abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2018 @ 19:40:27 #66
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_182943401
Ik ben bij ep 4 en wil dus niet alles lezen hier, ik vind het tot nu toe mooi. Heerlijk die donkere sfeer. Theodora is mijn girl crush :P
pi_182944124
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 19:40 schreef Aventura het volgende:
Ik ben bij ep 4 en wil dus niet alles lezen hier, ik vind het tot nu toe mooi. Heerlijk die donkere sfeer. Theodora is mijn girl crush :P
Theo is een geweldig karakter O+
pi_182951564
Gisteravond afgekeken. Mooie serie met een heerlijke sfeer.
pi_182959316
Topserie _O_
pi_182959965
Gisteravond begonnen aan deze serie omdat ik stomtoevallig via IMDB er achter kwam dat Michiel Huisman er in meedoet. Die zag ik recent nog in The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society.

Scoort ook hoog op IMDB; ben dus wel benieuwd.

Zal verder dit topic nog maar niet doorlezen, alhoewel het wel kriebelt. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 6 november 2018 @ 21:29:36 #71
14505 OProg
A Life in Music
pi_182987587
Echt geweldig deze serie. _O_

Er zitten zoveel eindjes in die je als je er over na gaat denken achteraf aan elkaar kan knopen. En ik vond het eigenlijk ook wel een mooi en dubbel einde.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 6 november 2018 @ 21:41:58 #72
14505 OProg
A Life in Music
pi_182987965
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Echt mooi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_182990985
Ben bij ep3 maar snap er serieus niks van. Mijn IQ heeft er niks mee te maken, maar kom er niet doorheen.
  Moderator dinsdag 6 november 2018 @ 23:47:52 #74
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182991236
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:32 schreef Cupasoep het volgende:
Ben bij ep3 maar snap er serieus niks van. Mijn IQ heeft er niks mee te maken, maar kom er niet doorheen.
Als je er niks van snapt en de rest wel, dan heeft het toch met IQ te maken he? :P

In het begin kan het wat verwarrend zijn wie wie is en wat er precies aan de hand is, maar dat wordt natuurlijk elke aflevering duidelijker.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 7 november 2018 @ 09:27:30 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_182993954
quote:
er zijn veel flashbacks en -forwards en het verhaal wordt vanuit 5 perspectieven verteld.
pi_182994002
quote:
Hoe verder je komt in de serie hoe duidelijker het wordt. Ik ben al van plan het nog eens te kijken. Volgens mij vallen er dan wat meer kwartjes.
pi_183004201
Ik begin vrijdag avond met deze serie! Veel vrienden raden hem aan. Maar één vraagje aan jullie: Waarom zou ik dit moeten kijken? :)

Ik heb vaak bij Netflix series dat ik afhaak. Narcos en Dark daarentegen vond ik bijvoorbeeld wel weer ontzettend goed. Past The Haunting of Hill House in het rijtje van beste Netflix series? Ik hoor alleen maar lovende reacties maar weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_183004581
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ik begin vrijdag avond met deze serie! Veel vrienden raden hem aan. Maar één vraagje aan jullie: Waarom zou ik dit moeten kijken? :)

Ik heb vaak bij Netflix series dat ik afhaak. Narcos en Dark daarentegen vond ik bijvoorbeeld wel weer ontzettend goed. Past The Haunting of Hill House in het rijtje van beste Netflix series? Ik hoor alleen maar lovende reacties maar weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Kijk gewoon en oordeel zelf.
pi_183004907
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:39 schreef Bronson het volgende:

[..]

Kijk gewoon en oordeel zelf.
Hier vroeg ik helemaal niet om. Ik ga ook kijken, alleen ben gewoon benieuwd naar jullie reacties. Wellicht vind ik het dan wat beter en weet ik waar ik op moet letten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 7 november 2018 @ 19:01:01 #80
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_183004976
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:19 schreef Discombobulate het volgende:

Goed geacteerd. Prachtig geschoten. En t/m aflevering 5 zit je op het puntje van je stoel.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 7 november 2018 @ 19:33:39 #81
65846 Bocaj
47th President.
pi_183005830
Het is wel een serie die je best vaker kunt bekijken!
  dinsdag 4 december 2018 @ 21:26:53 #82
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183539427
Oeh, dit werpt weer een nieuw licht op sommige zaken. Niet kijken als je de serie nog niet hebt gezien of nog steeds aan het kijken bent.
With the stars as her umbrella
  woensdag 13 februari 2019 @ 08:37:45 #83
282714 Sovjet
CCCP ☭
pi_184986965
Is er nou al iets bekend over een 2e seizoen? Zie wel veel geruchten voorbij komen ('hints' van hoofdrolspelers als Michiel Huisman) maar nergens nog een bevestiging. Of weet iemand anders meer? Vond seizoen echt zeer vermakelijk om te kijken.
☭ Да здравствует коммунизма! ☭
pi_187102495
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 08:37 schreef Sovjet het volgende:
Is er nou al iets bekend over een 2e seizoen? Zie wel veel geruchten voorbij komen ('hints' van hoofdrolspelers als Michiel Huisman) maar nergens nog een bevestiging. Of weet iemand anders meer? Vond seizoen echt zeer vermakelijk om te kijken.
Van het weekend de serie afgekeken. Na de laatste aflevering staat een aankondiging van seizoen 2.
pi_187103275
Ik vond het een interessante serie. Normaliter ben ik niet zo van de thriller, maar blijkbaar houd ik van oude huizen die raar doen. Rose Red van Steven Spielberg is ook een van de weinige enge films die ik kan zien (.

Wel moet ik het nog een keer kijken, omdat niet alle kwartjes de eerste keer zijn gevallen of pas laat en ik daardoor dingen heb gemist. De easter eggs die hierboven worden benoemd zijn tof, maar die zie je niet de eerste keer.
Wel vond ik het verhaal soms wat te vaag, maar dat heb ik wel vaker met tijdlijnen die door elkaar heen lopen. Gelukkig werd het naar mate het einde dichterbij kwam duidelijker.
pi_187219561
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 18:25 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Van het weekend de serie afgekeken. Na de laatste aflevering staat een aankondiging van seizoen 2.
Leuke verrassing. Ik had nog niet meegekregen dat er een tweede seizoen zou komen. Echt genoten van de serie. Zowel de drama als horror elementen.

"Het tweede seizoen gaat verder als The Haunting of Bly Manor. De afleveringen van dit seizoen worden gebaseerd op het horrorboek The Turn of the Screw van Henry James, dat zich afspeelt in een groot en afgelegen landhuis."
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191226334
Bij aflevering 7 ben ik nu. Ik vind hem doodeng, maar steengoed
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_191226498
Serieus vochtige ogen gekregen bij aflevering 5. De afleveringen van Nellie, Theodora & Olivia zijn 't sterkst.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2020 23:18:58 ]
pi_191232601
GodverdommeJezusChris ik schrik mij echt helemaal de tering van de autoscene :X :X :X :'(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_191250469
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 14:06 schreef Vlinder het volgende:
ik schrik mij echt helemaal de tering van de autoscene :X :X :X :'(
İk schreeuwde hardop bij scène _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191250514
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Serieus vochtige ogen gekregen bij aflevering 5.
Welke scène was dat? Het meest briljante aan de serie vond ik de ijzersterke mix tussen de drama en horror elementen.
-Rabia Al-Basri
pi_191250839
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Welke scène was dat? Het meest briljante aan de serie vond ik de ijzersterke mix tussen de drama en horror elementen.
Op het moment dat je dat touw ziet hangen en je bevestigd krijgt dat ze zelf de bend-neck lady is.
pi_191250856
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Op het moment dat je dat touw ziet hangen en je bevestigd krijgt dat ze zelf de bend-neck lady is.
Dat was zo sterk gedaan. Kreeg kippenvel toen ik je post las.
-Rabia Al-Basri
pi_191250880
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat was zo sterk gedaan. Kreeg kippenvel toen ik je post las.
Die hele aflevering gaf mij kippenvel. Veruit de sterkste aflevering als je t mij vraagt.
pi_191250917
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:50 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Die hele aflevering gaf mij kippenvel. Veruit de sterkste aflevering als je t mij vraagt.
Die one shot aflevering was ook briljant.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')