Nee klopt, Christel doet het ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste in Utopia waarbij dat gebeurt.
Te gek voor woorden. Omdat Yaksa zegt dat ze een boterham pindakaas eet uit de pizzadoosquote:
Ja. Tweede nacht al weer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Gerrit slaapt weer bij Shelly. Maar zijn bed staat nog in de yurt?
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Te gek voor woorden. Omdat Yaksa zegt dat ze een boterham pindakaas eet uit de pizzadoos
Zonde van DGK zijn tijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel ja.![]()
Merel: we maken er een leuke dag van. Wij komen niet aan hun stuk.
Jeffry: ik laat Adriaan lekker in het kraantje, vind hij heel leuk.
Hebben de broeders daar geen commentaar op?quote:
Waarom zou je uberhaupt een boterham met pindakaas eten als je denkt dat je pizza gaat eten? Of waarom zou je een stuk pizza oppakken met je mond vol boterham met pindakaas als je al weet dat je m niet mag?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Te gek voor woorden. Omdat Yaksa zegt dat ze een boterham pindakaas eet uit de pizzadoos
Sja.....goeie goeie........maar ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:10 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een boterham met pindakaas eten als je denkt dat je pizza gaat eten? Of waarom zou je een stuk pizza oppakken met je mond vol boterham met pindakaas als je al weet dat je m niet mag?
Ze hadden het er vanmorgen of zo wel over dat ze een kuisheidsgordel voor Gerrit wilden gaan regelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hebben de broeders daar geen commentaar op?
Jeffry: ik i i i ik ik i i i
Die jongen heeft 2 slaappillen nodig.
Merel: o ik moet jullie nog iets vertellen. John heeft net zijn excuus aangeboden.....
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze hadden het er vanmorgen of zo wel over dat ze een kuisheidsgordel voor Gerrit wilden gaan regelen.![]()
Verder heb ik er niet veel van mee gekregen nog.
Maar dat komt ongetwijfeld, want dit is eigenlijk best een smerig trucje van Gerrit
Ze willen die 175 euro niet missenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Gewoon zijn spullen pakken en wegwezen, scheelt een hoop rotzooi.
Lurker hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat gaat niet voor bij de 2 bro's.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:13 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ze willen die 175 euro niet missen
Dat is het enige positieve eraan dan..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:13 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ze willen die 175 euro niet missen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:14 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Lurker hierJessie heeft van de pizza gegeten
We hebben al drie getuigen, de hoorzitting kan beginnen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:14 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
[..]
Beetje lullig om A3 niet in het liefdesspel te betrekken? Gun die jongen ook wat..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:14 schreef SjonSlot het volgende:
Gelukkig is cockbloxanne er niet meer.. dan was gerrit nu no fucking way in shelley dr honingpotje aan t roeren.
Honing is niet veganquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:16 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Beetje lullig om A3 niet in het liefdesspel te betrekken? Gun die jongen ook wat..
Die zag ik hier nota benequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]pics or it didn't happen o nee wacht.....
Ja. Volgens mij moet er iemand naar specsavers. Of Pearl is ook een optiequote:
Dat gebeurt standaard bij aantal personen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, maar toch kan het nog ontkend worden.![]()
Het gaat meer om de kleur van de bril geloof ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij moet er iemand naar specsavers. Of Pearl is ook een optie
Volgens mij wordt Jessie ook verwend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:19 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen word GeileGerrit vakkundig afgetrokken
[..]
Hij is een gentleman! Hij vingert heus wel terug!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:19 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen word GeileGerrit vakkundig afgetrokken
Maar dat istie niet.. hij is al klaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:20 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Hij is een gentleman! Hij vingert heus wel terug!
Stream 3, hij wurmt zijn worstevingertjes er in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:20 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Hij is een gentleman! Hij vingert heus wel terug!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:22 schreef SjonSlot het volgende:
Kom op jeff friemel m drin !! Het duurt jessie al te lang..
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Jessie ook verwend.
Hij is toch zn knoflooksaus weer kwijt.. Riitiittiii!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ken GeileGerrits technieken niet.. maar De Grote Verbouwing komt wel in de buurt
Dan klopt het inderdaad dat hij snel klaarkomt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:28 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Zichzelf . Ff een pilletje er in poppenLekker koesen.
Zelfs als de pleuris uitbreekt daar wordt hij nog niet wakker .quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:33 schreef Yaksa het volgende:
Ik hoop dat Adriaan oordoppen in heeft.
Er komt aardig wat gekreun los in die caravan.
Nee hoor, Geile Gerrit lag er al. Shelley is er op geklommen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ruwe gok.. GeileGerrit is er bovenop geklommen.. na veel moeite
Oeii dat geile Boefje tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:37 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee hoor, Geile Gerrit lag er al. Shelley is er op geklommen.
hahaha die scheten ja!!! Geweldig!!! Ook echt van die geperste fuckyou scheten! Jullie doen je behoefte, ik doe mn behoeftequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan laat een paar harde scheten.
Adje klaagt wat over de activiteiten van zijn kamergenoten.
Doet zijn oordoppen in
Sex Sells.... en meer is er niet meer te doen daar doordeweeks tussen twee geldophaalshows inquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is de laatste tijd best veel Ger+Sjel zowel op de streams als in de uitzending.
Ben er wel een beetje klaar mee met die twee.
Echt he gatverdamme...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:54 schreef SjonSlot het volgende:
Wat zal het stinken nou in die caravan!
Ik heb zo'n idee dat de gebroeders kunnen fluiten naar die 175 euro per maand. Gerrit weet onderhand waar hij de mosterd kan halen.quote:
Gerrit is heel berekenend, en een meester in het manipuleren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de gebroeders kunnen fluiten naar die 175 euro per maand. Gerrit weet onderhand waar hij de mosterd kan halen.
Hij kan met zn eigen joystick de cameras zelfs manipuleren?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gerrit is heel berekenend, en een meester in het manipuleren.
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar de Gebroeders wilden hem eigen losweken van Shelley.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gerrit is heel berekenend, en een meester in het manipuleren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:23 schreef Yaksa het volgende:
Overigens, iemand al opgevangen wie er a.s. vrijdag als B&B gasten geboekt hebben?
nee wie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:23 schreef Yaksa het volgende:
Overigens, iemand al opgevangen wie er a.s. vrijdag als B&B gasten geboekt hebben?
Zij kan waarschijnlijk niet goed alleen slapen.. heeft een vriend nodig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:27 schreef Yaksa het volgende:
Zou Shelley ook oordoppen in hebben nu vanwege het snurken van Gerrit?
Ik zou geen oog dichtdoen met dat lawaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |