Wat dus in mij kwaadaardige brein op kwam borrelen WIL IK OOK
Dus mijn vraag aan jullie: Wie weet hoe je geesten op moet roepen en website's er over??
Alle manieren zij welkom (ben vanplan ze uit te proberen ) Ik geloof namelijk niet dat het kan.
Je kan dit met meerdere mensen doen, waarbij meerdere mensen hun klauwen op 't glaasje leggen. Het nadeel hiervan is dat er altijd iemand bij is die de zaak kan belazeren.
Concentreer je verder, en geef de moed niet al te snel op. Het zou even kunnen duren voordat er daadwerkelijk iets gebeurt (en misschien zou dit even, wel oneindig lang kunnen zijn )
Succes!
Ookal roep je iemand op die je kende en is overleden raad ik je aan om een keer naar een professional te gaan...als je dan toch bewijs wil doe het dan op een professionele manier!
Speel er niet mee!
quote:Is 't het proberen echt waard??
Op dinsdag 31 december 2002 03:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb nog nooit 1e hands informatie gehad van mensen die NIET in geesten geloofden en waar er daadwerkelijk iets gebeurde tijdens geesten oproepen.
De 'spookverhalen' zijn altijd verhalen van iemand, die van 'iemand' iets gehoord heeft etc etc.
Ik kan me voorstellen, dat wanneer je er wel in gelooft, er ook daadwerkelijk iets zal gebeuren. Wetenschappers verklaren dit met het feit dat je vanuit je onderbewuste zelf het glas laat bewegen.
quote:Ik zou pas overtuigd zijn als mijn broer of vader met een vaag geestenverhaal zou komen. Van andere mensen zou ik 't gewoonweg niet geloven.
Ik heb nog nooit 1e hands informatie gehad van mensen die NIET in geesten geloofden en waar er daadwerkelijk iets gebeurde tijdens geesten oproepen.
De 'spookverhalen' zijn altijd verhalen van iemand, die van 'iemand' iets gehoord heeft etc etc.
Ik kan me voorstellen, dat wanneer je er wel in gelooft, er ook daadwerkelijk iets zal gebeuren. Wetenschappers verklaren dit met het feit dat je vanuit je onderbewuste zelf het glas laat bewegen.
quote:Ik denk dat mijn mening (theorie) omtrent de dood radikaal zou veranderen op het moment dat ik er zeker van was dat geesten bestaan, ten goede dus. In die zin is het zeker de moeite waard.
Op dinsdag 31 december 2002 03:27 schreef nynke_p het volgende:[..]
Is 't het proberen echt waard??
quote:Ook als het een heel vervelende enge uitwerking zou hebben....er zijn zat andere manieren om er achter te komen!
Op dinsdag 31 december 2002 03:29 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ik denk dat mijn mening (theorie) omtrent de dood radikaal zou veranderen op het moment dat ik er zeker van was dat geesten bestaan, ten goede dus. In die zin is het zeker de moeite waard.
quote:Idd. Daarom ga ik zelf een experiment uivoeren (ik heb er al 3 toeschoewers dei gaan toekijken of het wel werkt) Dus soort van getuigen. En dat gedoe over de professionals Die kunnen het zelf FAKEN!! ik wil met mijn eigen ogen meemaken in een omgeving waar ik van zeker weet dat er niets is dat NEP is. Dus niet een of andere gebouw die een of andere waarzegster ff leuk heeft ingericht!!
Maar anyway zij er nog andere mogelijklheden behalfe dat Borrelglaasje?? Ik had iets over Bloody Marry gehoor en een spiegel!!??
quote:Een vervelende enge uitwerking zou inderdaad vervelend zijn. Dat is ook het enige dat me tegenhoud om het te proberen momenteel. Wat zijn de andere manieren dan, volgens jou?
Op dinsdag 31 december 2002 03:30 schreef nynke_p het volgende:[..]
Ook als het een heel vervelende enge uitwerking zou hebben....er zijn zat andere manieren om er achter te komen!
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 03:33 schreef Danoontje-Power het volgende:
Die weet ik dus niet maar Ik had iets van om 12.00 vaar de spiegel gaan staan en iets van 5 of 7 maal Bloody Marry gaan roepen en dan zou ze in de spiegel verschijenen en je vrgen beatwoorden!!??
[edit] Toch geen film, zie: http://www.mythology.com/bloodymary.html
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 31-12-2002 03:36]
quote:Naar een erkende paragnost gaan. Je kunt hem vragen of hij is aangemeld bij een of andere bond en daar ook bewijs voor heeft.
Op dinsdag 31 december 2002 03:31 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Een vervelende enge uitwerking zou inderdaad vervelend zijn. Dat is ook het enige dat me tegenhoud om het te proberen momenteel. Wat zijn de andere manieren dan, volgens jou?
quote:Daar gaat het mij niet om IK wil niks van iemand die dood is weten want de doden hoor je te laten rusten. Maar ik wil zelf ondevinde of je werkelijk geesten kan oproepen want ik GELOOF er ZELF NIET IN
Op dinsdag 31 december 2002 03:36 schreef nynke_p het volgende:[..]
Naar een erkende paragnost gaan. Je kunt hem vragen of hij is aangemeld bij een of andere bond en daar ook bewijs voor heeft.
Die man of vrouw zou dan op een professionele manier voor jou in contact kunnen komen met een geest....misschien zul je die geest dan zelf niet zien, maar kan die man je iets vertellen van bijvoorbeeld een dierbare overledene wat die man echt niet zo had kunnen weten....
quote:
oja ik zat ff tekijkn onde ander topics en dit is wat ik vond
Hee wat leuk,
glaasje draaien, vaak gedaan vroeger.
Tussen mijn 10e en 16e heb ik daar veel spannende belevenissen door gehad. Met een groepje vrienden heel geconcentreerd je vragen stellen. In feite tap je dan informatie af van het "collectief kosmisch netwerk". Soort netwerk waarmee we allemaal met elkaar verbonden zijn.
Dat is er ook als je geen geesten oproept
Nix engs aan hoor.
Ik zou zeggen:"Gewoon uitproberen en er niet zo zwaar aan tillen". Het is puur vermaak.
quote:
Je kunt natuulijk ook gewoon gaan dammen ofzoJa, ik heb het redelijk veel gedaan (soms nog wel eens)
Nooit iets verkeerds mee beleeft. Het is bij mij altijd een leuke bezigheidgeweest.
Enige nadeel vond ik was dat het nogal verslavend kan zijn als je het echt leuk vind.
(maar ja dat is bij alles zo, als je iets leuk vindt ga je het vaker doen)
Dit zijn dus alleen mijn persoonlijke ervaringen, voordat ik weer geflamed wordt ofzo.
quote:* Riva heeft het wel eens gedaan, maar niet goed en serieus genoeg denk ik
Eerlijk gezegd vermoed ik dat ook. Iedereen spreekt over 'enorme, dramatische gevolgen' als je 'niet precies weet wat je doet'. En hoe manifesteren die gevolgen (welke gevolgen?) zich dan ? En hoe komt dat allemaal?
Als glaasje-draaien echt zo funest voor je gezondheid is, dan zou dat toch allang onderzocht zijn? En zou er dan ook geen logische verklaring voor zijn? Iemand?
moet ook zeggen dat ik er niet erg in geloof..
misschien zijn de mensen die het doen sowieso wel niet goed bij hun hoofd
aan de andere kant: ik ken de verhalen, mensen die in het gesticht zijn beland, maarja.....verhalen zijn verhalen..... dus ja..
je kan er niet veel mee..
* Riva heeft het wel eens gedaan, maar niet goed en serieus genoeg denk ik
ik functioneer iig nog
moet ook zeggen dat ik er niet erg in geloof..
misschien zijn de mensen die het doen sowieso wel niet goed bij hun hoofd
aan de andere kant: ik ken de verhalen, mensen die in het gesticht zijn beland, maarja.....verhalen zijn verhalen..... dus ja..
je kan er niet veel mee..
[/quote]
quote:Ik geloof niet dat daar iets uit zal komen. Naar mijn weten vertellen paragnosten zaken die bij iedereen wel es zouden kunnen kloppen, net als bij horoscopen. Namen, data etc hoor je zelden.
Op dinsdag 31 december 2002 03:36 schreef nynke_p het volgende:[..]
Naar een erkende paragnost gaan. Je kunt hem vragen of hij is aangemeld bij een of andere bond en daar ook bewijs voor heeft.
Die man of vrouw zou dan op een professionele manier voor jou in contact kunnen komen met een geest....misschien zul je die geest dan zelf niet zien, maar kan die man je iets vertellen van bijvoorbeeld een dierbare overledene wat die man echt niet zo had kunnen weten....
Daar gaat het mij niet om IK wil niks van iemand die dood is weten want de doden hoor je te laten rusten. Maar ik wil zelf ondevinde of je werkelijk geesten kan oproepen want ik GELOOF er ZELF NIET IN
[..]
Als je niets met doden of de dood te maken wil hebben "why bother to try"
Weet wel waar je over nadenkt. En het laatste wat ik wil is je bang maken. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |