Geen zin om te rijden vandaagquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Is het een halte met meerdere bussen die daar stoppen? Zoja, dan had je niet moeten zitten maar moeten staan en die bus halt toeroepen, anders denkt ie dat je gewoon op andere bus zit te wachten.
Ja het is een halte waar meerdere bussen stoppen alleen rijden ze allemaal dezelfde route via die halte.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Is het een halte met meerdere bussen die daar stoppen? Zoja, dan had je niet moeten zitten maar moeten staan en die bus halt toeroepen, anders denkt ie dat je gewoon op andere bus zit te wachten.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
En waarom denk jij dat de buschauffeur zou moeten stoppen als jij niet duidelijk aangeeft te wachten op die specifieke bus?quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja het is een halte waar meerdere bussen stoppen alleen rijden ze allemaal dezelfde route via die halte.
Hij was leegquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Miskien wassie vol. Maar logischer is dat je even je handje op had moeten steken naar de chauffeur. Weer een leermomentje!
Hmm mag ik je helpen?quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:28 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja moet straks ff nieuwe kiezen. Maar zit nu mobiel dus kan niet
Leeg of vol maakt niet uit, jij hebt als mogelijke passagier niet (duidelijk) aangegeven dat je wil instappen.quote:
Ja als je nog wat leuks weet hoor ik het graag. Ben een beetje inspiratieloosquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:28 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Hmm mag ik je helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |