het doen sowieso wel niet goed bij hun hoofd

aan de andere kant: ik ken de verhalen, mensen die in het gesticht zijn beland, maarja.....verhalen zijn verhalen..... dus ja..

je kan er niet veel mee..
* Riva heeft het wel eens gedaan, maar niet goed en serieus genoeg denk ik
ik functioneer iig nog

moet ook zeggen dat ik er niet erg in geloof..

misschien zijn de mensen die het doen sowieso wel niet goed bij hun hoofd

aan de andere kant: ik ken de verhalen, mensen die in het gesticht zijn beland, maarja.....verhalen zijn verhalen..... dus ja..

je kan er niet veel mee..
[/quote]

pi_7632924
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 03:36 schreef nynke_p het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat daar iets uit zal komen. Naar mijn weten vertellen paragnosten zaken die bij iedereen wel es zouden kunnen kloppen, net als bij horoscopen. Namen, data etc hoor je zelden.
pi_7632932
[..]

Daar gaat het mij niet om IK wil niks van iemand die dood is weten want de doden hoor je te laten rusten. Maar ik wil zelf ondevinde of je werkelijk geesten kan oproepen want ik GELOOF er ZELF NIET IN
[..]

Als je niets met doden of de dood te maken wil hebben "why bother to try"

dinsdag 31 december 2002 @ 03:50:29 #24
43052 -Nostradamus-
ik geloof in Vrede en Leven!
pi_7632961
Beste topicopener,mocht je toch besluiten dit te gaan willen doen,zorg dan in ieder geval dat je een sterk besluitende geest hebt.
De angst dat het mis gaat zoals je uit sommige enge verhalen opvangt,zit het hem niet in de geest,maar tussen jouw eigen oren,en met jouw eigen fantasie.

Weet wel waar je over nadenkt. En het laatste wat ik wil is je bang maken. Echt.

Zonder benul maakt de eenheid een tweesprong... drie keer raden? Ik sta vierkant achter Vrede, geef me de vijf! succes! 0123456
  dinsdag 31 december 2002 @ 04:15:29 #25
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_7633104
een maat van me had ooit een bloody mary gedaan
1 spiegel
2 kaarsjes (naast de spiegel)
13x bloody mary roepen (ik was al buiten ingeval dat ik heb dat soort dingen niet zo hoog)
EN jah hoor, Hij schrikt zich de pleuris (tranen begonnen te stromen)
Dus sjah, zal wel waar zijn denk ik dan,
(btw ][ vote quija bord (quoija board aka glaasje draaien)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')