In Uto 1 wisten we al een week van te voren wie er kwamen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow, wie. Ik heb geen naam gehoord. Is dat heel belangrijk?
Ah mooi, die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje, Merel spreekt John aan ....![]()
[ afbeelding ]
Merel is er niet van gediend - 15 oktober 2018.
x6vimzn
Je bent een topper!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de FEBO ook bijna, het begin was niet op stream ....
Ik heb wel gehoord dat Leon heel belangrijk voor ze is als B&B gast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
In Uto 1 wisten we al een week van te voren wie er kwamen.
Daarom mijn vraag, ik hoor en zie ook niet alles. Maar ik krijg sterk de indruk dat ze helemaal niet volgeboekt zijn t/m januari. Anders hadden we wel namen gehoord.
Topperquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de FEBO ook bijna, het begin was niet op stream ....
Iemand heeft zn pisfles verplaatst...Is ook een kutstreek.. nu zit de hele vloer van het vakhuisje ondar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat staat John nou weer te oreren en te wijzen?
Die man is idd fan van de gebroeders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat Leon heel belangrijk voor ze is als B&B gast.
Of Mike ff zijn pisfles ken legen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat staat John nou weer te oreren en te wijzen?
Zoiets ja, hij ziet er nogal bozig uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:41 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Iemand heeft zn pisfles verplaatst...Is ook een kutstreek..
Dat weet ik verder niet, dat hoorde ik ze zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die man is idd fan van de gebroeders.
Maar heeft weinig geld te besteden.
Komt elke keer met het OV.
Zit in een uitkering als ik John moet geloven.
Niet bepaald het persoon wat keer op keer in die luxe B&B komt slapen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:41 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Iemand heeft zn pisfles verplaatst...Is ook een kutstreek.. nu zit de hele vloer van het vakhuisje ondar.
Daar had Mike dat zekers geen zin in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of Mike ff zijn pisfles ken legen.
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar ze zijn echt nog wakkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat het ook is, John maakt zich behoorlijk druk.
Dank je!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje, Merel spreekt John aan ....![]()
[ afbeelding ]
Merel is er niet van gediend - 15 oktober 2018.
x6vimzn
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:05 schreef Stray_cat het volgende:
Ik trek Mike niet op dit moment, herhaling van het gesprek met Jeff eerder op de avond.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:08 schreef Stray_cat het volgende:
Sjon en Mike willen dat Jeff optieft naar huis.
Zo te zien komen a.s. vrijdag geen gasten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:23 schreef Yaksa het volgende:
Overigens, iemand al opgevangen wie er a.s. vrijdag als B&B gasten geboekt hebben?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:08 schreef Stray_cat het volgende:
Sjon en Mike willen dat Jeff optieft naar huis.
Dan zal Jeff wel stemmen krijgen.quote:
Ach, 4 weken nog heh, kan een hoop in gebeurenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Dan Jeff wel stemmen krijgen.
Zoals het er nu voorstaat wel, maar het duurt nog een maand.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Dan Jeff wel stemmen krijgen.
Ik had het even niet gevolgdquote:
Laat maar komen, zeg ik danquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat wel, maar het duurt nog een maand.![]()
Wordt leuk, 2 over de zeik dan.
Ik kan niet wachten.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Nou zo te zien is John voorlopig te kwaad om te gaan slapen. Ik ga er verder niet op wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Had wat problemen met mn SSD, net op tijd terugquote:
Gezondquote:
Kan ik mooi even filmpje kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:17 schreef Stray_cat het volgende:
Pieeep, kraaaak, deurtje open en dicht.
Geen beeld
Dat gaat een backfire op leveren, dus doe maar ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:23 schreef Amphorapotje het volgende:
Zo, die Merel kan er ook wat van ! Hoop op fitties daar
Tim had wel gelijk in deze fittie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, ook nog een fittie geweest tussen Timothy en Shelley, bijna gemist ....
Social mediaquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Hoeveel geld is genoeg om je daar zo voor schut te zetten in Utopia......
Ik begrijp dat niet, denken ze dat ze miljonair zijn als ze eruit komen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och ja, dat en een paar duizend euro. Nou nou wat een dolle boelquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Social mediaEn dat geldt zeker voor Brenda, Shelley, Brandon en Merel, waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Niet echt, maar zo gaat het. Kijk maar in het FB-topic, als je een sterk profiel hebt en alles deelt dan ben je the bomb. Liever maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Och ja, dat en een paar duizend euro. Nou nou wat een dolle boel![]()
Net even gekeken. Mooi dat Tilly dat allemaal bijhoudt. Maar wat een debieltjes tegenwoordig eigenlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet echt, maar zo gaat het. Kijk maar in het FB-topic, als je een sterk profiel hebt en alles deelt dan ben je the bomb. Liever maar niet
Yep, Tilly is goed bezig, maar ik heb er niks mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net even gekeken. Mooi dat Tilly dat allemaal bijhoudt. Maar wat een debieltjes tegenwoordig eigenlijk
Same here, Bro/Sisquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 02:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yep, Tilly is goed bezig, maar ik heb er niks mee.
Sistahquote:
Hij heeft niet genoeg aan zijn dinnetje, gisteren avond deed hij trekkie trekkie toen zijn dinnetje met de rug naar hem toelag, las ik hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 07:29 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zaffeltje en zijn *grote liefde*
Het is en blijft een idioot ventje die Jef, en maar trots zijn op zijn Friese afkomst.quote:
Ja Jeff is tweede keusquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 07:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Jessi is zo klaar met Mike dat ze Sjef niet kan geven wat ie graag zou willen
Als er maar wat te neuken valtquote:
Sjon is de telefoon aan het richten om de bouwmarkt te bellen en de graafmachine af te zeggen.quote:
Ik ook niet, vind hem een gluiperige rotkop hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 07:37 schreef Poezewoes het volgende:
Vond hem al niet leuk toen hij binnenkwam die zenuwenlijder
de minimalist, de man die een groep wil, gebeurt er eindelijk is wat heeft hij de grootste bek en vallen alle principes ineens weg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Adriaan is voor de graaf machine, dacht hij zo to de natuur was en wilder werken
Man o man wat praat die man irritant moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |