quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:01 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
jaja, maar ik heb wel deze:Die is wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die van naatje vind ik ook wel een mooie.
Ahhhh dilemmas
#KICKOUTZP
Hebben ze dat gedaan dan?quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Als ik de appie was had ik ook een klacht ingedient als er dit soort bagger onder vandaan kwam.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:18 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Maar wie heeft jou daar dan op aangesproken?
Hij had die AH geruild voor een nogal irritant flikkerplaatje.* Die is verwijderd.quote:
Boeienquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
De jongeman uit de appie mag niet meer een appie-UI, want sluikreclame
quote:
Het mooiste zou zijn als ik mijn huidige UI kan combineren met die jij gemaakt hebt. Die een soort gifje+foto, maar dat word een te groot bestand denk ikquote:
Ik ben helaas niet thuis in de gifjes. Je hebt dan iemand nodig die de tekst op het bewegende plaatje kan zetten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als ik mijn huidige UI kan combineren met die jij gemaakt hebt. Die een soort gifje+foto, maar dat word een te groot bestand denk ik
Op ieder frame een steeds minder transparante versie van de UI van homijn op die van jou plakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als ik mijn huidige UI kan combineren met die jij gemaakt hebt. Die een soort gifje+foto, maar dat word een te groot bestand denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |