En niemand die even aan Merel vraagt van hoe weet jij dat zo goed?..quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:37 schreef Yurtovic het volgende:
300 euro dat ding, nee 149, nee 300, nee 149
DMquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Toweler zeg maar welke TT je wil.
COS was kapot.
quote:
Ja en ook dat hij al geld voor het ouderenfonds heeft gereserveerd.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:38 schreef snetje het volgende:
[..]
En niemand die even aan Merel vraagt van hoe weet jij dat zo goed?..
Jessie zei vanavond: ik kan er niettegenstaande als ieder goed met elkaar kan en als alles leuk is 🤮🤮 Dan heb je toch wel een schroefjes los lijkt mij.. Ze doen er alles aan om de goede sfeer te verzieken..quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:38 schreef Toweler het volgende:
Jessie en jeff vallen me de laatste tijd echt tegen
Mike en John kan ik beter hebben laatste tijd
dus dan bestel je gewoon een graafmachine?quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jeffry zei net zelf dat hij van zijn vrienden en ouders had gehoord dat hij meer voor zichzelf moest opkomen.
Topic Titel.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:40 schreef krabje het volgende:
[..]
dus dan bestel je gewoon een graafmachine?![]()
![]()
![]()
![]()
Die drijft op jaloezie en rancune als zij niet in de spotlights staat. Vandaar dat zij en Jeffry andere evenementen niet willen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jessie zei vanavond: ik kan er niettegenstaande als ieder goed met elkaar kan en als alles leuk is 🤮🤮 Dan heb je toch wel een schroefjes los lijkt mij.. Ze doen er alles aan om de goede sfeer te verzieken..
Kun je wel dat hele terrein mee plat maken, inclusief al sjon zn bouwsels en de yurtquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:40 schreef krabje het volgende:
[..]
dus dan bestel je gewoon een graafmachine?![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je!!quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ruzie om het eten van gisteren kompleet .....![]()
[ afbeelding ]
John schelden over het eten - 14 oktober 2018.
x6vgbky
[ afbeelding ]
John maakt ruzie over het eten - 14 oktober 2018.
x6vhoye
Echt he?quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey Febo ! Terug die stream.... weg met die zwijgers !
Ah zoquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jeffry zei net zelf dat hij van zijn vrienden en ouders had gehoord dat hij meer voor zichzelf moest opkomen.
Maar die bedoelden natuurlijk bij Jessie...quote:
Ik hoop dat ze zonder brandstof komen te zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat gaat een puinhoop worden morgen...
Want ik zie het gebeuren dat er morgen niemand wil helpen omdat die machine er is... maar die machine heeft ook hulp nodig.
Als Jeff dan ook nog ff met die machine her en der gaat graven en bulten weg scheppen...
Ik denk dat ze alvast de beveiliging kunnen bellen, witte bergen kunnen reserveren en een dierenarts met verdovingsgeweer moeten bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw Christel vindt zo'n kraantje heel grappig, vooral als hij piep piep piep doet bij het achteruit rijden en dan wil zij zo'n piep piep ding om dingen op te sporen in de grond.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Want ik zie het gebeuren dat er morgen niemand wil helpen omdat die machine er is... maar die machine heeft ook hulp nodig.
Als Jeff dan ook nog ff met die machine her en der gaat grafen en bulten weg scheppen...
Ik denk dat ze alvast de beveiliging kunnen bellen, witte bergen kunnen reserveren en een dierenarts met verdovingsgeweer moeten bestellen.
En dan heeft iedereen het gedaan, behalve Jeff. Want die bedoelde het goedquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als Jeff dan ook nog ff met die machine her en der gaat graven en bulten weg scheppen...
In de westlandse bierschuiten en hokken was het altijd gezellige mot, zo fijn. Das pas thuiskomen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jessie zei vanavond: ik kan er niettegenstaande als ieder goed met elkaar kan en als alles leuk is 🤮🤮 Dan heb je toch wel een schroefjes los lijkt mij.. Ze doen er alles aan om de goede sfeer te verzieken..
Daarom laten we Cris ook alleen voor de koffie zorgen en de opluistering.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jouw Christel vindt zo's kraantje heel grappig, vooral als hij piep piep piep doet bij het achteruit rijden en dan wil zij zo'n piep piep ding om dingen op te sporen in de grond.
Ja jammer weer zegquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
Gerrit en shelly liggen weer te kleffen.
Gadverdamme.
Graafbrevet?quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:48 schreef Yurtovic het volgende:
Jeff heeft graafervaring, en ook vast het benodigde brevet?
In het verzorgingshuis op de afdeling dementerende lijkt ze me daar prima geschikt voor.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom laten we Cris ook alleen voor de koffie zorgen en de opluistering.
Met zijn vieze handjes.quote:
Dat heeft 'ie net met die handen aangeraakt. En hij wast zijn klauwen nooit.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:53 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Beter dan een pizza salami met een kwart liter knoflooksaus...
In vertrouwen gekocht?quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:53 schreef Zeyina het volgende:
Ben benieuwd of de Iglo morgen echt binnen komt.
Brenda zei vanmiddag dat hij morgen zou komen.
Ach shellie dellie is ook vies, ze zijn elkaars immuunsysteem aan t versterken! Op zeer sensuele wijze!quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie net met die handen aangeraakt. En hij wast zijn klauwen nooit.
Graafmachine komt morgen toch pas eind van de dag, mogen ze 'm woensdag gebruikenquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou voor die hele grote dingen moet je wel een soort bewijs halen
quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:55 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Ach shellie dellie is ook vies, ze zijn elkaars immuunsysteem aan t versterken! Op zeer sensuele wijze!
Geen idee. Was een soort mededeling toen ze Het Hok binnenliep en dat was hetquote:
Dat had ik gedaan hele nacht doorgravenquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Graafmachine komt morgen toch pas eind van de dag, mogen ze 'm woensdag gebruiken
wordt die donderdag weer opgehaald. Dus als ze morgen 'n beetje door spitten is het eind
van de dag klaar, hebben ze die machine niet nodig
Heeft Brenda gekniptquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:54 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Wie heeft Gerrit zijn haar geknipt?
Heeft iemand dat gezien?
Shelly is nog smerigerquote:
Ja als je toch naast die kouwe ligt, kan je dr net zo goed bij dr kont pakken.. hij heeft immers geen toetje gehad!quote:
Shelley vond zo kort niet mooi bij Gerrit, die liet het altijd langer. Brenda kan sowieso wel beter kappen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:58 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die knipt dus echt beter!
Er moest alleen niet zon rotkop onder zitten!
En waar komt dat geld dan ineens vandaan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:53 schreef Zeyina het volgende:
Ben benieuwd of de Iglo morgen echt binnen komt.
Brenda zei vanmiddag dat hij morgen zou komen.
Shelley kan gewoon geen tatta's knippen! Die heeft alleen dr moeder als voorbeeld...quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:58 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:06 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Shelley kan gewoon geen tatta's knippen! Die heeft alleen dr moeder als voorbeeld...
Brenda is een blondje uit west-brabant.. Die weet wel raad met gerrie zn boerenhoofd.
Erm Merel?quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:20 schreef SjonSlot het volgende:
Ik denk wel, dat als er van de winter een honger uitbreekt in utopia zoals in die film Alive, en ze in een centraal besluiten dat kannibalisme niet meer perse uit den boze is, de billetjes van shelley wel als eerste op het menu staan..
En die sudderlappen van Merel gaan in de snertquote:Op maandag 15 oktober 2018 22:20 schreef SjonSlot het volgende:
Ik denk wel, dat als er van de winter een honger uitbreekt in utopia zoals in die film Alive, en ze in een centraal besluiten dat kannibalisme niet meer perse uit den boze is, de billetjes van shelley wel als eerste op het menu staan..
Jij bewaart het lekkerste voor het laatst? Die kont van merel kan in maart ook nog prima op de bbq!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:22 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Jij bewaart het lekkerste voor het laatst? Die kont van merel kan in februari ook nog prima op de bbq!
Misschien wel, maar toevallig weet ik dat (in dit geval) zij Gerrit leuker vindt met langer haar. Wel zuiver houden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:58 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze heeft 'n snoeischaar besteld, komt morgen met de postquote:Op maandag 15 oktober 2018 22:24 schreef Hagenesie het volgende:
Brenda zou Hiske haar haar toch knippen. Wanneer gaat dat gebeuren?
Ik begreep net (niet kunnen volgen eerder) er iets was met het gas. Wat een zeikwijf is het ook.quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:21 schreef Koos1958 het volgende:
Merel spreekt Mike aan dat hij dubbel is, dat hij wel 115 aan pizza goedkeurt en 55 patat goedkeurt. Hij luistert dus helemaal niet naar anderen.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft 'n snoeischaar besteld, komt morgen met de post
En Jessie hoopt dat hij op zijn donder krijgt van zijn familie.quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik begrijp dat Mike bezoek krijgt, weet iemand wanneer dat is?
Hopelijk krijgt hij te horen die Merel de boel heeft lopen opjutten met haar objectief geleuter.
Als ik zie hoe weinig Brandon binnen haalt ..zal Brenda wel het meest aan dat huisje betalen ..vandaar ook dat ze er bij mag van Brandon...quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:06 schreef Yurtovic het volgende:
Iglo? Brenda heeft wel veel geld met die kapklantjes, maar moet ook grotendeels het huisje betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |