Dit jaar in Monaco geweest, +900¤ voor de zaterdag/zondag tribunekaartenquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik wilde hier een betoog zetten over hoe bizar duur ik het eigenlijk vind, tot ik me bedacht dat ik voor 3 dagen pinkpop (5 dagen weg) ook zoiets kwijt ben, zo niet meer.
300 euro voor de tickets, 150 voor een huisje, en dan nog de drank en het eten.
Dus komt eigenlijk op hetzelfde bedrag neer gok ik zo. Misschien toch maar eens in de vriendengroep gooien
Tja, wat moeten we zeggen. Is Vettel dan toch niet zo goed? Het lijkt er opquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Brainfart: zonder zijn uitvalbeurten door pure pech had Raikkonen heeeeeel dicht achter Vettel gestaan in het kampioenschap, ondanks de voorkeursbehandeling van Vettel
Vettel is als de Mercedes W08. Een diva.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 01:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja, wat moeten we zeggen. Is Vettel dan toch niet zo goed? Het lijkt er op
Ferrari is ook een diva, gewoon een moeilijk team, teveel politiek, nooit echt rust, daar heeft hij toch wel last vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Vettel is als de Mercedes W08. Een diva.
Slechts 4 wdc's de prutser.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 01:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja, wat moeten we zeggen. Is Vettel dan toch niet zo goed? Het lijkt er op
Lang weekend Monza was 330 euro voor tribune 6B. ca. 5 euro voor de trein per dag en 5 euro voor de bus per dag.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:13 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Dit jaar in Monaco geweest, +900¤ voor de zaterdag/zondag tribunekaarten.
Waar staat die D eigenlijk voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Slechts 4 wdc's de prutser..
Driverquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waar staat die D eigenlijk voorZeg toch gewoon dat 'ie 4x wereldkampioen was in plaats van die interessantdoenerij met afkortingen die niemand eigenlijk wil zien
2 vrijdag tickets en 2 kindertickets voor de vrijdag op Spa. 60¤ incl gratis oordopjes voor de kids.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 00:56 schreef maan_man het volgende:
Wat betreft de prijs van de tickets. Het is zeker niet goedkoop. Maar als mensen het ervoor over hebben, prima.
Maar ik vind wel dat jij moet leveren voor je geld. En in die zin irriteer ik mij een beetje aan die los verkochte vrijdagtickets. Misschien zijn er gezinnen die zich een kaartje voor de zaterdag of zondag niet kunnen veroorloven en daarom op vrijdag gaan. Ben jij met vader, moeder en twee kinderen makkelijk ¤ 250,- kwijt en dan gebeurd er een groot gedeelte van de tijd niks, omdat de teams te weinig regenbanden hebben of niks aan de natweer data hebben.
Of je verkoopt losse kaartje voor de vrijdag en zorgt er, desnoods met regels, voor dat er ook actie is op de baan of je verkoopt kaartjes voor kwalificatie en race en geeft die mensen "gratis" toegang tot de trainingen.
Oké, dat valt mee. Had op de website van de F1 naar de tickets op willekeurige circuit gekeken voor de vrijdag en die vielen allemaal duurder uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:35 schreef Fer het volgende:
[..]
2 vrijdag tickets en 2 kindertickets voor de vrijdag op Spa. 60¤ incl gratis oordopjes voor de kids.
Was een prachtige dag, hebben vanaf Pouhon helemaal naar de busstop gelopen en gekeken. Echt de moeite waard en ze konden gewoon rustig naar het toilet.
Spa is niet de duurste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:42 schreef maan_man het volgende:
[..]
Oké, dat valt mee. Had op de website van de F1 naar de tickets op willekeurige circuit gekeken voor de vrijdag en die vielen allemaal duurder uit.
Yeah right. Zonder Vettel had Ferrari de laatste 4 seizoenen hooguit 3 races gewonnen. Het is Vettel die van de Ferrari een uitdager maakt, helemaal in zijn eentje want van Raikkonen heeft hij eerder last dan voordeel gehad. Hamilton heeft van de de Mercedes een uitgedaagde weten te maken, terwijl hij wél een duidelijke voorkeursbehandeling kreeg en het zelfs daarmee niet altijd van Rosberg kon winnen. De laatste twee jaar heeft hij zelfs een echte knecht gekregen die zelfs zijn concurrent eruit probeert te rammen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Brainfart: zonder zijn uitvalbeurten door pure pech had Raikkonen heeeeeel dicht achter Vettel gestaan in het kampioenschap, ondanks de voorkeursbehandeling van Vettel
Verder gaat alles goed met je? Want ik maak me een beetje zorgen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yeah right. Zonder Vettel had Ferrari de laatste 4 seizoenen hooguit 3 races gewonnen. Het is Vettel die van de Ferrari een uitdager maakt, helemaal in zijn eentje want van Raikkonen heeft hij eerder last dan voordeel gehad. Hamilton heeft van de de Mercedes een uitgedaagde weten te maken, terwijl hij wél een duidelijke voorkeursbehandeling kreeg en het zelfs daarmee niet altijd van Rosberg kon winnen. De laatste twee jaar heeft hij zelfs een echte knecht gekregen die zelfs zijn concurrent eruit probeert te rammen.
Raikkonen is niet eens gevraagd om bij te dragen aan de rijderstitel toen dat kon, maar meestal kon hij het ook niet itt Bottas omdat de Ferrari zonder Vettel niet snel genoeg was.
Raikonnen wordt vrijwel elke race geslachtofferd juist, hij mag altijd proberen de mercedessen op te houden als hij er na een pitstop voor zitquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yeah right. Zonder Vettel had Ferrari de laatste 4 seizoenen hooguit 3 races gewonnen. Het is Vettel die van de Ferrari een uitdager maakt, helemaal in zijn eentje want van Raikkonen heeft hij eerder last dan voordeel gehad. Hamilton heeft van de de Mercedes een uitgedaagde weten te maken, terwijl hij wél een duidelijke voorkeursbehandeling kreeg en het zelfs daarmee niet altijd van Rosberg kon winnen. De laatste twee jaar heeft hij zelfs een echte knecht gekregen die zelfs zijn concurrent eruit probeert te rammen.
Raikkonen is niet eens gevraagd om bij te dragen aan de rijderstitel toen dat kon, maar meestal kon hij het ook niet itt Bottas omdat de Ferrari zonder Vettel niet snel genoeg was.
Ik moet je meegeven, je act wordt wel steeds beter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yeah right. Zonder Vettel had Ferrari de laatste 4 seizoenen hooguit 3 races gewonnen. Het is Vettel die van de Ferrari een uitdager maakt, helemaal in zijn eentje want van Raikkonen heeft hij eerder last dan voordeel gehad. Hamilton heeft van de de Mercedes een uitgedaagde weten te maken, terwijl hij wél een duidelijke voorkeursbehandeling kreeg en het zelfs daarmee niet altijd van Rosberg kon winnen. De laatste twee jaar heeft hij zelfs een echte knecht gekregen die zelfs zijn concurrent eruit probeert te rammen.
Raikkonen is niet eens gevraagd om bij te dragen aan de rijderstitel toen dat kon, maar meestal kon hij het ook niet itt Bottas omdat de Ferrari zonder Vettel niet snel genoeg was.
Beiden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet wat er treuriger is, die Jumbo leeuw of dit
Meestal is hij in de eerste stint al te traag en is zijn start en eerste rondje te slecht om uberhaupt in de positie te zijn. De RB's ketsen Vettel er tenminste nog weleens af of veroorzaken een SC, maar Raikkonen speelt eigenlijk helemaal geen rol in de titelstrijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Raikonnen wordt vrijwel elke race geslachtofferd juist, hij mag altijd proberen de mercedessen op te houden als hij er na een pitstop voor zit
quote:HORNER: "RICCIARDO'S SITUATIE IS DE SCHULD VAN RENAULT"
Christian Horner heeft gezegd dat Renault er ironisch genoeg voor heeft gezorgd dat Daniel Ricciardo zo slecht in zijn vel zit. De Australiër viel afgelopen weekend weer uit, vanwege een probleem met de motor.
"Je kunt de frustratie die in hem zit niet kwalijk nemen. Vorig jaar gebeurde het Verstappen, maar nu gebeurt het Ricciardo. Hij wordt de eerste rijder van Renault, dus je zou het niet verwachten. We zouden graag nog eens een succes met hem willen vieren. Het is daarom spijtig dat deze dingen iedere keer gebeuren."
De normaal altijd goedlachse Australiër viel in de afgelopen zeven races vijf keer uit en dit had vaak te maken met de motor die door, zijn toekomstige werkgever, Renault wordt geleverd. Ricciardo begon het jaar nog met twee zeges in China en Monaco, maar daarna sloeg de noodlot dus meermaals toe.
Bron: https://www.f1today.net/n(...)e-schuld-van-renault
ben je nog naar Franklins BBQ gegaan ?quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Drie dagen tribunekaarten waren ¤250 en dan zie je een kwart van de baan en een tv scherm (turn 9 laatste rij) en ik heb op de baan zo'n 25 dollar per dag uitgegeven aan eten en drinken (wat je niet mee mag nemen), door vooraf en achteraf in de stad te eten. (Amerikaanse blikken 'bier' voor 9-14 dollar wil je toch niet drinken en die hamburgers voor 18 dollar zijn ook de moeite niet waard. De hele pizza voor 12 dollar was best ok en andere drankjes voor 5 dollar per flesje (591ml) ook).
Onderdak in Austin voor 45 dollar per nacht en de busshuttle kost ook nog 45 dollar totaal voor drie dagen.
En dan nog een vliegicket voor ¤350 retour Amsterdam-Houston en autohuur voor ¤20 per dag, maar anders was ik ergens anders op vakantie gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |